P.P. Pasolini kūrybinį kelią pradėjas kaip poetas, dramaturgas, teoretikas. Komunistinių pažiūrų tikintysis, eruditas niekinęs buržuazinę kultūrą, vienareikšmiškai – daugialypė ir prieštaringa asmenybė. P. P. Pasolinis savo filmuose atvėria tokią realybę, kurioje dažniausiai veikia visuomenės padugnės, marginalai, „dvasiniai degradai“. P. P. Pasolinis pranašauja buržuazinės kultūros žlugimą, nagrinėja fašizmo bei neofašizmo problemas, istorijos ir dabarties sankirtas, reabilituoja „kūniškumo” sampratą – visa tai atlieka su nepaprastu užsidegimu, preciziškumu, atidumu ir išmanymu. Dėl paskutinio jo filmo “Salo arba 120 dienų Sodomos” (1975) „aštrumo”, itin atvirų, šokiruojančių ir sukrečiančių scenų meninės vertės ginčijamasi dar ir šiandien. Paradoksalu, bet P.P. Pasolini iki dabar išliko vienas kontraversiškiausių, bet tuo pačiu ir dvasingiausių, moraliausių bei aktualiausių kino kūrėjų.
Bilietus įsigyti galite ir Bilietų Pasaulio kasose –
Bilietų kasų sąrašas – paspaudus čia.