Now Reading
Reklamos konferencijos „Take Me“ organizatorius: „Dirbame nuo ryto iki nakties“ (interviu)

Reklamos konferencijos „Take Me“ organizatorius: „Dirbame nuo ryto iki nakties“ (interviu)

Reklamos konferencijos „Take Me“ organizatorius: „Dirbame nuo ryto iki nakties“ (interviu)

Karolis Vyšniauskas
Nuotraukoje – Alvydas Opulskis (nuotr. iš asm. arch.)

Iki šiemet antrą kartą organizuojamos reklamos konferencijos „Take Me“ liko nebedaug. Spalio 11-ąją Kauno sporto halėje įvyksiančiam renginiui diriguoja idėjų agentūra prisistatančios komandos „Gykai“ atstovas Alvydas Opulskis. „Laikas.lt“ pamažu ruošiasi kelionei į Kauną iš kur praneš, ką konferencijoje matė ir girdėjo, o kol kas su Alvydu kalbamės apie tai, kaip vyksta pasiruošimo darbai, kas šiemet bus kitaip nei pernai, kodėl konferencijų formatas yra patrauklus ir ne tik:

Alvydai, konferencija įvyks jau greitai. Kaip sekasi ruoštis?
 
Gana įtemptai. Nors renginys  jau planuojamas nuo žiemos, bet vis tiek kažkodėl kai kurie dalykai vėluoja. Ir šiaip tenka keisti gyvenimo būdą. Dirbame nuo ryto iki nakties, tai jau kai grįžtu namo, mano naminis katinas spėja pertvarkyti namus (šypsosi).
 
Žinoma, dėl ilgų darbo valandų nesiskundžiame, nes su komanda tapome labiau artimesni ir vienas kitą laikome jau kaip šeimos nariais.
 
Konferencija vyks antrus metus. Kas šiemet bus kitaip nei pernai?
 
Oi, daug kas. Pavyzdžiui, pastebėjome, kad pranešėjams duoti valandą yra per daug, nes tada kalba per tą patį per aplinkui, todėl šiais metais leidžiame kalbėti tik 30 min, kad labiau sukonkretizuotų viską. Be to, šis sprendimas leido padvigubinti pranešimų skaičių. Galime sakyti, visi pranešimai bus trumpi, aiškūs ir informatyvūs.
 
Taip pat, pas mus dvigubėja ir dirbtuvių skaičius, nes seniau dirbtuvės vyko tik per pertraukas po pranešimų, o dabar viskas vyks lygiagrečiai. Ir tikrai galime pasigirti įdomiomis dirbtuvėmis. „Coffee Cherry“ atstovai kalbės apie kavą, koks turi būti kokybiškos kavos kvapas, kaip atpažinti rūšį. Visi sėsime prie stalų ir ragausime ją.
 
„Panikos zona“ komanda mokys dalyvius kaip reikia tinkamai save pristatinėti panaudojant NLP, „Four Arts“ menininkai rodys kaip namų sąlygomis galima pasigaminti interjero elementus iš paprasto popieriaus. Vienos dirbtuvės buvo sugalvotos tiesiog iš problemų, su kuriomis susiduriame darbe, o tai yra sveikatos problemos. Dirbdami prie stalų mažai judame ir prastai maitinamės, todėl sporto pasaulio atstovai kalbės kaip reikia mankštintis darbe bei ką valgyti, nes sportas be tinkamos mitybos yra niekas.
 
Dar pas mus bus unikalus dalykas: jaunų verslininkų, startup’ų prisistatymai. Žinodami, kaip jaunam verslui trūksta geros reklamos, leidžiame 10-iai jų pasireklamuoti per mūsų renginį. Kas be ko, tai bus nepaprasti startupai, bet inovatyvūs, siūlantys naujus verslo bei reklamos modelius rinkoje.
 
Ir žinoma, kadangi šalia Kauno sporto halės nėra maitinimo įstaigų, jas įkursime renginio dieną pačioje halėje. Plius koridoriuose bus mūsų rėmėjų stendai, kur dalyviai galės artimiau su jais pabendrauti.
 
Pernai pagrindinė konferencijos tema buvo „Reklama verslo pradžiai“, šiemet – „Medijų tendencijos“. Kodėl pasirinkote būtent tokią temą?

Mes pastebime, kad nemažai įmonių žvalgosi į užsienį, kopijuoja jų veiksmus, investuoja į dalykus, kurie jiems nėra naudingi. Ar tiesiog naudoja kanalus, kur jų auditorijos net nėra. Nusprendėme, kad reikia verslininkus supažindinti su Lietuvos medijų padėtimi ir parodyti kuri mediją kokią auditoriją pasiekia bei kokia tos medijos netolima ateitis. Dėl to mes kviečiame iš kiekvienos medijos po atstovą, kad galėtų iš savo patirties pristatytų tos medijos tendenciją.
 
„Take Me“ yra skirta siauram reklamos srityje dirbančių žmonių ratui, ar plačiajai visuomenei? Į kokius žmones orientuojatės?

Tikrai ne siauram ratui. Reklama turi domėtis kiekvienas save gerbiantis verslininkas, jis turi suprasti kaip ji veikia ir kaip ją valdyti. Mūsų pagrindinė auditorija yra mažo ir vidutinio verslo atstovai, nes norime jiems suteikti žinių, kurios galėtų padėti konkuruoti su stambiomis įmonėmis. Žinoma, visus norinčius sudalyvauti mūsų konferencijoje kviečiame taipogi, nes tokio dalyko kaip nereikalingos žinios, nėra. Niekados nežinosi, kur jų prireiks.
 
Konferenciją rengiate Kaune, nors pagrindinis reklamos verslas sukasi Vilniuje. Ar tai neapsunkina organizavimo? O gal kaip tik yra pliusas?

Visų pirma, tai Kaunas yra neišnaudotų galimybių miestas. Kai pirmą kartą organizavome konferenciją, renginių šiame mieste nebuvo per daugiausiai. Tik dabar laikinoji sostinė atsigauna ir kultūra čia klesti. O antra, Kaunas geografine padėtimi yra labiau centre nei Vilnius, o mūsų auditorija tikrai nėra tik kauniečiai. Manau verslų yra tiek Klaipėdoje, tiek Šiauliuose ar net Mažeikiuose.


Alvydas Opulskis (asm. arch. nuotr.)

 
Konferenciją organizuoja idėjų agentūra „Gykai“, kurios idėjinis vadas esi. Papasakok plačiau – kas jūs esate, ką veikiate be to, kad organizuojate konferenciją?

Tikriausiai pirma mes esame žmonės, kurių galvose nenustoja suktis įvairios idėjos, o kad tos idėjos nekvaršintų galvos, jas reikia įgyvendinti, todėl ir vadinamės idėjų agentūra. Mes paimame idėją ir ją realizuojame. Ir  tai yra mūsų moto, o „Take Me“ yra šio moto rezultatas. O toliau mes esame „reklamčikai“, kurie pagal užsakymus kuria reklamą nuo idėjos iki galutinės stadijos. Esame jau išbandę įvairiausias reklamos formas, nuo spaudos,  video iki flashmobų, todėl dažnai mėgstame save vadinti „šveicariškais“ peiliukais. Šis įvairių reklamos formų išbandymas yra ne veltui, nes vėliau specializuosimės ir liksime prie to reklamos formos, kuri bus mums artimiausia ir kurią galėsime atlikti kokybiškiausiai.
 
Pastaraisiais metais atsiranda vis daugiau progresyvių konferencijų: sėkmingai veikia „Login“, auga TEDx, augate jūs. Kokius matai konferencijos, kaip žinių dalijimosi formato pliusus? Kuo jis jums, „Take Me“ komandai yra patrauklus, kad jo imatės?
 
Konferencija duoda daug. Esu pastebėjęs du tipus žmonių. Vieni mėgsta eiti ir klausyti pranešimų, juos užsirašinėti ir iš konferencijos bando parsinešti kuo daugiau žinių, o kiti atvažiuoja pasibūti šių žmonių tarpe, pasimėgauti atmosfera ir būtinai pasirankioti naujų kontaktų, kurie galėtų padėti verslui.
 
Mano svajonė buvo suorganizuoti didelio mąsto renginį apie reklamą. Aš pirmą kartą buvau LOGIN’e 2009 m., kai Arnoldas Rogoznyj (pagrindinis „Login“ konferencijos organizatorius – K. V.) pakvietė renginį pafotografuoti ir man tiesiog labai patiko aplinka. Įdomūs pranešimai, žmonės iš tam tikro rato, naujos pažintys ir viskas vienoje vietoje. Kaune, kaip anksčiau sakiau, nieko panašaus nebuvo, todėl teko galvoti ir daryti kažką savo. Todėl man yra smagu matyti, kai tiek daug žmonių susirenka į vieną vietą, kurie domisi panašiais dalykais kaip ir aš. Žinoma, konferencija nepamaišo mūsų savireklamai bei naujiems kontaktams.


„Take Me 2011“: Tomo Ramanausko pranešimas


Kokia, tavo akimis, yra reklama Lietuvoje? Ar ji pakankamai profesionali, įdomi, etiška, lyginant su vakarų Europos ar JAV standartais? Kokiose srityse Lietuvos reklamai labiausiai reikėtų augti?

Aš tikrai nenorėčiau teigti, kad vakarų Europoje ir ypač Amerikoje reklama yra profesionali. Visur jos yra įvairios, nes visada atsiranda įmonių, kurios gaili pinigų reklamai ir dėl mažo biudžeto sukuriamos tos vadinamos prastos reklamytės. O Lietuva iš tikrųjų atsigauna. Vis daugiau ir daugiau pastebiu kūrybingų reklamų su tam tikra istorija, kuri užkabina ir norisi sekti ją. Aišku, valymo priemonių reklamų, kur dėmė yra, dėmės nebėra ar nebalti dantys tampa baltais, reklamų neišvengsime, nors joje nieko kūrybiško, bet iš tikrųjų tokie filmukai parduoda. Ir nemažai.. 
 
O šiaip palyginus profesionalią reklamą su Lietuvos reklama, tai mums dar yra kur tobulėti. Praeitais metais aš prašiau, kai kurių pranešėjų pakalbėti šia tema, bet buvo atsisakyta, nes pradėjus nagrinėti palyginimui būtų pateiktos tam tikros stambios firmos, kuriems tai nepatiktų, o juk „reklamčikams“ nesinori pyktis su esamais, o gal net ir būsimais klientais. Būtent dėl to apie mūsų reklamos padėtį pasaulyje yra daug kas nutylima.
 
Dėl augimo, tai tobulėjimui ribų nėra. Mano požiūriu privalome augti visuose srityse, kad paskui mūsų darbai būtų matomi tiek Europoje tiek Amerikoje.
 
Visa informacija apie „Take Me“ konferenciją – www.takeme.lt
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top