Now Reading
Reklama „Facebook“: kaip pavyti „Google“?

Reklama „Facebook“: kaip pavyti „Google“?

Reklama „Facebook“: kaip pavyti „Google“?

Per pastaruosius keletą mėnesių Facebook pristatė kelis naujus produktus, tarsi mėgindami sukurti tinklą tinkle ir vytis Google. Ar tai pavyks ir ar verslininkams verta patikėti Facebook sėkme? „Telegraph“ ieško atsakymų.

Rugsėjo pabaigoje vykusioje Ad Tech konferencijoje Londone, Facebookas užėmė erdvę, kuri dydžiu nusileido tik Google – organizatoriai nesuklydo, mat Google yra akivaizdūs technologijų srities inovacijų, interneto reklamų bei pajamų už skaitmenines paslaugas lyderiai. Tačiau Facebook nesigėdija bandydami atimti šį titulą, teikdami naujas paslaugas ir siekdami tapti patrauklesne už Google vieta internete, kur įmonės galėtų reklamuotis.

Forrester Research darbuotojas Nate Elliot netgi rado užuominą apie Facebook strategiją jų šūkyje: „Rask savo klientus prieš jiems pradedant ieškoti“. Kitaip tariant, siekiama padėti klientams, šiems dar nė nežinant ko jie ieško, priešingai nei įprasta paieškų sistemose. Tarp kitų Facebook sukurtų naujovių, verta paminėti paslaugą mobiliesiems „Places“, leidžiančią pranešti draugams kur tiksliai esate ir atveriančią kelią restoranų ar kitų vietų reklamai.

Elektroninės prekybos internete potencialas išties didelis būtent Facebook socialiniame tinkle. Bene geriausias argumentas, kalbantis apie elektroninės prekybos galimybes šiame portale, yra tas, jog žmonės gali kalbėtis apie savo pirkinius prieš juos įsigydami, bendraudami su savo draugais, naudodami plotmę, kuri skirta bendravimui tarp vienas kitu pasitikinčių žmonių.

Viliodami reklamos klientus, Facebook bando į vieną vietą sukrauti viską, kas geriausia internete: žinutės, apsipirkimai, nuotraukos, dalinimasis geografine vieta, klausimai ir atsakymai. Privertus žmones atlikti daugumą savo veiksmų Facebooke, išaugs tinklapio peržiūrų skaičius, taigi, augs ir kaina, kurią mokės firmos už pasirodymą tarp tikslinių reklamų. Tačiau reikėtų atsitraukti ir pažvelgti į visa tai su sveika doze skepticizmo.

Lygindami Google su Facebook, pamatysime, jog pastarajame tinklapyje lankytojai neskelbia savo ketinimų, o tai labai apriboja siaurų tikslinių reklamų pateikimą. Kitas dalykas – paieškos sistemas, pasak Nate Elliot, naudoja dvigubai daugiau žmonių, nei Facebook. Galiausiai, sunku reklamuotis tarp vartotojų kuriamo turinio, kurio pilna Facebooke. Žmonėms įdomu, ką veikia jų draugai, o ne komercinės įmonės.

Svarbiausias iššūkis Facebookui yra priversti vartotojus pamatyti kompanijų reklaminius pranešimus. Štai kodėl tie pranešimai turi būti sudominantys savo turiniu, o ne vien vizualiniu pateikimu; tai turi būti kažkas, kam būtų galima spausti „Patinka“ arba „Dalintis“. Šioje visiškai nuo Google besiskiriančioje aplinkoje konkurencija tarp prekiautojų yra arši, siekiant sudominti vartotoją.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Reklamos modelis, naudojantis geografinę vietą nustatančius įrankius, taip pat dar neištobulintas, verčiantis dalinti nemokamus dalykus bei nežadantis už tai jokio atlygio. Svarbu ir tai, jog elektroninė prekyba socialiniuose tinkluose yra dar tik gimstantis reiškinys, o pirmiesiems žengti šia nežinoma žeme visada sunku.

Facebooko vartotojų augimo kreivė žingsnis po žingsnio artėja prie milijardo; tokiame tinklapyje svarbu tinkamai nustatyti komercijos galimybes, kurios nors ir nėra tokios didelės kaip Google. Kompanijoms patraukliausia Facebooko funkcija yra priversti žmones kalbėti apie jų paslaugas – naudojantis joms skirtais puslapiais bei novatoriškomis reklaminėmis kampanijomis. Tuomet, jei prekinio ženklo pranešimai pateikti teisingai, žmonės pasitars su draugais, nuspręs paspausti ant jūsų nuorodos ir pavers ilgas įmonės pastangas į sunkiai uždirbtus pinigus.

Laikas.lt

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top