Populiariausi straipsniai
Skaitomiausi
Labiausiai komentuojami
Skaitomiausi
Labiausiai komentuojami
|
Pasak autorių toks sprendimas atskleidžia objekto koncepciją – „pasiimk Vilnių su savimi“, arba „susipakuok dalelę mylimo miesto“. Sostinė pristatoma ne pabodusiais simboliais, o penkių Vilniui būdingų objektų iliustracijomis – dirstelėję vidun išvysite Vilniaus troleibuso, spaudos kiosko, Gedimino pilies, blokinio namo buto ar Vilniaus turgaus interjerą.
Krepšių kolekciją kūrė „Prim Prim“ studijos vadovės Kotryna Zilinskienė ir Miglė Vasiliauskaitė, kartu su keturiomis vasaros metu prisijungusiomis Vilniaus dailės akademijos studentėmis – Daukante Subačiūte, Gaudre Murauskaite, Gintare Čekanauskaite ir Ula Babenskaite. Visi objektai, kurių interjerai naudojami krepšių iliustracijose, pasirinkti ne atsitiktinai – proceso pradžioje šešių dizainerių komanda kruopščiai atrinko išskirtiniausius ir daugiausiai „miesto dvasios“ turinčius objektus iš ilgo bendrų pastebėjimų sąrašo ir ėmėsi jų vizualizavimo.
Visos iliustracijos pasižymi išraiškingų detalių gausa ir šmaikščiu Daukantės Subačiūtės piešimo stiliumi. Logotipui pasirinkta smagi Ulos Babenskaitės idėja Vilnių paslėpti pavadinimo burbule. Pirmieji ženklo eskizai transformavosi į modernų dinamišką logotipą, kintantį priklausomai nuo pristatomos temos.
„Vilnius Inside“ – tai konceptuali dovana sostinės pasiilgusiems užsienyje gyvenantiems tautiečiams, išskirtinis suvenyras Vilnių pamilusiems čia besilankantiems turistams, ar žaismingas aksesuaras sostinės gyventojams, mėgstantiems originaliais sprendimais džiuginti save ir aplinkinius.
krepeliai, medžiaginiai krepšeliai, prim prim, vilnius inside
|
|
|
|
|
|
|
|
|