Now Reading
Knygoje „Šalutinis poveikis: mirtis“ – farmacijos pramonės veidas be grimo

Knygoje „Šalutinis poveikis: mirtis“ – farmacijos pramonės veidas be grimo

Knygoje „Šalutinis poveikis: mirtis“ – farmacijos pramonės veidas be grimo

„Jūs ne ligoniai – Jūs vartotojai“, – teigia knygos autorius Džonas Virapenas (John Virapen).

Farmacijos pramonė, anot jo, sukuria ligas ir tikslingomis rinkodaros kampanijomis jas išreklamuoja, kad padidintų rinką savo produktams. Farmacijos pramonė vis labiau domisi vaikais. Sunku patikėti? Tačiau, pasak Džono Virapeno, būtent taip ir yra. Ir tai ne šiaip skambūs žodžiai: Teisybė, Tiktai teisybė, Ir nieko daugiau, Todėl padėk man, Dieve, – žodžiai, kuriais savo išpažintį pradeda knygos autorius.

Ketvirtis milijono bandė nusižudyti, 25 000 žmonių tai pavyko. Šie skaičiai Virapenui neleidžia ramiai miegoti. Autorius 20 metų dirbo vienoje didžiausių pasaulyje farmacijos kompanijų „Eli Lilly & Company“ ir buvo atsakingas už tam tikrų vaistų rinkodarą. Vaistų, kurie turėjo lemtingų šalutinių poveikių, tokių kaip „Prozac“. JAV jie siejami su gyvenimo būdu ir turėtų pakelti nuotaiką, tačiau sukelia šalutinius poveikius net sveikiems ir depresija nesiskundžiantiems žmonėms.

Knygoje „Šalutinis poveikis: mirtis“ (leidykla „Versus aureus“) autorius atvirai kalba apie nešvarias, nusikalstamas ir nepateisinamas strategijas, kuriomis ligų neišgydantys vaistai yra aprobuojami ir skiriami ligoniams. Jis teigia: vienintelis dalykas, kuris rūpi farmacijos pramonei, tai pelnas. O perkamiausias vaistas nebūtinai turi išgydyti ligą. Įsivaizduokite, jei įkalbėtumėte vartoti vaistus tuos, kurie neserga…

Džonas Virapenas tvirtina, kad tokios ligos kaip dėmesio sutrikimo ir hiperaktyvumo sindromas (DSHS) nėra. Pirmiausia reklamuodamos ligas, o paskui sukurdamos vaistus joms gydyti farmacijos kompanijos tiesiog stengiasi išplėsti rinką. Ir joms visai nesvarbu, kad niekas iki šiol nežino apie raidos sutrikimus ir ilgalaikę žalą, kurią gali sukelti įvairūs vaistai.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Nors skamba kraupiai, vis dėlto knygos tikslas yra ne įvaryti baimę, o skatinti produktyvų nerimą. Pateikiami ir galimi sprendimo būdai, kurie, pasak Džono Virapeno, padėtų įveikti problemas. Pats autorius nusiteikęs ne prieš farmacijos pramonę, bet prieš jų rinkodaros metodus. Ir teigia: esame sveikesni, nei manome. Nesileiskime, kad mumis manipuliuotų.

Laikas.lt

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top