Now Reading
Naujas „Max Factor“ veidas – lietuvaitė Julija Steponavičiūtė

Naujas „Max Factor“ veidas – lietuvaitė Julija Steponavičiūtė

Naujas „Max Factor“ veidas – lietuvaitė Julija Steponavičiūtė

Laikas.lt

„Baltic model management“ modelių agentūra ir „Max Factor“ Lietuva džiaugiasi galėdami pranešti, kad naujuoju „Max Factor“ spaudos ir televizijos reklamos veidu visame pasaulyje tapo lietuvaitė Julija Steponavičiūtė. Dar gruodžio mėnesį Londone Julija pasirašė sutartį su „Max Factor“ 3 metams.

Ištisus tris metus įvairiose pasaulio šalyse, tarp jų ir Lietuvoje, Julija Steponavičiūtė bus oficiali Max Factor ambasadorė, ją matysime „Max Factor“ reklamoje žurnaluose, lauko reklamoje, televizijoje, „Max Factor“renginiuose. Šiuo metu Lietuvos televizijos kanaluose jau rodomas naujasis „Max Factor“ video, o netrukus pasirodys ir reklama žurnaluose.

„Max Factor“ kompanija visada kruopščiai renkasi modelius savo įvaizdžiui pristatyti. Visos merginos, tapusios „Max Factor“ veidais, buvo ir yra ilgalaikę karjerą užsitikrinę modeliai.

Prieš tai „Max Factor“ veidu buvo garsioji estė Carmen Kass, o dabar pirmą kartą istorijoje šio žinomo kosmetikos gamintojo veidu tapo modelis iš Lietuvos. Šiuo metu Julija Steponavičiūtė yra vienintelis modelis iš Baltijos šalių, turinti sutartį su tarptautine kosmetikos kompanija.

Dvyliktoje klasėje besimokanti ir egzaminams besiruošianti Julija jau yra gerai žinoma mados pasaulyje. Pradėjusi dirbti su Lietuvos modelių agentūra „Baltic model management“ nuo 13-os metų, 14-os pirmąkart išvykusi į Milaną kartu su tėveliu, Julija gali didžiuotis tokiais pasiekimais kaip Emporio Armani, Balenciaga, Nicole Farhi reklamomis, darbais su garsiausiais pasaulio fotografais Steven Meisel, Craig MCDean, Chad Pitman bei begale mados pristatymų – Dior, Chanel, Prada, Dolce&Gabbana, Alexander McQueen, kt.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Massimo Parisi, asmeninis Julijos vadybininkas, „Baltic model management“ savininkas, pasakoja, kad Julija buvo pasirinkta „Max Factor“ veidu iš daugiau nei 500 topmodelių bei potencialių naujų veidų iš viso pasaulio. „ Julija buvo pasirinkta dėl daugybės priežasčių – jos grožio, asmenybės, gebėjimo bendrauti, kryptingo ir atsakingo jos agentūrų darbo nuo pat jos karjeros pradžios. Ji dar labai jauna, tačiau jos individualumas, paprastumas, šiltumas žavi kiekvieną. Ji nėra arogantiška, atvirkščiai, ji kukli, nuoširdi, sugebanti klausytis ir norinti išmokti. Ji žino, ką daro, ko nori ir siekia savo tikslo, tuo pačiu gyvendama paprastą kasdienį gyvenimą pagal savo amžių – eidama į mokyklą, būdama su draugais, piešdama. Julija yra labai harmoninga ir pozityvi asmenybė, ji – viena iš geriausių mano per 20 darbo metų atrastų modelių,“ – sako Massimo Parisi.

Sutartis su tokia garsia kompanija pasaulinėje grožio industrijoje kaip „Max Factor“ yra įrodymas, kad modelio pozityvumas, patyrusių vadybininkų darbas, modelio karjeros planavimas žingsnis po žingsnio gali atnešti puikius rezultatus. Tai didžiulis pasiekimas tokio amžiaus merginai kaip Julija, ji puikiai atitinka „Max Factor“ grožio idealą, ir jai viskas dar priešakyje.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top