Laikas.ltLaikas.lt
  • Naujausios naujienos
  • Technologijos
    • Automobiliai
    • IT naujienos
  • Įdomu
    • Lietuva
    • Mokslas
    • Pasaulis
  • Receptai
    • Mėsos patiekalai
    • Sriubos
    • Salotos
    • Troškiniai
    • Apkepai
    • Blynai
    • Makaronų patiekalai
    • Košės
    • Bulvių patiekalai
    • Desertai
    • Užkandžiai
    • Naudinga
    • Veganiški patiekalai
    • Žuvis ir jūros gėrybės
    • Vegetariški patiekalai
    • Gėrimai
  • Gyvenimas
    • Namai ir patarimai
    • Sodas ir daržas
    • Sveikata ir grožis
    • Žmonės
    • Mada
  • Horoskopai
    • Savaitės suderinamumo horoskopas
    • Astrologinis suderinamumas
    • Dienos akmuo
    • Audio horoskopas
    • Dienos astrologinis įvykis
    • Dienos augalas
    • Dienos blogas ženklas
    • Dienos citata
    • Dienos geras ženklas
    • Dienos horoskopas
    • Dienos komplimentas
    • Dienos pomėgis
    • Dienos skaičius
    • Dienos spalva
    • Mėnesio horoskopas
    • Mėnesio pomėgių horoskopas
    • Mėnesio suderinamumo horoskopas
    • Savaitės blogas ženklas
    • Savaitės geras ženklas
    • Savaitės horoskopas
Laikas.ltLaikas.lt
Search
  • Naujausios naujienos
  • Technologijos
    • Automobiliai
    • IT naujienos
  • Įdomu
    • Lietuva
    • Mokslas
    • Pasaulis
  • Receptai
    • Mėsos patiekalai
    • Sriubos
    • Salotos
    • Troškiniai
    • Apkepai
    • Blynai
    • Makaronų patiekalai
    • Košės
    • Bulvių patiekalai
    • Desertai
    • Užkandžiai
    • Naudinga
    • Veganiški patiekalai
    • Žuvis ir jūros gėrybės
    • Vegetariški patiekalai
    • Gėrimai
  • Gyvenimas
    • Namai ir patarimai
    • Sodas ir daržas
    • Sveikata ir grožis
    • Žmonės
    • Mada
  • Horoskopai
    • Savaitės suderinamumo horoskopas
    • Astrologinis suderinamumas
    • Dienos akmuo
    • Audio horoskopas
    • Dienos astrologinis įvykis
    • Dienos augalas
    • Dienos blogas ženklas
    • Dienos citata
    • Dienos geras ženklas
    • Dienos horoskopas
    • Dienos komplimentas
    • Dienos pomėgis
    • Dienos skaičius
    • Dienos spalva
    • Mėnesio horoskopas
    • Mėnesio pomėgių horoskopas
    • Mėnesio suderinamumo horoskopas
    • Savaitės blogas ženklas
    • Savaitės geras ženklas
    • Savaitės horoskopas
Sekite mus
Aktualu

Reklama „Facebook“: kaip pavyti „Google“?

Redakcija
Autorius Redakcija
Publikuota: 2010-10-05
Komentarų: 0
4 min. skaitymo
Reklama „Facebook“: kaip pavyti „Google“?

Per pastaruosius keletą mėnesių Facebook pristatė kelis naujus produktus, tarsi mėgindami sukurti tinklą tinkle ir vytis Google. Ar tai pavyks ir ar verslininkams verta patikėti Facebook sėkme? „Telegraph“ ieško atsakymų.

Rugsėjo pabaigoje vykusioje Ad Tech konferencijoje Londone, Facebookas užėmė erdvę, kuri dydžiu nusileido tik Google – organizatoriai nesuklydo, mat Google yra akivaizdūs technologijų srities inovacijų, interneto reklamų bei pajamų už skaitmenines paslaugas lyderiai. Tačiau Facebook nesigėdija bandydami atimti šį titulą, teikdami naujas paslaugas ir siekdami tapti patrauklesne už Google vieta internete, kur įmonės galėtų reklamuotis.

Forrester Research darbuotojas Nate Elliot netgi rado užuominą apie Facebook strategiją jų šūkyje: „Rask savo klientus prieš jiems pradedant ieškoti“. Kitaip tariant, siekiama padėti klientams, šiems dar nė nežinant ko jie ieško, priešingai nei įprasta paieškų sistemose. Tarp kitų Facebook sukurtų naujovių, verta paminėti paslaugą mobiliesiems „Places“, leidžiančią pranešti draugams kur tiksliai esate ir atveriančią kelią restoranų ar kitų vietų reklamai.

Elektroninės prekybos internete potencialas išties didelis būtent Facebook socialiniame tinkle. Bene geriausias argumentas, kalbantis apie elektroninės prekybos galimybes šiame portale, yra tas, jog žmonės gali kalbėtis apie savo pirkinius prieš juos įsigydami, bendraudami su savo draugais, naudodami plotmę, kuri skirta bendravimui tarp vienas kitu pasitikinčių žmonių.

Viliodami reklamos klientus, Facebook bando į vieną vietą sukrauti viską, kas geriausia internete: žinutės, apsipirkimai, nuotraukos, dalinimasis geografine vieta, klausimai ir atsakymai. Privertus žmones atlikti daugumą savo veiksmų Facebooke, išaugs tinklapio peržiūrų skaičius, taigi, augs ir kaina, kurią mokės firmos už pasirodymą tarp tikslinių reklamų. Tačiau reikėtų atsitraukti ir pažvelgti į visa tai su sveika doze skepticizmo.

Lygindami Google su Facebook, pamatysime, jog pastarajame tinklapyje lankytojai neskelbia savo ketinimų, o tai labai apriboja siaurų tikslinių reklamų pateikimą. Kitas dalykas – paieškos sistemas, pasak Nate Elliot, naudoja dvigubai daugiau žmonių, nei Facebook. Galiausiai, sunku reklamuotis tarp vartotojų kuriamo turinio, kurio pilna Facebooke. Žmonėms įdomu, ką veikia jų draugai, o ne komercinės įmonės.

Svarbiausias iššūkis Facebookui yra priversti vartotojus pamatyti kompanijų reklaminius pranešimus. Štai kodėl tie pranešimai turi būti sudominantys savo turiniu, o ne vien vizualiniu pateikimu; tai turi būti kažkas, kam būtų galima spausti „Patinka“ arba „Dalintis“. Šioje visiškai nuo Google besiskiriančioje aplinkoje konkurencija tarp prekiautojų yra arši, siekiant sudominti vartotoją.

Reklamos modelis, naudojantis geografinę vietą nustatančius įrankius, taip pat dar neištobulintas, verčiantis dalinti nemokamus dalykus bei nežadantis už tai jokio atlygio. Svarbu ir tai, jog elektroninė prekyba socialiniuose tinkluose yra dar tik gimstantis reiškinys, o pirmiesiems žengti šia nežinoma žeme visada sunku.

Facebooko vartotojų augimo kreivė žingsnis po žingsnio artėja prie milijardo; tokiame tinklapyje svarbu tinkamai nustatyti komercijos galimybes, kurios nors ir nėra tokios didelės kaip Google. Kompanijoms patraukliausia Facebooko funkcija yra priversti žmones kalbėti apie jų paslaugas – naudojantis joms skirtais puslapiais bei novatoriškomis reklaminėmis kampanijomis. Tuomet, jei prekinio ženklo pranešimai pateikti teisingai, žmonės pasitars su draugais, nuspręs paspausti ant jūsų nuorodos ir pavers ilgas įmonės pastangas į sunkiai uždirbtus pinigus.

Laikas.lt

Kaip vertinate šį įrašą?

Average rating 0 / 5. Balsų skaičius: 0

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

ŽYMOS:facebookgooglereklama facebookreklama google

AutoriusRedakcija
Laikas.lt - įdomus ir gyvas portalas kiekvienam. Mūsų tikslas savo skaitytojams teikti išskirtines naujienas iš viso pasaulio. Čia rasite daugybę patarimų, istorijų bei puikių ir daugelio pamėgtų receptų. Lai kiekviena diena su mumis prasideda iš naujo!

Rekomenduojami Video

Jums gali patikti

„Triumph“ sukūrė moteriškumą paryškinančių apatinių kolekciją (Foto)
Mada

„Triumph“ sukūrė moteriškumą paryškinančių apatinių kolekciją (Foto)

2011-04-02
Kokia plastinė operacija buvo atlikta Marilyn Monroe?
Naujienos

Kokia plastinė operacija buvo atlikta Marilyn Monroe?

2013-10-10
Skendinčios savaitės orai
Aktualu

Skendinčios savaitės orai

2013-09-16
Radijo žaidimas – pasakyk dienos frazę ir laimėk prizą!
Naujienos

Radijo žaidimas – pasakyk dienos frazę ir laimėk prizą!

2010-09-10

Laikas.lt – įdomus ir gyvas portalas, skirtas visiems, mėgstantiems patikimą informaciją ir naudingus patarimus, paversiančius kasdienį gyvenimą lengvesniu. Skaitykite ir mėgaukitės!

Mūsų populiariausios

Sodas ir daržas
Namai ir patarimai
Sveikata ir grožis
Mokslas
Receptai

Bendradarbiaukime

Kontaktai

Laikas.ltLaikas.lt
Sekite mus
@ 2025 Visos teisės saugomos
  • Kontaktai
  • Privatumo ir slapukų politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?