Now Reading
Logotipai – kompanijų sėkmės varovai

Logotipai – kompanijų sėkmės varovai

Logotipai – kompanijų sėkmės varovai

Didžiosios pasaulio kompanijos įvaizdžio gerinimui ir novatoriškam atsinaujinimui ar paprasčiausiam postūmiui į priekį pasitelkia ne tik to laikmečio reklamines idėjas, bet ir atnaujina savo logotipą.

Toks grafinis ženklas padeda atskleisti kompanijos dvasią, paryškina pavadinimo esmę. Dalis šių informatyvių paveikslėlių tampa ir kompanijos šūkio sudėtine dalimi. Tarp tokią praktiką taikančių kompanijų – „Microsoft“, „Nike“, „Nokia“, LG. 

Laikui bėgant logotipus keisti kompanijos tiesiog privalo, kadangi viename medijos kanale, pavyzdžiui, spaudoje ar televizijoje, „gerai“ atrodantis prekinis ženklas, internete, planšetiniame kompiuteryje ar išmaniojo telefono programėlėse gali būti sudėtingai atpažįstamas ir nepritapti. Taigi, kompanijų logotipai eina koja kojon su inovatyviais informacijos sklaidos sprendimais.

Siūlome pasižiūrėti dalies didžiausių pasaulio kompanijų logotipų evoliucijas. Nuo pačių ištakų iki šiandien.

Laikas.lt

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top