Now Reading
Verslininkas iš JAV nusprendė Lietuvoje remti ne krepšininkus, o šuolininkus į vandenį

Verslininkas iš JAV nusprendė Lietuvoje remti ne krepšininkus, o šuolininkus į vandenį

Verslininkas iš JAV nusprendė Lietuvoje remti ne krepšininkus

Nuotrauka: A.Perezas ir I.Barkauskas su draugais („DoVi photography“)

Amerikietiškas pažinčių portalas www.matchmillion.com, pradėjęs verslą Lietuvoje ir ką tik TV3 projekto „Šok su manimi“ žiūrovei Deimantei Petrauskaitei dovanojęs kelionę į Los Andželą, imasi naujų rėmimo projektų. Šįkart reklamuoti www.matchmillion.com vardą patikėta perspektyviam sportininkui – Lietuvos šuolių į vandenį čempionui Ignui Barkauskui.

A.Perezas (iš asmeninio archyvo)

„Susipažinome šokių projekto metu, pradėjome bendrauti, nusprendėme ir bendradarbiauti,“ – kalbėjo verslininkas Aaronas Perezas, www.matchmillion.com įkūrėjas. – „Sužinojau, kad Lietuvos plaukimo federacija šuolininkų į vandenį praktiškai nefinansuoja, todėl kilo mintis pačiam prisidėti prie Igno siekiamų pergalių. Ignas – šaunus vaikinas, gabus sportininkas ir jau žinomas pramogų pasaulio atstovas. Manau, bendradarbiavimas mums bus abipusiai naudingas“.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Sportininkas ir televizinių projektų dalyvis Ignas Barkauskas, sukirtęs rankomis su amerikietišku internetiniu pažinčių portalu, taip pat džiaugiasi šia Lietuvos šuolininkų tarpe iki šiol netaikyta praktika: „Kas gali būti geriau – dėvėdamas sportinę Matchmillion.com logotipu puoštą aprangą bei atstovaudamas šią kompaniją galėsiu dar aktyviau užsiimti tuo, ką dariau iki šiol – siekti sportinių šuolio į vandenį aukštumų!“ 2015 metais sportininko planuose tarptautinės varžybos Suomijoje, Europos čempionatas Vokietijoje bei Pasaulio čempionatas Rusijoje. Tarp jų, be abejo, ir Lietuvos čempionatas Vilniuje. Kitais metais šuolininkas turi ambicijų kovoti net dėl kelialapio į 2016-ųjų olimpines žaidynes Rio de Žaneire, Brazilijoje. „Portalą populiarinsime įvairiose šalyse, todėl Igno galimybės mūsų prekinį ženklą demonstruoti ne tik Lietuvos, bet ir užsienio gerbėjoms mus džiugina dar labiau! Kas žino, gal Matchmillion.com logotipą Lietuvos žiūrovai pamatys ir olimpinių transliacijų iš Rio de Žaneiro metu!” – šypsojosi verslininkas iš JAV Aaronas Perezas.

Sutartį dviems metams pasirašę Ignas ir Aaronas sandorio detaliau nekomentavo, tačiau abu entuziastingai tvirtino, kad ne tik krepšiniui, bet ir tokiai sporto šakai kaip šuoliai į vandenį Lietuvoje atsivertų didesnės perspektyvos, jei ji būtų labiau populiarinama bei finansiškai skatinama.
 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top