Now Reading
Iš „H&M“ įžengimo į Lietuvą laukia ir naudos rinkai

Iš „H&M“ įžengimo į Lietuvą laukia ir naudos rinkai

Iš „H&M“ įžengimo į Lietuvą laukia ir naudos rinkai

Diena.lt

Prekybos tinklo „H&M“ planai įžengti į Baltijos šalių rinką atims kąsnį iš drabužių pardavėjų. Patys prekybininkai neabejoja, kad „H&M“ greitai žengs ir į Lietuvą, ir iš šio rinkos dalyvio laukia ne tik konkurencijos, bet ir naudos rinkai.

Tikėtina, kad čia šio ženklo parduotuvių gali atsirasti jau 2013 metų, rašo „Verslo
žinios“.

„Labiausiai tai turėtų kelti grėsmę „Aprangai“, nes būtent „H&M“ su savo prekės ženklais yra konkurentas „Inditex“ prekės ženklams, o šiems Baltijos šalyse atstovauja „Apranga“. Šiame segmente konkurencija didės ir „Aprangai“ bus sunkiau parduoti savo produkciją“, – sakė „Finastos“ analitikas Tadas Povilauskas.

Anot jo, įmonė turėtų startuoti turėdama 1-2 parduotuves ir ne anksčiau nei 2013 metų viduryje.
„H&M“ tikrai yra rimtas konkurentas, nėra taip, kad jis nedarys jokios įtakos, bet mes gana tvirtai jaučiamės, investuojame į parduotuvių atnaujinimą, į tam tikrus segmentus, kurie nekonkuruos su „H&M“, – vertino drabužių mažmeninės prekybos grupės „Apranga“ generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.

Šis prekės ženklas, anot R.Pervenecko, konkuruos ne su „Zara“ parduotuvėmis, o labiau jaunimo ir vaikų drabužių segmente, su kitais „Inditex“ šeimai priklausančiais ženklais – „Bershka“, „Pull & Bear“ ar „Stradivarius“.

„Gerokai pasikeis vaikiškų drabužių prekyba, nes „H&M“ šioje srityje yra gana stiprūs, o ir šeimos Lietuvoje tam nori išleisti gerokai mažiau pinigų“, – sakė R.Perveneckas.

Jis teigė manantis, kad „H&M“ gali prisivilioti labai didelį pirkėjų srautą iš „Gariūnų“ – iš tų žmonių, kurie nepirko prekių tinkluose.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

„Tai gana didelis potencialas augti organizuotai rinkai. Jei taip bus, į prekybos centrus ar vietas, kur žengs „H&M“ parduotuvės, ateis visai naujų pirkėjų, jie turėtų pirkti ir kitose parduotuvėse“, – sakė „Aprangos“ vadovas. 


View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top