Search Results for: "Kartingas"

Testas : BMW 118i

Testas : BMW 118i

Siekiant didesnio pelno, visada reikia prisitaikyti prie rinkos. O tą labai gerai BMW padarė dar 2004 metais kai pristatė tuo metu patį mažiausią savo gaminį su vardu – pirmoji serija. Nors gerumas tik ir atsispindėjo pardavimų skaičiuose, dabar laikas išsiaiškinti ar antros kartos modelis yra tikrai vertas dėmesio žaidėjas segmente.

Pasaulio jaunimo kartingo čempionate jėgas išbandys 7 Lietuvos atstovai

Pasaulio jaunimo kartingo čempionate jėgas išbandys 7 Lietuvos atstovai

Į Italiją dalyvauti pasaulio kartingo jaunimo (iki 18 metų) čempionato pirmojo etapo lenktynėse išvyko 7 mūsų šalies atstovai. Varžybos šį savaitgalį vyks Italijos Ortonos mieste, antrojo etapo lenktynės numatytos Prancūzijoje (rugpjūčio 26-28 d.), trečiojo – Bahreine (spalio 3-5 d.). Mūsų šalies sportininkai yra pateikę paraiškas dalyvauti visuose etapuose.
Italai įžvelgė potencialą

Ankstyvą 2011 metų pavasarį Lietuvos kartngo federacija, ieškodama rėmėjų ir ryšių su kartingo technikos gamintojais, susisiekė su Italijos komanija „Gold Kart“ – viena garsiausių ir stipriausių kartingo pramonės atstovių. Italai įdėmiai sekė mūsų sportininkų treniruotes ir pateikė viltingą verdiktą: dėmesio, paramos ir visokeriopo palaikymo vertas ne vienas ar du mūsų šalies sportininkai, o net 7 perspektyvūs lenktynininkai. Italus maloniai nustebino greita mūsų sportininkų adaptacija nepažįstamose trasose, principingumas, profesionalus požiūris į darbą ir, be abejo, meistriškumas.

Tad į U18 pasaulio čempionatą išvyksta Evaldas Dzialtuvas („Rotena“), Tomas Aniūnas, Justas Pangonis (abu – „Artikarta“), Paulius Paškevičius („MS Kart“), Benediktas Urbonas, Narvydas Janušis (abu – „Juta“) bei Vadimas Šapovalas (,IJ Racing“).

Iš viso dalyvauti pasaulio čempionate paraiškas pateikė 83 dalyviai iš 28 valstybių.
Ilgos savaitgalio varžybos

Nors visi mūsų šalies atstovai ne sykį yra dalyvavę įvairiose tarptautinėse varžybose, tokiame solidžiame turnyre patirties gali kiek stigti. Pirma – milžiniška konkurencija. Jeigu Lietuvoje vykstančiose varžybose į 1 sekundę kai kurių klasių kvalifikacijoje „telpa“ 10-12 sportininkų, ten labai panašius rezultatus gali demonstruoti 30-50 dalyvių.

Tačiau pasaulio jaunimo čempionato reglamentas yra toks, kad viską lemtų būtent vairuotojo meistriškumas. Mažinant dalyvaujančių sportininkų kaštus, buvo apribotas variklių ir važiuoklių tiekėjų sąrašas, čempionate negali dalyvauti vadinamosios gamyklinės komandos, tad atsiranda daugiau galimybių sublizgėti mažesnius biudžetus turintiems sportininkams.

Tiesa, bent jau fizinių jėgų reikės labai daug: kiekvieno pasaulio čempionato etapo tvarkaraštyje yra po 5 treniruotes, kvalifikaciniai važiavimai, du pusfinalių važiavimai ir net 30 km ilgio finalas (Ortonos kartodromo rato ilgis – 1600 m, finale bus važiuojama 19 ratų).

Pasak Lietuvos kartingo federacijos atstovų, tokia gausi mūsų sportininkų delegacija pasaulio čempionate – unikalus įvykis. Tai, kad Lietuvos kartingo meistrai savo meistriškumu patraukė pajėgių ir rimtų gamintojų dėmesį, liudija, jog automobilių sporte galime tikėtis ir kur kas ryškesnių pergalių.
Kartingas pagrįstai vadinamas automobilių sporto pradžiamoksliu – šią abėcėlę privalo išmokti visi lenktynininkai. O gausi ir ambicinga (patys sportininkai prieš varžybas nelinkę atvirauti, bet bent jau apie vietas pagrindiniame finale sekmadienio pavakarę svajoja turbūt visi) delegacija liudija, jog didžiajame automobilių sporte netrukus turėtume išgirsti ir lietuviškų pavardžių.
Laikas.lt

Kartingo sezonas pradėtas!

Kartingo sezonas pradėtas!

Geros naujienos kartingų gerbėjams. Vilniuje, Plytinės kartodrome, prasidėjo 2011 metų Lietuvos kartingo čempionatas. Tad nepamirštam šalmų ir lekiam į trasą. Vilniuje, Plytinės kartodrome, prasidėjo 2011 metų Lietuvos kartingo čempionatas. Jau pačios pirmos sezono lenktynės parodė, kad ši automobilių sporto pradžiamoksliu vadinama sporto šaka tikrai atsigauna. Jau pirmame pirmenybių etape užsiregistravo net 80 sportininkų – tiek dalyvių lenktynėse pastaraisiais metais niekada nėra buvę. Be visų pajėgiausių Lietuvos kartingo meistrų į varžybas atvyko svečių iš Rusijos, Baltarusijos bei Latvijos.
Pasak Lietuvos kartingo federacijos prezidento Ramūno Savicko, dalyvių gausa leidžia tikėtis, kad visos sezono lenktynės bus labai įdomios. Be to, antrasis Lietuvos čempionato etapas, birželio pradžioje vyksiantis Smalininkų trasoje, yra įtrauktas į Baltijos šalių čempionato tvarkaraštį, tad tose varžybose dalyvių tikrai bus per 100, o realus Lietuvos lenktynininkų meistriškumas išryškės būtent kovose su kaimynais. Kad auga pajėgi ir perspektyvi sportininkų karta, liudija tas faktas, jog net keletas Lietuvos sportininkų sudomino vieną iš Italijos komandų – italai pažadėjo globoti pasaulio čempionatui besirengiančius sportininkus, sudaryti jiems geresnes treniruočių sąlygas, padėti įsigyti pačios naujausios technikos.
O pirmose sezono lenktynėse atkakli kova vyko beveik visose klasėse. Tarp pačių jauniausių sportininkų „Micro“ klasėje svečių iš Baltarusijos spaudimą sugebėjo atlaikyti Šiaulių kartingo klubo atstovas Martynas Gurtajus. Jis nugalėjo, finale aplenkęs Danilą Klimenoką ir Vikentijų Tumanovą. Antras tarp Lietuvos atstovų buvo Deimantas Šimkūnas, o trečia liko Agnietė Gumauskaitė.
„Raket“ klasėje dominavo „MS Kart“ komandos narys Lukas Stanevičius. Jis akivaizdžiai pranoko kitas prizines vietas užėmusius Jorį Dumčių ir dar vieną svečią iš Baltarusijos Dzianisą Slavinskį.
„ROK“ klasėje pamatėme Joną Gelžinį. Pastaraisiais metais sėkmingai dalyvaujantis „Porsche“ automobilių lenktynėse Anglijoje sportininkas nepabijojo išmėginti jėgų ir šalies čempione. „Kad formos neprarasčiau. Norint sėkmingai dalyvauti aukščiausio lygio varžybose, reikia važiuoti ir važiuoti. Kartingas – puiki sportinės formos palaikymo priemonė“, – teigė lenktynininkas. Po atkaklios kovos J. Gelžinis sugebėjo aplenkti antrą vietą užėmusį Konstantiną Struką, o trečias finišavo nugalėtojo jaunesnysis brolis, 2010 m. Lietuvos čempionas Ignas Gelžinis. „ROK-Junior“ klasėje pirmavo Vadimas Šapovalas.
Vienas pajėgiausių pastarųjų metų šalies kartingo lenktynininkų Simas Juodviršis be didesnio vargo nugalėjo „DD2“ klasėje, „DD2 Masters“ įskaitoje pirmavo Saulius Pocevičius, o „Rotax Max Junior“ – Karolis Jovaiša.
Bene įdomiausia stebėti buvo „KZ2“ klasė lenktynes. Ant šlapio asfalto vykusioje kvalifikacijoje pirmavo Simas Tankevičius, tačiau finale jis niekaip nesugebėjo aplenkti labai greitai važiavusio Igno Misevičiaus. Ignas nedarė klaidų ir sugebėjo iki pat finišo išsaugoti pirmąją poziciją. Trečias liko Vytautas Surdokas.
„M-125“ klasės įskaitoje nugalėtoju tapo Leandras Stulpinas, ant garbės pakylos dar kopė Lukas Vaidotas bei Paulius Gražulis.
Gausiausia buvo Lietuvos kartingo federacijos įskaitoje kovojusi „Laisvosios“ klasės dalyvių kompanija – tarp 18 lenktynininkų po labai atkaklios kovos triumfavo Justas Pangonis.
Drauge su čempionato ir LKF taurės dalyviais dėl pirmųjų sezono taškų kovojo ir antrą sezoną vykstančių „BMW Formulės Mini“ dalyviai. Pirmame etape, kuriame netrūko labai gražios kovos ir atkaklių bandymų aplenkti, geriausiai sekėsi Rokui Baciuškai.
Antrasis Lietuvos kartingo čempionato etapas birželio 4 dieną vyks Smalininkų kartodrome.
Lietuvos kartingo federacija