Now Reading
Blondinių sala: po aukštakulnio padu – visas pasaulis

Blondinių sala: po aukštakulnio padu – visas pasaulis

Blondinių sala: po aukštakulnio padu - visas pasaulis

Lietuvos kompanijos „Olialia Group” užsakymu žinomas šalies architektas Valerijus Starkovskis jau parengė prabangaus blondinių kurorto projektą. Statybos prasidės per ateinančius kelerius metus, o kurorto atidarymą švęsti tikimasi 2015 metais.

„Mūsų kompanijos delegacija lankėsi Maldyvų salose, kur atrinko tris salas, labiausiai tinkančias blondinių kurortui. Be to, pasklidus informacijai apie ketinimą įkurti kurortą blondinėms, gavome pasiūlymų bendradarbiauti iš asmenų, kuriems priklauso Graikijos salų ir salų Karibų jūroje. Šiuo metu specialistai vertina 12 salų pranašumus. Neatmetame galimybės, kad pasaulyje atsiras ne vienas, o keletas kurortų blondinėms, nes susidomėjimas šiuo projektu – didžiulis”, – sakė blondinių judėjimo Lietuvoje lyderė ir kompanijos „Olialia Group” vadovė Giedrė Pukienė.

Pagal kurorto projektą, blondinių sala savo forma primins aukštakulnį.

„Šioje saloje bus keletas viešbučių (pradinis planas – 61 vila, vėliau jų skaičius pasieks 500), daug viešbučių, naktinis klubas, grožio centras, SPA procedūros, harmonijos ir psichologijos centras, prieplauka jachtoms, promenadas, prekybos centras, sraigtasparnių nusileidimo aikštelė. Visi pastatai atspindės blondinių pasaulėžiūrą ir dvasią. Viešbučių, restoranų ir paslaugų centrų paslaugas teiks pačios žinomiausios pasaulio kompanijos, paraiškas pradėsime priėminėti jau artimiausiu metu”, – sakė G. Pukienė.

Artimiausiu metu bus skelbiamas pasaulinis konkursas į blondinių salos vadovo postą. „Šiuo metu baigiame formuluoti konkurso sąlygas, dalyvauti jame galės bet kurios pasaulio šalies gyventojas”, – teigia „Olialia Group” vadovė. Remiantis kurorto koncepcija, visas aptarnaujantis personalas bus tik blondinės ir blondinai.

Anot G. Pukienės, turistus į blondinių salą skraidins aviakompanija „Olialia Airlines”, kurios stiuardesės, striuardai ir pilotai taip pat bus tik blondinai.

Kaip jau žinoma, blondinių judėjimas Lietuvoje, vienijantis 22 tūkst. merginų, nusprendė mesti iššūkį „Virgin Group” savininkui Ričardui Brensonui (Richard Branson) ir sukurti dar žinomesnį pasaulyje prekės ženklą nei „Virgin”.

„Šiam tikslui įkurta kompanija „Olialia Group”, kurios akcininke artimiausiu metu galės tapti bet kuri blondinė”, – tikina Lietuvos blondinių judėjimo lyderė G. Pukiene.

Prieš kelis metus Lietuvos blondinių judėjimas sukūrė prekės ženklą „Olialia” ir per trumpą laiką pasiekė stulbinančių rezultatų – „Olialia” prekės ženklą, veikiantį net 75 verslo sektoriuose, šiai dienai žino 81,8 proc. visos Lietuvos gyventojų (tai nustatyta atlikus viešosios nuomonės tyrimą). Geriausiai „Olialia” žino jaunimas ir vidutinio amžiaus lietuviai. 20-29 metų amžiaus grupėje šis prekės ženklas pažįstamas net 99,3 proc. respondentų, 30-39 metų amžiaus grupėje – 89,7 proc. apklausoje dalyvavusiųjų. Jei prekės ženklą vertinti iš esmės, pagal pardavimus ir suteiktas paslaugas, „Olialia” Lietuvos žmonėms „Olialia” visų pirma asocijuojasi su merginomis blondinėmis „Olialia” (taip mano 63 proc. apklaustųjų).

Šiandien Lietuvos blondinių kompanija „Olialia Group” plėtoja verslą net 75 sektoriuose. Bendrovė specializuojasi maisto produkto gamyboje (gaivieji gėrimai, pieno produktų linija, konditerijos gaminiai, ledai), jai priklauso leidykla, modelių, koncertų organizavimo agentūros, pop grupė „Olialia pupytės”, picerijų tinklas „Olialia Pizza”, pramoginis-informacinis internetinis tinklalapis „Olialia.lt”, bendrovė užsiima papuošalų ir aksesuarų, kompiuterių gamyba, turi nuolaidų kortelę „Olialia Maestro”, teigia automobilių ir jachtų nuomos paslaugas, kompanijai priklauso gėlių verslas, grožio salonai, plastinės chirurgijos klinika, siuvami drabužiai ir gaminami tekstilės gaminiai, veikia parfumerijos ir kosmetikos parduotuvės ir kita.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Už naudojimąsi „Olialia” prekės ženklu partneriai 2008 metais Lietuvoje paklojo daugiau nei 2,5 mln. JAV dolerių. 2009 metais šis skaičius išaugo iki 4,5 mln. JAV dolerių. Už 2010 metus „Olialia Group” planuoja gauti iki 10 mln. JAV dolerių.

„Tokioje nedidelėje šalyje kaip Lietuva tai tiesiog fantastiški rezultatai, todėl ir nusprendėme savo veiklą plėsti visame pasaulyje. Mes metam iššūkį visame pasaulyje žinomos kompanijos „Virgin Group” savininkui R.Brensonui ir teigiame, kad per artimiausius 10-15 metų, naudodamosios savo žiniomis, įkursime tikrą blondinių verslo imperiją, kuri pranoks „Virgin Group”, – įsitikinusi G. Pukiene.

Kaip teigia Lietuvos blondinių judėjimo lyderė, artimiausiuose „Olialia Group” planuose – verslo plėtra Latvijoje, Estijoje, Rusijoje, Ukrainoje, Baltarusijoje, Kinijoje, Lenkijoje, Čekijoje, Vokietijoje, Italijoje ir Ispanijoje.

„Blondinės – tai galinga jėga ir nederėtų jos nuvertinti. Mes protingos, gražios, azartiškos ir siekiančios užsibrėžto tikslo. Dvejus metus Lietuvoje vykusi verslo plėtra atskleidė mūsų sugebėjimus”, – sakė G. Pukienė. Kaip teigia moteris, Lietuvos blondinių dvasinė lyderė – šalies Prezidentė Dalia Grybauskaitė. „Jos pasiekimai politikoje ir ryžtas – puikus pavyzdys mums”, – mano G. Pukiene.

Laikas.lt

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top