Now Reading
Kaip „Facebook Timeline“ paversti naudingu reklaminiu įrankiu? (Foto)

Kaip „Facebook Timeline“ paversti naudingu reklaminiu įrankiu? (Foto)

Kaip „Facebook Timeline“ paversti naudingu reklaminiu įrankiu? (Foto)

Laikas.lt

Reda Krušinskaitė

Jau senokai bene populiariausias pasaulyje socialinis tinklas paskelbė, kad visų puslapių dizainas nuo kovo 30 dienos bus pakeistas į Timeline – taip, tai tas daugelį erzinantis formatas su didele nuotrauka viršuje. Jeigu jau apsisprendėte savo verslą ar asmeninį puslapį išsitrinti arba jau prisispausdinote Mark`o Zuckerberg`o nuotraukų deginimui, tai dar palaukite. Padėsime jums susipažinti su naująja savo puslapio išvaizda ir patarsime, kaip iš jos išpešti naudos.

Viršelis (angl. Cover Photo). Išmatavimai: 850 x 315 pikselių

Kalbame apie tą didelę nuotrauką viršuje. Viršelis turėtų reprezentuoti jus ir jūsų įmonę, jūsų idealus, kuo jūs kitokie, kuo žavūs. Prisiminkite, kad negalima rašyti kainų, akcijų, nuolaidų, dėlioti rodyklėlių, rodančių į mygtuką patinka, skatinti dalintis šiuo puslapiu už prizus ar pan., pagalvokite apie autorines teises ir nekraukite svetimų nuotraukų ar paveikslėlių. Galiausiai, kas jus per kompanija, jeigu jus reprezentuoja svetima nuotrauka? Taip pat, venkite kontaktų ar darbo laiko talpinimo viršelyje – tam yra atskira vieta.

Logotipas. Išmatavimai: 180 x 180 pikselių

Logotipo vietoje geriausia talpinti logotipą, t.y. ženkelį, kuris simbolizuoja jūsų įmonę, yra lengvai atpažįstamas. Logotipas turėtų gražiai papildyti viršelį – jeigu viršelis yra jūsų įmonės idealogija, tai logotipas yra reprezentacinis ženklelis. 

Apie (angl. About). Plotas po logotipu

Jus reprezentuojanti eilutė, šūkis, keletas žodžių apie jūsų veiklą, nuoroda į įmonės internetinį puslapį, adresas, telefonas – geri sprendimai. Pagalvokite, kuris variantas jums atneš daugiausiai naudos – gal jūsų kontaktus lengva rasti, gal jūsų įmonės vizija ir misija yra akivaizdžios ir tuščiažodžiauti neverta. Laikykitės taisyklės, kad geriau mažiau, bet kokybiškai ir su mintimi. 

Like/ Nuotraukos/ Video/ Užrašai/ Renginiai/ Aplikacijos. Išmatavimai: 110 x 74 pikselių

Išskleidžiamas plotas esantis jūsų timeline dešinėje yra skirtas visiems viršuje išvardintiems dalykams – seniau juos matėte savo puslapio kairėje (vadinamieji skirtukai). Galbūt naudojote aplikaciją neleidžiančią iškart eiti į jūsų puslapio sieną? Šios funkcijos neliko. Nesijaudinkite, parinkite gražius paveikslėlius, naudokite aplikacijas.

Tai ką dabar įsidėti? Peržvelkime kelis gražius viršelis + logotipas pavyzdžius, atkreipkime dėmesį ir į Apie skiltį bei skirtukus.

Starbucks viršelio nuotrauka reprezentuoja jų idealogiją ir išskirtinumą – tamsiai skrudintą kavą (kompanijos pradžioje tokią siūlė retas). Logotipo skiltyje kompanijos logotipas – undinė žaliame fone. Skirtukų nuotraukose taip pat puodelis kavos ir žalia spalva. Vientisa, paprasta, stilinga. 


Burberry viršelyje vienos iš jų pirmųjų parduotuvių nuotrauka (logotipas savo vietoje), o Apie skiltyje nurodyta įkūrimo data – parodoma, kad šis gamintojas didžiuojasi savo ilgametėmis tradicijomis ir istorija. 


Lexus save nusprendė reklamuoti per produktus, t.y. automobilius ir tą daro nuosekliai – automobiliai tiek viršelio, tiek ir skirtukų nuotraukose. 


Xbox pasirinko įdomesnį dizaino sprendimą – viršelio nuotraukoje esantis žaidimų kompiuteris yra baltame fone, tad susilieja su puslapio fonu. Atrodo novatoriškai ir lyg iš ateities – to savo produktais ir siekia Xbox


Armani pasirinko netradicinį sprendimą ir savo viršelio nuotrauką suliejo su logotipu – jeigu pastarieji neryškūs ir dera tarpusavyje, tai finalinis rezultatas tikrai puikus. Armani žinomi, visų pirma, dėl savo solidžių vyriškų kostiumų, tą atspindi ir puslapio vaizdas.

Aptarėme pagrindinį vaizdą, tačiau Timeline pateikia ir daugiau naujovių:

Metraštis (anlg. Milestone). Išmatavimai: 843 x 403 pikselių

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Timeline leidžia susikurti savo kompanijos metraštį – pasirinkę milestone parinkčių juostoje (pavyzdyje apvesta raudonai), kurioje atnaujiante statusą, įkeliate nuotrauką ar nuorodą, galėsite pažymėti jums svarbų įvykį. Vėliau šis įvykis rodomas kartu su didele (pasižiūrėkit į išmatavimus!) nuotrauka su užrašu (pavyzdyje tas užrašas yra FB Timeline) ir aprašymu (eilutė teksto po užrašu) jūsų puslapyje (pavyzdyje matote, kad metraščio įrašas užima visą Facebook puslapio plotą). Ar verta? Verta, jeigu turite, ką papasakoti – gal pristatėte naują produktą, pradėjote bendradarbiauti su svarbiu partneriu, plėtėte verslą, laimėjote apdovanojimą. 

Žinutės ir Administratoriaus skiltis. Išskleidžiama dešiniajame kampe viršuje. 

Žinutėmis (pavyzdyje pažymėta raudonai) galėsite su savo puslapio gerbėjais susirašinėti asmeniškai – jums nebereikės sukti galvos, kur geriausia patalpinti kontaktus, dings poreikis viešinti jūsų asmeninę anketą. 

Galite patogiai stebėti statistiką, vertinti lankytojų srautą (pavyzdyje pažymėta mėlynai) ir pasidaryti išvadas. Kas sulaukė daugiausiai dėmesio? Kelintą valandą tas įrašas buvo patalpintas? Jūsų gerbėjų daugėja ar mažėja? Ši skiltis padės geriau suprasti jūsų gerbėjų pomėgius, prie jų prisitaikyti ir tokiu būdu pagelbėti savo verslui. 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top