Now Reading
Vartotojiškos visuomenės filosofija per humoro prizmę (foto)

Vartotojiškos visuomenės filosofija per humoro prizmę (foto)

Vartotojiškos visuomenės filosofija per humoro prizmę (foto)

Laikas.lt
Inga Daukintytė

Vieni jį peikia kaip besišaipantįjį iš meno, tradicijų ir religijos, kiti – giria už sveiką humoro jausmą ir sugebėjimą visuotinius simbolius ir ikonas paversti populiariosios kultūros vartotojų atspindžiais. Bet kuriuo atveju, amerikietis Ronas Englishas abejingų nepalieka.

Pelėkautuose nukryžiuotas Peliukas Mikis, paskutinei vakarienei susirinkę animacinių filmukų veikėjai, bažnyčia su „McDonald’s“ ženklu vietoj kryčiaus, Rene Magritte ir Vincento Vangogo darbų interpretacijos originaliai ir netikėtai perteikia šių laikų filosofiją „Pavartok ir išmesk“. Nėra nieko amžino, nieko brangaus, nieko švento. Viskas keičiasi nenusakomu greičiu ir išnyksta be pėdsakų. Vartotojų visuomenėje nėra sentimentų, pirmenybę teikiame greitam malonumui, o po to viską pamirštame ir toliau džiaugiamės naujomis gyvenimo teikiamomis gėrybėmis. 

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top