Now Reading
„Kanų liūtai 2011” vertins ir kūrybos efektyvumą

„Kanų liūtai 2011” vertins ir kūrybos efektyvumą

"Kanų liūtai 2011" vertins ir kūrybos efektyvumą

58-asis tarptautinis reklamos festivalis „Kanų liūtai 2011” („Cannes Lions”), birželio 19-25 dienomis pakviesiantis į Prancūziją, šiais metais pristato naują apdovanojimų kategoriją – „Kūrybos efektyvumo” („Creative Effectiveness”).

Reklamos, marketingo ir viešųjų ryšių profesionalai jau gali teikti paraiškas naujajai kategorijai. Galutinis festivalio „Kanų liūtai 2011” kategorijų sąrašas bus paskelbtas 2011 m. sausio 27 d.

„Tikimės, kad naujoji festivalio kategorija paskatins reklamos, marketingo ir viešųjų ryšių specialistus ne tik būti kūrybingais, tačiau ir siekti kuo geresnių rezultatų užsakovams”, – sako festivalio vykdomasis direktorius Terry Savage. Jo teigimu, vis svarbesniu kriterijumi vertinant reklamą tampa „Investicijų grąžos indeksas” (ROI), todėl, einant koja kojon su rinka, kasmet atnaujinamas ir konkurso kategorijų sąrašas.

Prestižiniais „Grand Prix” ir „Kūrybos efektyvumo” Liūto trofėjais bus apdovanoti projektai, padarę didžiausią išmatuojamą poveikį užsakovo verslui, paveikę vartotojų elgseną, prekės ženklo vertę ir žinomumą, pardavimus bei pelną. 25 proc. „Kūrybos efektyvumo” kategorijos žiuri vertinimo lems projekto strategija, 25 proc. – pati idėja, o 50 proc. – sėkmingi kampanijos rezultatai.

Naujojoje kategorijoje gali varžytis tik 2010-ųjų festivalyje įvertinti projektai: tiek pelnę apdovanojimus, tiek tiesiog įvertinti teisėjų ir pripažinti aukštos klasės kūrybos darbais. Šios kategorijos dalyvio mokestis – 1185 eurai.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Tarptautinis reklamos festivalis „Kanų liūtai” („Cannes Lions”) – didžiausias pasaulyje šio žanro renginys, kurio metu daugiau kaip 8000 žmonių iš 95 pasaulio šalių dalyvauja parodose, reklamos peržiūrose, daugiau nei 50-yje aukščiausio lygio seminarų, 30-yje kūrybinių dirbtuvių, meistriškumo seminaruose ir apdovanojimų ceremonijose. Laimėti prestižinius tarptautinius apdovanojimus kasmet pretenduoja per 24 tūkst. darbų.

Lapkričio 18 d. penkių didžiųjų Lietuvos miestų gyventojai turės galimybę kino teatruose išvysti geriausias „Kanų liūtų 2010” reklamas. Į dviejų valandų trukmės reklamos seansą kviečia festivalio „Kanų liūtai” atstovas Lietuvoje – nemokamas nacionalinis laikraštis „15 min”.

Laikas.lt

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top