Now Reading
„Mados infekcijos“ seminare – apie mados verslą

„Mados infekcijos“ seminare – apie mados verslą

„Mados infekcijos“ seminare – apie mados verslą

Šiemet pirmą kartą rudenį vykstantis festivalis „Mados infekcija“ savo gerbėjams turi dar vieną staigmeną.

Nutilus žingsniams ant podiumo, užgesus prožektoriams ir nurimus šurmuliui būsimų ir esamų mados pasaulio profesionalų lapkričio 14 dieną 10 valandą festivalio organizatoriai vėl lauks Šiuolaikinio meno centre (ŠMC, Vokiečių g. 2, Vilnius). Iškart po festivalio ŠMC skaitykloje vyks „Mados infekcijos“ seminaras, kurio metu didžiausias dėmesys bus skiriamas mados kūrėjų verslumui skatinti.

„Mados infekcijos“ seminaras savo veidą pakeitė neatpažįstamai. Jei anksčiau diskutuodavome įvairiais madai aktualiais klausimais, dabar koncentruojamės į Lietuvos mados dizainerių verslumo skatinimą. Mados vadyba, verslas, dialogas su kitais šios rinkos dalyviais yra bene didžiausia aktualija Lietuvos dizaineriams. Bet prieš pradedant šį dialogą svarbu atlikti tam tikrus namų darbus. Būtent apie tai ir kalbės seminaro pranešėjai. Manome, kad iniciatyvos šiam dialogui pradėti turi imtis būtent lyderiaujantis, didžiausias mados renginys Baltijos šalyse. Tikimės, kad ši mūsų privati iniciatyva bus pastebėta už kūrybinio sektoriaus vystymąsi atsakingų institucijų“, – apie lapkričio 14 dieną įvyksiantį seminarą pasakoja festivalio „Mados infekcija“ organizatoriai.

Seminaro programoje – penki pranešimai. Seminarą atidarys Katrina í Geil (Farerų salos), besidominti kūrybinių procesų valdymu ir turinti beveik dešimt metų aktyvios patirties tekstilės dizaino srityje. Katrina dirbo su tokiais dizaineriais kaip Peter Jensen (Didžioji Britanija), Trine Vestergaard (Danija), jos dizaino gaminiai buvo parduoti „Calvin Klein“ ir „Anthropology“ (JAV) prekės ženklams.

Ne vienam dizaineriui ramybės neduoda mintis, kaip savo talentą paversti verslu. Sėkminga Nyderlandų kūrėjų patirtimi seminaro metu pasidalins Eva Olde Monnikhof. Jos teigimu, dizaineris nebegali būti tik dizaineris. Dabar sėkmingas kūrėjas tas, kuris supranta ir teisinę bei finansų kalbą, kuris suvokia finansinio sprendimo pasekmes.

Lietuvoje jau yra nepriklausomų mados prekės ženklų, reguliariai pristatančių savo produkciją Kopenhagos ir Londono mados savaitėse bei turinčių savo pardavimo atstovus Skandinavijoje, Rusijoje, Baltijos šalyse. Simonas Gedžius, UAB „LTM Garments“ pardavimų vadovas, atsakingas už lietuvės Eglės Žiemytės prekės ženklo „D.EFECT“ vystymą bei pardavimus, seminare pasakos apie pagrindinius sunkumus kuriant ir vystant savo mados ženklą.

Lietuvoje jau ne vienerius metus siuvami „Burberry“, „Gucci“, „Hugo Boss“ ir kitų garsių mados vardų drabužiai. Su Lietuvos tekstilės įmonėmis ir užsienio partneriais, padedančiais toms įmonėms išplaukti į užsienio rinkas, nuolat bendrauja Lietuvos pramonininkų konfederacijos atstovas Sigitas Besagirskas – dar vienas „Mados infekcijos“ seminaro pranešėjas. Jis papasakos, kokius novatoriškus sprendimus šios įmonės taiko savo veikloje, apžvelgs galimas bendradarbiavimo galimybes tarp šių įmonių ir dizainerių.

Seminarą užbaigs festivalio „Mados infekcija“ logotipo autorius Aidas Urbelis. Agentūrai „Ai-Du Branding“ vadovaujantis kūrėjas papasakos apie prekės ženklo identiteto kūrimą ir jo vystymą madoje.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Festivalio „Mados infekcija“ seminaras yra nemokamas. Dalyvauti jame gali visi norintys, tačiau būtina iš anksto užsiregistruoti e. paštu [email protected] nurodant: savo vardą, pavardę, e. pašto adresą ir kontaktinį telefono numerį. Registracija priimama iki lapkričio 11 dienos 12 valandos.

 Seminaro programą ir jo pranešėjų pristatymą galima atsisiųsti iš festivalio svetainės internete.

Kas: „Mados infekcija“ seminaras
Kada: 2011 m. lapkričio 14 d. 09:30-15:00 val.
Kur: Šiuolaikinio meno centras (Vokiečių g. 2, skaitykla, I a.)

Laikas.lt

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top