Now Reading
20-ečio Ch.McDonnello darbai „Youtube“ kasdien peržiūrimi 1 mln. kartų

20-ečio Ch.McDonnello darbai „Youtube“ kasdien peržiūrimi 1 mln. kartų

20-ečio Ch.McDonnello darbai „Youtube“ kasdien peržiūrimi 1 mln. kartų

Charlie McDonnellas Didžiojoje Britanijoje tapo pirmuoju žmogumi, kurio „Youtube“ video kanalas „Charlieissocoollike“ turi daugiau kaip milijoną pastovių lankytojų.

20-mečio vaikino populiariausias video (kuris pasaulyje buvo peržiūrėtas 5,89 milijonus kartų) – „Duet with Myself“, kuriame jis, padedamos kameros, kartu su „antru savimi“ atlieka dainą apie realius draugus, kurių jis neturi:

I am you, you are me
Together we make a perfect Charlie
And when I’m feeling down
We know that we will always be around

And worst of all, you’ve got no friends
They’re just on the internet

Didžiausio pasisekimo Didžiojoje Britanijoje Ch.McDonnellas susilaukė su video „How to Speak English“, kuriame savo draugą iš Jungtinių Amerikos valstijų moko kalbėti britiškai. Kitame video – „How To Be English“, jis pasakoja išsamią instrukciją, kaip pasidaryti arbatą. Pastarasis video susilaukė tokio pasisekimo, kad net buvo parodytas Opraha Winfrey laidoje. Bendrai sudėjus, „Charlieissocoollike“ video darbus visame pasaulyje pamatė daugiau nei 170 mln. žmonių.

Ch.McDonnellas tapo toks populiarus, kad net nusprendė po mokyklos niekur nesimokyti ir persikelti į Londoną, kuriame siekia toliau populiarinti savo video kūrybą.

Plaukų priežiūros priemonių kompanija „L’Oréal“ nupirko reklamą, kuri rodoma viename iš vaikino monologų apie tai, kaip jis myli ilgus plaukus. Ch.McDonnellas kartu su savo grupe Chameleon Circuit taip pat išleido tris albumus, kurie „ iTunes“ parsisiuntimų topuose pasiekė viršūnes.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Vaikinas savo video į „Youtube“ pradėjo dėti prieš ketverius metus, norėdamas visiems parodyti su draugais kurtą trumpą filmuką. Viename interviu jis teigė: „Sunku patikėti, kad milijonai žmonių stebi mano darbus, kuriuos publikuoju internete. Galbūt mano pagrindinė sėkmės priežastis yra ta, kad noriu su kiekvienu savo žiūrovu bendrauti asmeniškai, kitaip nei kiti, kurie tarsi kalba didelėms auditorijoms. Tas asmeniškas ryšys, matyt, labai padeda“.

„Neturiu žalio supratimo, apie ką bus kitas mano video. Esu vieno žmogaus komanda ir noriu sukurti dar geresnį nei iki tol darbą“, – optimistiškai užbaigia Charlie, kuris karts nuo karto surengia ir paramos akcijas. Kaip kad savo 18-ojo gimtadienio proga gyvame eteryje kartu su savo draugu blogeriu Alexu Day nusidažė, o po to visiškai nusiskuto plaukus, kad paremtų Didžiosios Britanijos vėžio tyrimų centrą. Vaikinai surinko apie 20 tūkst. litų (5000 svarų sterlingų).

Laikas.lt jau rašė apie vaizdo tinklaraštininkus „This Is horosho“, taip pat apie žinomiausią vaizdo tinklaraščių kūrėją Ray Williamą Johnsoną

Parengta remiantis Telegraph.co.uk 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top