Now Reading
„Benetton” reklamos kampanija šokiravo Vatikaną

„Benetton” reklamos kampanija šokiravo Vatikaną

„Benetton” reklamos kampanija šokiravo Vatikaną

Italijos mados bendrovė „Benetton” savo reklamos kampanija šokiravo Vatikaną. Jos sukurtas fotomontažas vaizduoja aistringai besibučiuojančius popiežių Benediktą XVI ir Egipto imamą Ahmedą el Tajjebą, praneša agentūra AFP.

Reklamos kampanijos „Unhate” vaizdus nuo trečiadienio buvo galima išvysti tinklo parduotuvėse visame pasaulyje, taip pat laikraščiuose, žurnaluose ir interneto portaluose.

Kitose nuotraukose galima pamatyti aistringą bučinį tarp JAV prezidento Baracko Obamos ir jo kolegos iš Kinijos Hu Jintao bei tarp Izraelio premjero Benyamino Netanyahu ir Palestinos prezidento Mahmudo Abbaso.


 

Kaip į tokią reklamą reagavo minėtų valstybių vadovai, kol kas nežinoma. Tačiau Vatikane kilo tikra pasipiktinimo audra. Šios nuotraukos yra „visiškai nepriimtinos”. Be to, Šventojo Tėvo atvaizdas naudojamas komerciniams tikslams, pareiškė Vatikano atstovas Federico Lombardi. Jis pabrėžė, kad „Benetton” kampanija demonstruoja „didžiulę pagarbos stoką popiežiaus atžvilgiu”.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

„Benetton” į kritiką sureagavo staigiai ir besibučiuojančio popiežiaus nuotrauką iš reklamos atšaukė. Paskelbtame pareiškime teigiama, kad mados namai nenorėjo įžeisti „tikinčiųjų jausmų”.

„Benetton” jau anksčiau yra šokiravusi visuomenę savo reklamos kampanijomis. 

ELTA
Nuotr. EPA-ELTA


Lietuvos naujienų agentūra ELTA. Visos teisės saugomos. Platinti, kopijuoti be Eltos sutikimo draudžiama.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top