Search Results for: "Julija Steponavičiūtė"

Naujas „Max Factor“ veidas – lietuvaitė Julija Steponavičiūtė

Naujas „Max Factor“ veidas – lietuvaitė Julija Steponavičiūtė

„Baltic model management“ modelių agentūra ir „Max Factor“ Lietuva džiaugiasi galėdami pranešti, kad naujuoju „Max Factor“ spaudos ir televizijos reklamos veidu visame pasaulyje tapo lietuvaitė Julija Steponavičiūtė. Dar gruodžio mėnesį Londone Julija pasirašė sutartį su „Max Factor“ 3 metams. Ištisus tris metus įvairiose pasaulio šalyse, tarp jų ir Lietuvoje, Julija Steponavičiūtė bus oficiali Max Factor ambasadorė, ją matysime „Max Factor“ reklamoje žurnaluose, lauko reklamoje, televizijoje, „Max Factor“renginiuose. Šiuo metu Lietuvos televizijos kanaluose jau rodomas naujasis „Max Factor“ video, o netrukus pasirodys ir reklama žurnaluose.
„Max Factor“ kompanija visada kruopščiai renkasi modelius savo įvaizdžiui pristatyti. Visos merginos, tapusios „Max Factor“ veidais, buvo ir yra ilgalaikę karjerą užsitikrinę modeliai.
Prieš tai „Max Factor“ veidu buvo garsioji estė Carmen Kass, o dabar pirmą kartą istorijoje šio žinomo kosmetikos gamintojo veidu tapo modelis iš Lietuvos. Šiuo metu Julija Steponavičiūtė yra vienintelis modelis iš Baltijos šalių, turinti sutartį su tarptautine kosmetikos kompanija.
Dvyliktoje klasėje besimokanti ir egzaminams besiruošianti Julija jau yra gerai žinoma mados pasaulyje. Pradėjusi dirbti su Lietuvos modelių agentūra „Baltic model management“ nuo 13-os metų, 14-os pirmąkart išvykusi į Milaną kartu su tėveliu, Julija gali didžiuotis tokiais pasiekimais kaip Emporio Armani, Balenciaga, Nicole Farhi reklamomis, darbais su garsiausiais pasaulio fotografais Steven Meisel, Craig MCDean, Chad Pitman bei begale mados pristatymų – Dior, Chanel, Prada, Dolce&Gabbana, Alexander McQueen, kt.
Massimo Parisi, asmeninis Julijos vadybininkas, „Baltic model management“ savininkas, pasakoja, kad Julija buvo pasirinkta „Max Factor“ veidu iš daugiau nei 500 topmodelių bei potencialių naujų veidų iš viso pasaulio. „ Julija buvo pasirinkta dėl daugybės priežasčių – jos grožio, asmenybės, gebėjimo bendrauti, kryptingo ir atsakingo jos agentūrų darbo nuo pat jos karjeros pradžios. Ji dar labai jauna, tačiau jos individualumas, paprastumas, šiltumas žavi kiekvieną. Ji nėra arogantiška, atvirkščiai, ji kukli, nuoširdi, sugebanti klausytis ir norinti išmokti. Ji žino, ką daro, ko nori ir siekia savo tikslo, tuo pačiu gyvendama paprastą kasdienį gyvenimą pagal savo amžių – eidama į mokyklą, būdama su draugais, piešdama. Julija yra labai harmoninga ir pozityvi asmenybė, ji – viena iš geriausių mano per 20 darbo metų atrastų modelių,“ – sako Massimo Parisi.
Sutartis su tokia garsia kompanija pasaulinėje grožio industrijoje kaip „Max Factor“ yra įrodymas, kad modelio pozityvumas, patyrusių vadybininkų darbas, modelio karjeros planavimas žingsnis po žingsnio gali atnešti puikius rezultatus. Tai didžiulis pasiekimas tokio amžiaus merginai kaip Julija, ji puikiai atitinka „Max Factor“ grožio idealą, ir jai viskas dar priešakyje.

J.Steponavičiūtė: „Į mados pasaulį žengiau iš šokolado parduotuvėlės Vilniuje“

J.Steponavičiūtė: „Į mados pasaulį žengiau iš šokolado parduotuvėlės Vilniuje“

Nuo šio pavasario trejus metus visose populiariosios „Max Factor“ kosmetikos reklamose matysime daugiau ar mažiau pažįstamą, tačiau svarbiausia – lietuvišką veidą. Vienos garsiausių mūsų šalies modelių agentūrų „Baltic Model Management“ atstovė Julija Steponavičiūtė su kosmetikos grande pasirašė sėkmingą bendradarbiavimo sutartį.

Žvilgsnis į aukštosios mados savaitės spindesį ir prabangą (Foto)

Žvilgsnis į aukštosios mados savaitės spindesį ir prabangą (Foto)

Lengvi ir prabangūs audiniai, plunksnos, žėrintys karoliukai ir itin kruopštus rankų darbas. Aukštosios mados savaitė, vykstanti mados sostine tituluojamame Paryžiuje, yra viena iš retų progų, kurios metu galima išvysti tiek ištaigingų, paslaptimi ir prabanga dvelkiančių vienetinių kūrinių.

Ir nors vis dažniau prabylama apie lėtą aukštosios mados mirtį ir karščiausias tendencijas atitinkančių masinių gaminių įsiviešpatavimą, vienetinių drabužių pristatymai vis dar priverčia aikčioti iš susižavėjimo ir nuostabos. Didžiausiu skirtumu tarp aukštosios mados šedevrų ir kasdienės aprangos visada išliks nepriekaištinga kokybė, itin brangūs audiniai, kurių metro kaina prasideda nuo 150 JAV dolerių, bei kruopštus rankų darbas. Visi Haute Couture modeliai matuojami, kerpami bei siuvami rankomis. Atsižvelgiant į modelio sudėtingumą, siuvėjas profesionalas kostiumo kūrimui sugaišta nuo 100 iki 150 valandų, o prabangios vakaro suknelės pasiuvimui jis neretai paskiria net 1000 darbo valandų. Dėl kruopštaus rankų prisilietimo šie modeliai atrodo kur kas prabangiau ir išskirtiniau. Juk dėvimosios mados pristatyme niekada neišvysite suknelės, siuvinėtos 50 tūkst. Swarowski kristalų bei sveriančios 70 kilogramų. Žinoma, šių drabužių kaina taip pat nepalyginamai didesnė. Dieninių suknelių kainos prasideda nuo 20 tūkst. JAV dolerių, o vakarinei suknelei tektų išleisti mažiausiai 60 tūkstančių.

Nepaisant tokių didelių kainų, aukštoji mada nėra pelningas verslas – kolekcijos labiau reikalingos išlaikyti mados namų prestižą. Ypač skaudžiai mados pasauliui sudavė finansų krizė, dėl kurios gerokai sumažėjo brangių drabužių pardavimai. Dėl smukusių pajamų ir išaugusių sąnaudų net ir visame pasaulyje puikiai žinomi vardai ėmė balansuoti ant bedugnės krašto, o kai kurie neišsilaikė versle. Net tokie garsūs ženklai kaip „Prada“ ar „Versace“ neišvengė nuostolių.

Aukštosios mados pristatymų taip pat neaplenkė ir pasaulio nelaimių atgarsiai. Mados namai Chanel bei Giorgio Armani skyrė savo kolekcijas cunamio ir žemės drebėjimo aukoms Japonijoje pagerbti. Elegancijos karaliumi vadinamo Armani kurti modeliai dvelkė tolimaisiais rytais – ant podiumo plazdėjo japoniškas šilkas, margintas gėlių motyvais, modeliai vilkėjo drabužius, kurių siluetai priminė tautinius japonų drabužius – kimono.

Norėtųsi išskirti dar dviejų dizainerių kolekcijas – Giambattisto Valli bei Elie Sab. Pastarojo dizainerio kolekcija užburia savo lengvumu, spalvų švelnumu bei audinių kokybe – modeliai pasiūti iš aukščiausios kokybės šilko bei taftos, siuvinėtos kristalais. Ne veltui, po šio dizainerio pristatymų visos suknelės kaip mat nuperkamos Holivudo žvaigždžių. Giambattista Valli kolekcija taip pat užburia savo išskirtine prabanga – plazdančiomis suknelėmis, puikiai parinktomis spalvomis bei siluetais.

Aukštosios mados savaitėje buvo galima išvysti ir lietuvių veidų. Garsiųjų „Christian Dior“ mados namų kolekciją demonstravo lietuvė Julija Steponavičiūtė.
Parengė Ieva Varkojytė
Nuotr. Style.com

Vilniaus knygų mugė 2012. Programa

Vilniaus knygų mugė 2012. Programa

Kaip ir kiekvienais metais, knygų mylėtojai vėl renkasi į Vilniaus knygų mugę, kuri startuoja jau šiandien ir visiems žada daug gerų renginių. O mes siūlome pasižvalgyti po mugės programą ir išsirinkti sau tinkamus renginius.