Now Reading
Ar tokius traškučius tu nori nusipirkti?

Ar tokius traškučius tu nori nusipirkti?

Ar tokius traškučius tu nori nusipirkti?

Toks Laikas.lt skaitytojo radinys „Estrella“ traškučių pakelyje apetito anaiptol neskatina.

Pastaruoju metu žiniasklaidoje vis dažniau pasirodo vartotojų nusiskundimų didžiuosiuose prekybos centruose įsigytais produktais: tai saldainiuose rastas kirminas, tai manų kruopos pilnos parazitų, tai iš vidaus supuvę mandarinai. Šįkart prekybos centre „Maxima“ pirktuose „Estrella“ traškučiuose su svogūnais ir grietinėle, pirkėjas rado visiškai suanglėjusį, dulkėmis aplipusį ir į medžio skeveldrą panašų traškutį.
 

 
Šiose nuotraukose galite matyti keistąjį radinį. Savanoriškai sutikęs paragauti šio „delikateso“ Laikas.lt žurnalistas teigia, kad jo skonis kaip sudegusios kelerių metų bulvės, pagardintos dulkėmis ir druska. Regis šį kartą prieskoniai stebuklo nepadarė…
  
Tokiais atvejais iškyla klausimas, kodėl tokie maisto produktai pardavinėjami Lietuvos vartotojams? Pasak Vilmanto Krasausko, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos, informacinių sistemų ir informacijos skyriaus vedėjo pavaduotojo, jeigu vartotojas nusipirko netinkamos kokybės, nesaugų maisto produktą, jis turi teisę:
 
● reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pačią tinkamos kokybės prekę;
● grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti, grąžinti už prekę sumokėtus pinigus;
 
Šiomis teisėmis vartotojas gali pasinaudoti, jei jis turi prekės pirkimo čekį ir tol, kol nesibaigė prekės tinkamumo vartoti terminas. Jeigu pardavėjas nevykdo šių reikalavimų, vartotojas turi kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą. Nemokama telefono linija (8~800) 40 40 3 veikia visą parą, taip pat galima užpildyti elektroninę  skundo formą – anketą.

Vartotojai ir gamintojai gali pranešti apie nesaugius, nekokybiškus maisto produktus ir nesaugias viešojo maitinimo įstaigų teikiamas paslaugas. Vadovaujantis Vartotojų teisių apsaugos įstatymu, įsigijus nekokybišką maisto produktą, atlyginti sumokėtą sumą privalo pardavėjas, iš kurio buvo įsigytas produktas.


 

Prisimenant prieš kelias savaites rastą neaiškų objektą (skaitykite Žuvies pakuotėje – kraupus radinys ), panašu, kad tai nėra retas atvejis.
 
Radę maisto produktuose panašių radinių, ar nusipirkę higienos ar minimalių kokybės reikalavimų neatitinkančius gaminius, rašykite mums elektroniniu paštu: [email protected].
 

Živilė Barkauskaitė

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top