Laikas.lt
Pagal Dailymail.co.uk
Fotografijos studentė Anna Hill nusprendė parodyti, kiek daug apgaulės slypi mados bei grožio industrijos fotografijose ir sukūrė savo „Photoshop’o“ kampaniją.
Pasitelkdama turimas žinias, sveiką humoro jausmą, mergina sukūrė keturis autoportretus projektui „Beuty Is Only Pixel Deep“ ir puikiai iliustravo, kokius stebuklus daro nuotraukų redagavimas.
„Pamaniau, jog bus linksma parodyti, kaip stipriai grožiu manipuliuojama įvairiose reklamose. Jie pakeičia tiek daug, jog verčiau reklamuotų „Photoshop“ programą, nei produktus, kuriuos stengiasi parduoti“, – šypsosi 24-erių studentė.
A. Hill, kuri minėtąją redagavimo programą įvaldė prieš 10 metų, sakosi iš karto pastebinti patobulintas nuotraukų vietas.
„Manau, žmonėms patinka, kai jiems primenama, jog į mus iš reklamų žvelgiantys gražūs modeliai iš tikrųjų nėra tokie, kaip atrodo – be ryškaus makiažo dauguma nėra daug patrauklesni nei paprasti žmonės“, – sako fotografė, žaismingame projekte pristatačiusi tiek galūnių ilginimo serumą, tiek „Photoshop’o” grožio aplikatorių sėkmingai santuokai, tiek jo galią padaryti odą be jokių porų.