Now Reading
„Renault 4“ gamyba visame pasaulyje

„Renault 4“ gamyba visame pasaulyje

„Renault 4“ gamyba visame pasaulyje

„Renault“ tarptautinės strategijos pradininkas buvo „Renault 4“. Ar tai iš tiesų buvo „universalus automobilis“, apie kurį svajojo kiekvienas gamintojas?

Greičiausiai atsakymas į šį klausimą būtų teigiamas dėl šio modelio genuose užkoduoto įspūdingo įvairiapusiškumo. Dar daugiau, dėl nedidelės šio automobilio kainos, jis buvo prieinamas visoms klientų grupėms. O nuimamas kėbulas ir patvari platforma palengvino modelio transportavimą ir leido paprasčiau atlikti kėbulo pakeitimus. Šios savybės padėjo „Renault 4“ tapti intensyviausiai tarptautinėje rinkoje platintu ir gausiausiai gamintu prancūzišku automobiliu (iš viso buvo pagaminta daugiau nei aštuoni milijonai šio modelio automobilių).

Modelis, gaminamas ir parduodamas visuose penkiuose žemynuose

Modelio platinimas įvairiose pasaulio vietose skyrėsi. Europoje „Renault 4“ modelis iš gamybos taško į platinimo tinklą patekdavo visiškai užbaigtas. Labiau nutolusioms šalims automobiliai buvo siunčiami CKD (angl. completely knocked down – pilnai išrinktų) komplektų forma. Tokie komplektai būdavo surenkami vietiniame taške, kartais labai mažose gamyklose. Retkarčiais gaminančiai įmonei (jeigu tai nebuvo „Renault“ bendrovė) buvo suteikiama gamybos licencija. Valdžios atstovai dažnai nurodydavo, koks turi būti „integracijos lygis“, t. y., kokią dalį turi sudaryti automobilio detalės, pagamintos vietinėje gamykloje. Į gamyklas būdavo siunčiami nepilnai surinkti blokai arba „maži rinkiniai“, todėl darbo likdavo ir vietinei pramonei.

„Renault 4“ modelis buvo surenkamas 27 skirtingose šalyse, o tai buvo to meto rekordas. Liko tik kelios labai tolimos rinkos, kuriose šis modelis nebuvo parduodamas. Iš 10 parduotų automobilių, šeši buvo parduoti ne Prancūzijoje, be to, penki iš jų buvo pagaminti užsienyje. Per savo gyvavimo laikotarpį „Renault 4“ modelis buvo naudojamas įvairiausiems tikslams: Kolumbijoje ir Madagaskare jis tapo taksi automobiliu, Jugoslavijoje juo važinėjo policininkai, Meksikoje – greitoji pagalba, o Ispanijoje – kelių pagalba, Buenos Airėse šiuo modeliu keliauta apsipirkti, o Danijoje juo pristatinėtos pašto siuntos.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

„Renault 4“ modelis padėjo įgyvendinti bendrovės eksporto ambicijas, kurias nenuilstamai skatino Pierre Dreyfus.

Laikas.lt

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top