Search Results for: "„Apple“"
„Jei iki vakaro nesugalvosime nieko geriau, pasiliksime prie „Apple“, – kartą pareiškė Steve‘as Jobsas. Tuo metu jis ir pamanyti negalėjo, kad šis pavadinimas taps brangiausiu prekės ženklu pasaulyje.
Šiais metais didžiausioje Baltijos šalyse progreso konferencijoje LOGIN 2013, vyksiančioje balandžio 18-19 dienomis, „Litexpo“ konferencijų centre, dalyvaus daugiau nei 70 pranešėjų iš Lietuvos bei užsienio šalių. Savo patirtimi konferencijoje dalinsis vienas iš „Apple“ įkūrėjų Steve‘as Wozniak‘as, kurį pristato pagrindinė konferencijos partnerė – bendrovė „Omnitel“, pirmosios žmonių misijos į Marsą „Mars One“ įkūrėjas Bas‘as Lansdorp‘as, žurnale „Time” įvardintas kaip vienas reikšmingiausių šių laikų išradėjų Harald‘as Haas‘as ir kiti.
Daugiau, nei akivaizdu, jog informacinių technologijų kompanijos turi ypač didelę įtaką pasaulio ekonomikoje, ypač tada, kai pradedame kalbėti apie didžiausias. Kai kurių kompanijų, kaip šiuo atveju „Apple“, mėgdžiojimu užsiima kas tik netingi, o šį kartą tai daro alkoholinių gėrimų kompanija.
Visi puikiai žinome, kad žymūs sportininkai, muzikantai, aktoriai turtus kraunasi ne tik iš savo amato, bet ir reklamuodami populiarius prekinius ženklus. O kodėl taip šiek tiek prisidurti negalėtų ir superherojai?
Sakoma, jog kompiuteriai kelia didelę grėsmę knygų populiarumui. „Apple“ kompanija pabandė juos apjungti ir sukūrė originalų dėklą „BookBook“, skirtą „MacBook Pro“ nešiojamiesiems kompiuteriams.
Vakar specialiame renginyje, vykusiame San Franciske, kompanija „Apple“ pristatė ilgai lauktą „iPhone 5“. Šis modelis lyginant su pirmtakais pasižymi didesniu ekranu, kurio įstrižainė siekia 4 colius.
Kaip žinia, viena pelningiausių pasaulio kompanijų „Apple“ gamina kompiuterius, išmaniuosius telefonus, muzikos grotuvus. O kaip jų gaminiai atrodytų, jei iš informacinių technologijų rinkos „Apple“ pereitų į, pavyzdžiui, maisto pramonės arba parfumerijos?
Dabartinis, pasaulinio populiarumo sulaukęs kompanijos „Apple“ planšetinis kompiuteris „iPad“ yra 10 colių įstrižanės pločio. Kaip praneša JAV naujienų portalai „Bloomberg“ ir „The Wall Street Journal“, naujojo modelio įstrižainės plotis būtų 7 coliai. Šis kompiuteris būtų pigesnis ir lengvesnis už įprastą „iPad“. Mažesnės įrenginiodalys jau yra projektuojamos Azijoje. Naujasis įrenginys turėtų būti pristatytas spalio mėnesį.
Portretas iš obuolių – taip pagerbti bendrovės „Apple“ įkūrėjo Stivo Džobso (Steve Jobs) atminimą nusprendė kanadiečių menininkas Olivjė Lefebrė (Olivier Lefebvre). Tiesa, kūrinio autorius vargu ar galėjo tikėtis, jog bus užsipultas dėl švaistūniško elgesio su maisto produktais.
Monrealyje gyvenantis menininkas S. Džobso mozaiką sudėliojo iš 3750 tūkst. obuolių, o savo kūrinį pavadino „Steve Jobs Landart Tribute“. Paviešinęs savo darbą, O. Lefebrė sulaukė ne tik susižavėjimo kupinų atsiliepimų, bet ir kritikos strėlių su užuomina „žmonės pasaulyje badauja, o tu…“
Menininkui teko paskelbti, jog absoliučiai visi stilizuotame portrete panaudoti obuoliai yra krituoliai (ne nuskinti, o surinkti nuo žemės).
„Kurdamas savuosius meno kūrinius, niekad nepanaudočiau maistui tinkamų obuolių, – teisinosi netikėtai užsipultas Monrealio gyventojas. – Tad noriu patikinti, jog man, prieš sudėliojant šį portretą, teko pasiraitoti rankoves ir kaip reikiant paplušėti sode.“
Kompanijos „Apple“ produktai išsiskiria savo techninėmis galimybėmis, inovatyviomis idėjomis. Tačiau ar susimąstote, kokį kelią kompanija turėjo įveikti, kad taptų tuo, už ką yra labiausiai vertinama.
Šiandien pristatome kompanijos produktus, gamintus 1976 – 2008 metais.
Pirmajame logotipe buvo ne tik „obuolys“. Pirmuosius metus garsųjį kompanijos ženklą laikė Izaokas Niutonas, gravitacijos teorijos kūrėjas.
Nors vėliau kompanijos logotipe išliko tik „prakąstas“ obuolys, Niutonas ir vėliau neliko pamirštas – 1993 m. jo vardu pavadintas pirmasis į šiuolaikinius panašus delninis kompiuteris „Apple Newton“.
Laikas.lt