Search Results for: "žaidimų kompiuteris"
Asmeninis kompiuteris apie savo savininką gali „papasakoti“ ne ką mažiau nei būrėja iš delno. Taigi, pasakykite mums, kokį kompiuterį turite, o mes pasakysime – kas jūs esate.
„Lego“ robotų projektuotojas ir programuotojas iš Indianos valstijos (JAV) Steve Hassenplugas nusprendė sukurti tai, ką buvo matęs filme „Haris Poteris ir Išminties akmuo“ (Harry Potter and the Philosopher’s Stone). Magiška šachmatų lenta ir 2,44 m aukščio žirgai…
„Šachmatų monstrų“ (Monsterchess) komplektui sukurti prireikė daugiau nei 100 000 „Lego“ kaladėlių. Žaidimo lenta užima 48,16 kv. metrų plotą.
S. Hassenplugas ir jo draugai Jonas Brostas, Ronas McRae ir Bryanas Bonahoomas ėmėsi lentos. Jie pasirinko standartines „Lego“ kaladėles, darbą pasidalino šachmatų lentos ketvirčiais ir sugebėjo įtikinti žaislų gamintoją „Lego“ nemokamai, kaip rėmėjui, išskirti jų sumanytai idėjai kaladėlių.
S. Hassenplugas konstravo kiekvienos šachmatų figūros-roboto pagrindą, išdėstydamas ratukus taip, kad šie prilaikytų visus keturis figūros apačios kampus, bei du ratukus judėjimui, varomus „Lego Mindstorms“ robotų rinkinio elektriniais varikliais.
R. McRae, kuris kadaise sukonstravo veikiantį „Lego bankomatą“, ėmėsi programinės įrangos. Jutiklinis kompiuteris, „Bluetooth“ pagalba apjungiantis visą žaidimo lentą, gali vienu metu pajudinti daugiausiai septynias figūras.
Dauguma figūrų turi judančias detales. „Karaliai“ ir „valdovės“ judina skeptrus, o „žirgai“ – priekines kojas. Kūrybinė grupė suprato, kad tai gali turėti įtakos žaidimui.
Vieno susitikimo metu jauna moteris ignoravo elementarų šachą ir matą norėdama laimėti su savo „bokštu“.Ji tikėjosi pamatyti, kaip minėta figūra „išspjauna“ patrankos sviedinį.
Milžiniški šachmatai, kaip ir daug kitų iš „Lego“ kaladėlių pagamintų suaugusiųjų žaisliukų, šiemet buvo pristatyti „Brickworld“ suvažiavime Čikagoje (JAV).
Robotizuotos figūros
Neskaitant „pėstininkų“, J. Brosto suprojektuotos šachmatų figūros turi bent dvi judėjimo galimybes, todėl S. Hassenplugas žaidimo lentą papildė trečiu elektriniu varikliu. Be minėtų judančių detalių – „bokšto“ patrankos sviedinio, „žirgo“ priekinių kojų, „karaliaus“ ir „valdovės“ skeptrų – dar išsiskiria „rikis“, kuris žybsi blyksinčias „žvakės“.
„Valdovės“ yra su skirtingomis galvomis. To sumanytojos – S. Hassenplugo žmona ir jos draugė, nusprendusios, kad dvi moterys net ir šachmatų lentoje neturėtų būti vienodai papuoštos. J. Brostas daugumą kitų figūrų modeliavo atsižvelgdamas į standartinių šachmatų formas, tačiau „žirgą“ sukūrė visu kūnu, ir S. Hassenplugo teigimu, jis susilaukia daugiau komentarų nei visos kitos figūros kartu.
Žaidimas
Žaidėjai daro ėjimus per grafinę kūrėjų komandos sukurtą sąsają. Jutiklinis kompiuteris reaguoja į figūrų pozicijų pakitimus. Programinės įrangos pagalba, internetu ir papildomais kodais valdomos visos 32 šachmatų figūros.
Kai žaidėjas pasirenka ėjimą, kompiuteris susisiekia su su robotu, ir šis pradeda judėti. Kitos judančiajai kelią užstojančios figūros pasisuka arba pajuda iš savo vietos ją praleisdamos, o tada sugrįžta į savo vietą. Šachmatai sumontuoti taip, kad žaidėjai varžytųsi tarpusavyje arba priešininku pasirinktų kompiuterį. Sistema taip pat turi galimybę atkartoti ėjimus garsiausių šachmatininkų, tikių kaip Polis Morfis, Michailas Talis, Garis Kasparovas, Chosė Raulis Kapablanka, Michailas Botvinikas, Vasilijus Smyslovas, Aleksandras Aliochinas ar Robertas Fišeris.
Valdymas
Visi galimi kiekvienos figūros ėjimai sumodeliuoti pagal judėjimo kryptį ir atstumą. Kompasas šiuo atveju būtų nepatikimas pagalbininkas, ir S. Hassenplugo teigimu, galėtų tik pakenkti visai elektronikai. Kiekvieno kvadrato viduryje sumontuoti skirtingų spalvų jutikliai. Viena iš spalvų šiuose keturių spalvų kvadratuose atsikartoja, taip robotui perduodama informacija apie galimas figūros judėjimo galimybes. Spalvų variacijas žyminti informacija saugoma kompiuteryje. Nuskaitydama šiuos unikalius identifikavimo spalvų derinius, figūra gali bendrauti su kompiuteriu ir orientuotis žaidimo lentoje.
„Šachmatų monstrų“ sukūrimas pareikalavo keturių asmenų vienerių metų triūso ir 30 000 JAV dolerių.
Keletas praktinių patarimų padėsiančių sutvarkyti jūsų Facebook puslapį po kovo 30 – osios, kuomet visi puslapiai įgaus naująjį Timeline dizainą.
Nešiojamas įkroviklis (angl. Power Bank) – tai praktiškas įrenginys, kuris apsaugo išmanųjį telefoną ir planšetinį kompiuterį nuo išsikrovimo ir praverčia tada, kai netoliese nėra tradicinio maitinimo šaltinio. Varle.lt mobiliųjų įrenginių specialistai dalinasi patarimais, į ką atkreipti ypatingą dėmesį renkantis nešiojamą įkroviklį.
Šiuolaikiniam žmogui sunku įsivaizduoti gyvenimą be interneto – dažnas esame įpratę juo naudotis nuolat. Ar kada susimąstėte, kodėl internetas yra vienas svarbiausių šiuolaikinės visuomenės įrankių ir kaip jis pakeitė mūsų kasdienybę?
Kuprinė. Pasirūpink patvaria ir saugia kuprine, kurią ne tik patogu nešioti, tačiau gali saugiau jaustis viešajame transporte, dėl daugybės vidinių kišenėlių, kuriose gali laikyti brangius daiktus, kaip piniginę ar mobilųjį telefoną.
Su beždžionėmis ir žmogbeždžionėmis mus sieja gana artimi giminystės ryšiai. Todėl visai nekeista, jog turime keletą panašių savybių, neapsiribojančių vien tik išvaizda. Ir, nors dar yra daugybė mus nuo kitų primatų skiriančių bruožų, šis sąrašas atskleidžia, jog galbūt su jais mes gerokai panašesni, nei kartais esame linkę manyti.
Ar galima automatizuoti paprastą riedlentę? Pasirodo, tikrai taip. Žinoma, ne iki tokio lygio, kaip kad buvo pavaizduota fantastiniame filme „Atgal į ateitį“, kur riedlentėms nebereikėjo net ir ratukų – jos puikiai skrido virš žemės paviršiaus. Tačiau judėti su riedlente ir ją valdyti vien rankų judesiais ar balsu yra visiškai įmanoma ir šiandien.
Planšetiniai kompiuteriai gerokai patobulėjo po to, kai 2010 m. APPLE į prekybą paleido „iPad“. Jeigu planuojate pirkti planšetą, keletas patarimų, kaip pasirinkti optimaliausią variantą.
Į priekį žengiant naujausioms technologijoms, jomis stengiamasi patobulinti kiekvieną sritį. NOVOTEL ir MICROSOFT siūlo išsinuomoti ateities kambarį.
Ką norėtumėte pamatyti, užėję į viešbučio kambarį ateityje? Galbūt mini barą, kuris pasipildo automatiškai? Veidrodį, kuris kopijuoja jūsų judesius? O gal tiesiog nevargti registracijos eilėje?