Search Results for: "Burberry"

12-metė Beckhamų šeimos atžala tapo „Burberry“ veidu (video)

12-metė Beckhamų šeimos atžala tapo „Burberry“ veidu (video)

12-metis Davido ir Victorios Beckhamų sūnus Romeo sėkmingai siekia mados Olimpo aukštumų. Berniukas jau antrąjį kartą tapo mados namų „Burberry“ veidu.

Londone dirbanti kirpėja V. Urbaitė: „Lietuvėms svarbus ne sveikas plaukas

Londone dirbanti kirpėja V. Urbaitė: „Lietuvėms svarbus ne sveikas plaukas, o norimas rezultatas“ (interviu)

Apie plaukus su kirpėja-stiliste Vaida Urbaite galima kalbėtis valandų valandas. Ji aistringai, su užsidegimu diskutuoja apie naujausias mados tendencijas, naujienas, papasakoja įspūdžius iš aplankytų seminarų, dalinasi istorijomis kaip plaukų dėka galima gauti arba prarasti darbą ir išduoda, kokias žvaigždžių nuotraukas jai dažniausiai pakiša klientės. „Lietuvaičių žvaigždė numeris vienas – tai Jennifer Aniston. Kone kiekvieną dieną gaunu bent po vieną jos nuotrauką“, – šypsosi ji.

„Mados infekcijos“ rudens renginių ciklą pradėjo „Manekenų instaliacija“ (foto

„Mados infekcijos“ rudens renginių ciklą pradėjo „Manekenų instaliacija“ (foto, video)

Dėvimos spalvos gali prisidėti prie laimės jausmo – taip mano dizainerė Dovilė Gudačiauskaitė, prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ stilizavusi dešimt spalvingų manekenų. Ketvirtą kartą rengiama „Manekenų instaliacija“ pradėjo „Mados infekcijos“ rudens renginių ciklą.

Kaip „Facebook Timeline“ paversti naudingu reklaminiu įrankiu? (Foto)

Kaip „Facebook Timeline“ paversti naudingu reklaminiu įrankiu? (Foto)

Keletas praktinių patarimų padėsiančių sutvarkyti jūsų Facebook puslapį po kovo 30 – osios, kuomet visi puslapiai įgaus naująjį Timeline dizainą.

Rūbai šunims: užgaida ar būtinybė?

Rūbai šunims: užgaida ar būtinybė?

Stilingai rengiesi? Aprenk ir savo šunį. Toks galėtų būti užtvindžiusių kavines ir parduotuves keturkojų šeimininkų šūkis: užantyje ar rankinuke nešiojami šuniukai pasipuošę dailiau nei kai kurie vaikai. Vieni vadina tai silpnybe, kiti – tėvystės repeticija, treti teigia, kad apranga yra gyvybiškai svarbi mažiesiems žmonių draugams. Ne stiliaus vardan, o sveikatos sumetimais. Kaip yra iš tikrųjų?

V. Beckham sugrįžo naujoje fotosesijoje (Foto)

V. Beckham sugrįžo naujoje fotosesijoje (Foto)

37 m. metų moteris papuoš kovo mėnesio japonų žurnalo „Numero“ viršelį. Nuotraukoje matyti, kad Victoria jau visiškai susigrąžino buvusias formas. Tačiau nepaisant to, kad ji yra pozavusi šimtams fotosesijų, prisipažįsta, kad vis dar nervinasi, kai fotosesijas ir madų demonstravimus stebi vyras Davidas: „Jaučiuosi be galo nepatogiai, kai Davidas mane stebi. O per tokius svarbus įvykius būtina susikaupti ir atrodyti gerai“.

Viliojimo menas pagal Ditą Von Teese

Viliojimo menas pagal Ditą Von Teese

Dita Von Teese atrodo tarsi porcelialinė lėlė: pieno skaistumo odą, grakštumas, lieknas liemuo, grakšumas. Visa tai pavertė ją tikra burleskos karaliene.
Dita duoda keletą patarimų, kaip suvilioti patinkantį vyrą.

„Mados infekcijos“ seminare – apie mados verslą

„Mados infekcijos“ seminare – apie mados verslą

Šiemet pirmą kartą rudenį vykstantis festivalis „Mados infekcija“ savo gerbėjams turi dar vieną staigmeną. Nutilus žingsniams ant podiumo, užgesus prožektoriams ir nurimus šurmuliui būsimų ir esamų mados pasaulio profesionalų lapkričio 14 dieną 10 valandą festivalio organizatoriai vėl lauks Šiuolaikinio meno centre (ŠMC, Vokiečių g. 2, Vilnius). Iškart po festivalio ŠMC skaitykloje vyks „Mados infekcijos“ seminaras, kurio metu didžiausias dėmesys bus skiriamas mados kūrėjų verslumui skatinti.

„Mados infekcijos“ seminaras savo veidą pakeitė neatpažįstamai. Jei anksčiau diskutuodavome įvairiais madai aktualiais klausimais, dabar koncentruojamės į Lietuvos mados dizainerių verslumo skatinimą. Mados vadyba, verslas, dialogas su kitais šios rinkos dalyviais yra bene didžiausia aktualija Lietuvos dizaineriams. Bet prieš pradedant šį dialogą svarbu atlikti tam tikrus namų darbus. Būtent apie tai ir kalbės seminaro pranešėjai. Manome, kad iniciatyvos šiam dialogui pradėti turi imtis būtent lyderiaujantis, didžiausias mados renginys Baltijos šalyse. Tikimės, kad ši mūsų privati iniciatyva bus pastebėta už kūrybinio sektoriaus vystymąsi atsakingų institucijų“, – apie lapkričio 14 dieną įvyksiantį seminarą pasakoja festivalio „Mados infekcija“ organizatoriai.

Seminaro programoje – penki pranešimai. Seminarą atidarys Katrina í Geil (Farerų salos), besidominti kūrybinių procesų valdymu ir turinti beveik dešimt metų aktyvios patirties tekstilės dizaino srityje. Katrina dirbo su tokiais dizaineriais kaip Peter Jensen (Didžioji Britanija), Trine Vestergaard (Danija), jos dizaino gaminiai buvo parduoti „Calvin Klein“ ir „Anthropology“ (JAV) prekės ženklams.

Ne vienam dizaineriui ramybės neduoda mintis, kaip savo talentą paversti verslu. Sėkminga Nyderlandų kūrėjų patirtimi seminaro metu pasidalins Eva Olde Monnikhof. Jos teigimu, dizaineris nebegali būti tik dizaineris. Dabar sėkmingas kūrėjas tas, kuris supranta ir teisinę bei finansų kalbą, kuris suvokia finansinio sprendimo pasekmes.

Lietuvoje jau yra nepriklausomų mados prekės ženklų, reguliariai pristatančių savo produkciją Kopenhagos ir Londono mados savaitėse bei turinčių savo pardavimo atstovus Skandinavijoje, Rusijoje, Baltijos šalyse. Simonas Gedžius, UAB „LTM Garments“ pardavimų vadovas, atsakingas už lietuvės Eglės Žiemytės prekės ženklo „D.EFECT“ vystymą bei pardavimus, seminare pasakos apie pagrindinius sunkumus kuriant ir vystant savo mados ženklą.

Lietuvoje jau ne vienerius metus siuvami „Burberry“, „Gucci“, „Hugo Boss“ ir kitų garsių mados vardų drabužiai. Su Lietuvos tekstilės įmonėmis ir užsienio partneriais, padedančiais toms įmonėms išplaukti į užsienio rinkas, nuolat bendrauja Lietuvos pramonininkų konfederacijos atstovas Sigitas Besagirskas – dar vienas „Mados infekcijos“ seminaro pranešėjas. Jis papasakos, kokius novatoriškus sprendimus šios įmonės taiko savo veikloje, apžvelgs galimas bendradarbiavimo galimybes tarp šių įmonių ir dizainerių.

Seminarą užbaigs festivalio „Mados infekcija“ logotipo autorius Aidas Urbelis. Agentūrai „Ai-Du Branding“ vadovaujantis kūrėjas papasakos apie prekės ženklo identiteto kūrimą ir jo vystymą madoje.

Festivalio „Mados infekcija“ seminaras yra nemokamas. Dalyvauti jame gali visi norintys, tačiau būtina iš anksto užsiregistruoti e. paštu [email protected] nurodant: savo vardą, pavardę, e. pašto adresą ir kontaktinį telefono numerį. Registracija priimama iki lapkričio 11 dienos 12 valandos.

Seminaro programą ir jo pranešėjų pristatymą galima atsisiųsti iš festivalio svetainės internete www.madosinfekcija.lt

Patarimai vyrams: kaip išsirinkti kvepalus

Patarimai vyrams: kaip išsirinkti kvepalus

Straipsnyje pateikti patys paprasčiausi, baziniai patarimai kaip išsirinkti kvepalus. Apačioje esantys patarimai vyrams bus įdomūs ir moterims, nes šį straipsnį parašyti paskatino moterys, nežinančios, kokius kvepalus vyrams išrinkti.

Parfumerijos rojus, virstantis pragaru

Jeigu Jūs pirmą kartą rimtai nusiteikėte apsipirkti kvepalų parduotuvėje, teks susidurti su tam tikrais sunkumais. Pirmiausia, jeigu gamta nepadovanojo Jums labai jautrios uoslės arba Jūs negailestingai kemšate nosį tabaku (žinomas faktas – rūkymas kenkia uoslei), Jums tikrai nepavyks iškart susigaudyti aromatų pasaulyje. Bus gerai, jeigu sugebėsite įsiminti bent kažkuriuos aromatus ir po to išmoksite skirti juos tarpusavyje. Pirmu bandymu (per apsilankymą kvepalų parduotuvėje) uostyti daugiau nei 3-5 aromatus beviltiška – efektas bus tas pats: pykinimas ir galvos svaigimas. Tokie neigiami įspūdžiai gali visiems laikams atbaidyti Jus nuo žiauraus kvepalų butikų pasaulio.

Pirmiausia reikia atkreipti dėmesį į vieno ar kito aromato reklamą, nes ji suteikia (parodo) aromato nuotaiką, sufleruoja, kam jis tinka, kokį gyvenimo būdą įkūnija arba papildo. Pabandykite sulyginti save su personažu, pavaizduotu plakate – jeigu Jūs, pavyzdžiui, taip pat esate apsėstas šokių iki sąmonės netekimo – tai proga atkreipti dėmesį į reklamuojamą aromatą. Pavadinimas ir buteliuko dizainas taip pat suteiks nemažai informacijos. Aišku, kad klasikiniai, prabangūs aromatai pilstomi į griežtesnių formų buteliukus, o lengvi, jaunatviški – į ganėtinai kreatyviai apipavidalintą, ryškią tarą.

Jeigu kuklus uostytojo stažas Jums nepadeda, pakvieskite geranoriškai nusiteikusį konsultantą. Pirmoji kiekvieno geranoriškai nusiteikusio pardavėjo užduotis – padėti Jums susiorientuoti kvapnioje įvairovėje.

Problemos renkantis kvepalus

Renkantis aromatą svarbų vaidmenį atlieka Jūsų amžius, aprangos stilius ir aromato paskirtis. Brandiems vyrams puikiai tinka sodrūs aromatai, artimesni klasikai. Jauniems – vėjavaikiški, susukantys galvą, svaigūs (tai galėtų būti ir šiandien labai populiarus “unisex” – tualetinis vanduo, kuriais “laistosi” tiek vyrai, tiek moterys). Svarbu apsispręsti: ar Jūs perkate aromatą ypatingai progai (pavyzdžiui, kokiai nors šventei), ar perkate kvepalus tam, kad naudotumėte juos kiekvieną dieną; ar poilsiui, ar romantiniams pasimatymams. Ofisui labiau tiks neutralūs, kolegų neerzinantys aromatai (gaivus L’eau par Kenzo pour homme, žalias: visos Polo variacijos, “unisex” – CK One). Jeigu persistengsite, rizikuosite susilaukti nemalonių juokelių ir pašaipų iš savo kolegų.

Geriausia be pagrindinio aromato – favorito, kurį naudojate kasdien, turėti kitų aromatų įvairioms progoms. Rekomendume pradėti nuo kvepalų dueto – vienas kiekvienai dienai, kitas – poilsiui ir atsipalaidavimui, draugų vakarėliams ir klubinėms “tusofkėms”.

Žiema ir vasara: skirtingi metų laikai – skirtingi aromatai

Renkantis aromatą rekomenduotume atsižvelgti ir į sezoną – žiema reikalauja sodresnių aromatų, vasara – šviežių ir lengvų. Šiltuoju metų lauku visi organizmo procesai pagreitėja, sustiprėja natūralus odos kvapas. Tradiciškai vasarinės parfumerijos rūšimis laikomi vadinami “rūkeliai” (nepamename tikslaus Lietuviško pavadinimo) – aromatai, kuriuose nėra spirito (angliškai – “Mist’, prancūziškai – “Brume”) ir palengvintos žinomų aromatų variacijos, kuriose akcentuojamos kelios šviežios natos. Kaip pavyzdį galima paminėti Paco Rabanne išleistą vasarišką, palengvintą Ultraviolet Man versiją – Liquid Crystal. Carolina Herrera padovanojo pasauliui gaivinantį 212 H20 Men aromatą, kuriame skamba mandarino, greipfruto, kadagio, serbentų, muskato riešuto, gardenijos, muskuso ir sandalmedžio (santalo) natos. Lancome pristatė vasarišką Miracle Homme L’Aquatonic aromatą, kuriame susipina: paparčio, kalendrų ir karčiojo apelsino lapų kvapai, gan gilios rebarbarų ir kedro lapų natos, gvajokų (gvajakmedžių arba brantmedžių) ir brazilinės dalbergijos medienos šiluma bei vetiverijų švelnumas.

Kiekvienam kūnui savas aromatas

Parfumerai specialistai siūlo savaip rinktis aromatą. Remiantis viena iš versijų, jeigu Jūs priskiriate save prie romantikų, rengiatės šviesiai ir ryškiai, Jums tiks aromatas, kuriame bus žaismingų vaisinių ir citrusinių natų, pavyzdžiui, kompozicijos iš Chanel Platinum Egoiste, Joop Homme. Kostiumuotam vyrui labai tiks medienos aromatai, siūlomi Kenzo, Givenchy ir Guess. Jeigu Jūs mėgstate odinius rūbus, Jus galėtų sudominti aromatas su pačiulės bei prieskoninių žolelių natomis, pvz.: Fendi Uomo. Verslo rykliams tiks kompozicijos iš medienos, citrusinių vaisių ir tabako aromatų. Chanel Egoiste padovanojo versliems žmonėms idealų aromatą – kalendrų ir kilnios medienos kompoziciją. Jūs galite aptikti zomšos ir prabangių cigarų natų aromatuose: Hermes Equipage ir Calvin Klein Obsession For Men. Jaunam vadybininkui tiktų bergamotės akcentai, pvz.: Cartier arba Davidoff kolekcijos.

Individualistai turėtų rinktis “šiprines” kompozicijas su citrusų ir muskuso natomis. Veikliems žmonėms turėtų patikti salsvai kartus išdirbtos odos aromatas.

Remiantis kita klasifikacija, kiekvienam psichologiniam tipui būdinga tam tikra aromatinė nuotaika. Tokio skirstymo šalininkai teigia, kad pragmatikams tinka muskusas su snapučių (geranium) ir “ąžuolo samanų” (sodinės briedragės, lot. Evernia prunastri) natomis. Romantikams – aitrios kompozicijos, kuriose susipina cinamono ir čiobrelių bei pipirų akcentai. Individualistai turėtų rinktis “šiprines” kompozicijas su citrusų ir muskuso natomis. Veikliems žmonėms turėtų patikti salsvai kartus išdirbtos odos aromatas bei kompozicijos, sukurtos iš tabako ir muskuso. Aktyviems ir sportiškiems jaunuoliams geriausia būtų orientuoti į lengvą, gaivinančią gamą su citrusiniais ir jūriniais akordais.

Anot kito parfumerijos žinovo, kryptingiems ir riziką mėgstantiems vyrams idealiai tiktų Dior Fahrenheit. Ramaus stiliaus šalininkai (kalbama apie aprangą) turėtų pamėgti visai nesalsvą Bugatti, pasižymintį gaižiu rūgštumu, taip pat minėtiems vyrukams turėtų tikti Antarctic Yves Roches, L’eau par Kenzo pour homme. Gan santūrų ir tuo pačiu subtilų, rafinuotą aromatą siūlo Burberry. Klasikiniais sodriais aromatais galima laikyti Cartier Declaration, Versace pour l’homme, S.T.Dupont.

Išsirinkus tinkančius kvepalus galima netgi pakoreguoti savo įvaizdį. Pavyzdžiui, kukliam iš prigimties vyrui puikiai pagelbėtų pasitikėjimą savimi spinduliuojantis Polo Green aromatas, o gan šiurkštoką įspūdį gali sušvelninti malonus citrusinis Aqua di Gio?

Pauostyk savo pojūčius

Po uostymo maratono Jūs jau esate ant išsikvėpimo ribos, tačiau pasiekėte norimą rezultatą – Jums patiko 2-3 aromatai.

Purkšti patikusį tualetinį vandenį reikia ne tik ant popierinės juostelės! Jūs turėtumėte pažymėti patikusiu aromatu kūno lopinėlį – galite purkštelėti kvepalų, tualetinio vandens ant riešo – ten patogiau sekti aromato evoliuciją. Ant odos tualetinis vanduo atsiskleis visiškai naujame amplua, kadangi įvyks reakcija su Jūsų oda. Paslaptis tame, kad ant odos vyksta patys įvairiausi cheminiai procesai, kurie, savaime suprantama, sąveikauja su kvepalais. Beje, su vyriškais aromatais viskas yra kiek paprasčiau, t.y .jie nelabai stipriai “žaidžia” su oda, tačiau reikėtų vis vien išbandyti patikusį variantą, nes reakcija su oda gali būti netikėta.

Remdamasis viskuo, ką pasakėme iki šiol, dar kartą pasikartosime: jokiu būdu nesiorientuokite kvapų pasaulyje pagal tai, kaip jie “skamba” ant kito žmogaus, nes kiekvienos žmogaus “chemija” yra nepakartojama ir individuali. Jeigu Jūs likote sužavėtas kolegos kvepalų, tai nereiškia, kad tie patys kvepalai lygiai taip pat viliojančiai kvepės ir ant Jūsų.

Kvepalų bandymo (“ragavimo”) algoritmas yra toks:

purškiate ant rankos;
šiek tiek išvėdinate ir uostote;
po to, po kokių 5-10 min., kartojate ritualą – vėl pauostote (purkšt nereikia);

J.Ironso sūnus nebeieško savęs „Google“

J.Ironso sūnus nebeieško savęs „Google“

Legendinis Jeremy Ironsas, gimus sūnui, tikrai parodė visą savo fantaziją ir nekuklumą jį pavadindamas Maximilianu Paulu Diarmuidu Ironsu. 25-erių vaikinas, suprasdamas, kad žymusis tėvas tik apsunkina jo kelią į Holivudo Olimpą, pasivadino Maxu, jau spėjo suvaidinti keturiose juostose, tapo prestižinės kompanijos „Burberry“ modeliu ir net užsidirbo skambią „naujojo Roberto Pattinsono“ pravardę. Susipažinti su naujuoju sekso simboliu kino teatruose galėsime jau nuo šio penktadienio, kai į Lietuvą atkeliaus naujausias „Saulėlydžio“ režisierės Catherine Hardwicke mistinis trileris „Raudonkepuraitė“.

„Tėvai iškart man pasakė, kad jei seksiu jų pėdomis, būsiu pasmerktas nelaimingam, pilnam pavydo ir paranojos gyvenimui. Tačiau kai patarimus dalina tėvai, jaunimo smegenys iškart persijungia į negirdėjimo režimą“, – sako Guildhall muzikos ir dramos mokyklą (joje taip pat mokėsi Danielis Craigas ir Ewanas McGregoras) baigęs M.Ironsas.

Tačiau vaikinas tikrai nežada naudotis žymiaisiais gimdytojais ir šlovę pelnytis per populiarią pavardę. Jis atvirai pasakoja apie persirgtą disleksiją, kai būdamas aštuonerių nesugebėdavo parašyti net savo vardo, jausmą kai pamatė savo tėtį ekrane besimylintį su jauna mergina juostoje „Lolita“ (keista, tačiau tai vienas mėgstamiausių Maxo filmų). Jaunas vyras tikina, kad viską pasieks savo jėgomis ir, atrodo, jo norai pildosi: žymioji trilerio „Raudonkepuraitė“ režisierė pastebėjo M. Ironsą atrankose ir skyrė vaidmenį net nepaklaususi pavardės.

“Maxas yra vienas tų žmonių, kuriuos pamatęs gali kristi negyvas. Jis jaunas, ambicingas, protingas. Negana to, jis dar ir labai išvaizdus. Šis derinys tiesiog užkoduoja sėkmei”, – M.Ironsą giria C. Hardwicke.

Pats aktorius žavisi kolegų Andrew Garfieldo bei Tomo Hardy talentais ir svajoja apie šešiasdešimties, o ne šešerių metų trukmės karjerą: „Stengiuosi vengti Holivudo primetamų klišių, neklausyti nesąmonių apie privalomas dietas ir didžiulius raumenis. Kol kas gyvenu su tėvais Vakarų Londone, manęs nejaudina apkalbos ir gandai. Jau senokai išmokau „Google“ nebeieškoti, ką naujo šiandien apie mane sukūrė žurnalistai“.

Paklaustas apie naujausią filmą „Raudonkepuraitė“, Maxas Ironsas sako, kad vaidinant turėjo pamiršti viską, ką apie brolių Grimų pasaką prisimena iš vaikystės. „Tiesiog užsimerki, giliai įkvėpi, eini į filmavimo aikštelę ir panaudoji visą įmanomą seksualumą. Žinote, ši istorija iš tiesų pilna prievartos. Kai pasakos klausydavausi prieš miegą, to nesupratau“, – sako jaunasis sekso simbolis.

Leonardo DiCaprio prodiusuotas mistinis trileris, kuriame naujai ir šiuolaikiškai papasakota Raudonkepuraitės istorija, Lietuvos kino teatruose – jau nuo nuo penktadienio, balandžio 22 dienos.