Search Results for: "Max "

„Maximos“ atsakas dėl tragedijos Rygoje

„Maximos“ atsakas dėl tragedijos Rygoje

Vakar, lakričio 21 d., vienoje iš Rygoje esančių tinklo MAXIMA prekybos centrų įgriuvo stogas. Nelaimės metu žuvo du žmonės. Tačiau žuvusiųjų ir nukentėjusiųjų skaičius iki šiol tikslinamas. Štai kokio laiško šiandien sulaukėme iš MAXIMOS atstovų Lietuvoje.

Video pusryčiai. „Pistonai“ atakuoja „Maximą“ (video)

Video pusryčiai. „Pistonai“ atakuoja „Maximą“ (video)

Ką gi, „Laikas.lt“ nusprendė pasiduoti visuomenine tapusiai manijai ir kviečia linksmai papusryčiauti su Lietuvos internautų širdis užkariavusiais „Pistonais“.

24 valandas „Maximoje“ praleidusi mergina: „Gal mes tikrai esame konsumerizmo vaikai?“ (Interviu)

24 valandas „Maximoje“ praleidusi mergina: „Gal mes tikrai esame konsumerizmo vaikai?“ (Interviu)

Vidutinis amerikietis per dieną prekybos centre praleidžia 23 minutes. Lietuvoje situacija panaši. O kas būtų, jei prekybos centre praleistum visas 24 paros valandas? Du jauni kino kūrėjai – Rūta Bučiūnaitė (šiemet baigė kino meno studijas Londono Queen Mary universitete) ir Vytautas Tinteris (rudenį pradės studijuoti Baltijos kino ir medijų mokykloje Taline) – išbandė tai savo kailiais.

Aktyviausi socialinėje žiniasklaidoje – „Maxima“

Aktyviausi socialinėje žiniasklaidoje – „Maxima“, „Omnitel“, „Swedbank“, ISM ir Vilniaus meras

Socialinės žiniasklaidos indekso tyrimas jau antrą kartą įvertina, kaip Lietuvoje yra naudojama naujoji komunikacija. Tyrimas atskleidė, kad savo veiklos kategorijoje aktyviausi socialinės žiniasklaidos dalyviai Lietuvoje yra mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“, telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, bankas „Swedbank“, ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas ir Vilniaus meras Artūras Zuokas.

Naujas „Max Factor“ veidas – lietuvaitė Julija Steponavičiūtė

Naujas „Max Factor“ veidas – lietuvaitė Julija Steponavičiūtė

„Baltic model management“ modelių agentūra ir „Max Factor“ Lietuva džiaugiasi galėdami pranešti, kad naujuoju „Max Factor“ spaudos ir televizijos reklamos veidu visame pasaulyje tapo lietuvaitė Julija Steponavičiūtė. Dar gruodžio mėnesį Londone Julija pasirašė sutartį su „Max Factor“ 3 metams. Ištisus tris metus įvairiose pasaulio šalyse, tarp jų ir Lietuvoje, Julija Steponavičiūtė bus oficiali Max Factor ambasadorė, ją matysime „Max Factor“ reklamoje žurnaluose, lauko reklamoje, televizijoje, „Max Factor“renginiuose. Šiuo metu Lietuvos televizijos kanaluose jau rodomas naujasis „Max Factor“ video, o netrukus pasirodys ir reklama žurnaluose.
„Max Factor“ kompanija visada kruopščiai renkasi modelius savo įvaizdžiui pristatyti. Visos merginos, tapusios „Max Factor“ veidais, buvo ir yra ilgalaikę karjerą užsitikrinę modeliai.
Prieš tai „Max Factor“ veidu buvo garsioji estė Carmen Kass, o dabar pirmą kartą istorijoje šio žinomo kosmetikos gamintojo veidu tapo modelis iš Lietuvos. Šiuo metu Julija Steponavičiūtė yra vienintelis modelis iš Baltijos šalių, turinti sutartį su tarptautine kosmetikos kompanija.
Dvyliktoje klasėje besimokanti ir egzaminams besiruošianti Julija jau yra gerai žinoma mados pasaulyje. Pradėjusi dirbti su Lietuvos modelių agentūra „Baltic model management“ nuo 13-os metų, 14-os pirmąkart išvykusi į Milaną kartu su tėveliu, Julija gali didžiuotis tokiais pasiekimais kaip Emporio Armani, Balenciaga, Nicole Farhi reklamomis, darbais su garsiausiais pasaulio fotografais Steven Meisel, Craig MCDean, Chad Pitman bei begale mados pristatymų – Dior, Chanel, Prada, Dolce&Gabbana, Alexander McQueen, kt.
Massimo Parisi, asmeninis Julijos vadybininkas, „Baltic model management“ savininkas, pasakoja, kad Julija buvo pasirinkta „Max Factor“ veidu iš daugiau nei 500 topmodelių bei potencialių naujų veidų iš viso pasaulio. „ Julija buvo pasirinkta dėl daugybės priežasčių – jos grožio, asmenybės, gebėjimo bendrauti, kryptingo ir atsakingo jos agentūrų darbo nuo pat jos karjeros pradžios. Ji dar labai jauna, tačiau jos individualumas, paprastumas, šiltumas žavi kiekvieną. Ji nėra arogantiška, atvirkščiai, ji kukli, nuoširdi, sugebanti klausytis ir norinti išmokti. Ji žino, ką daro, ko nori ir siekia savo tikslo, tuo pačiu gyvendama paprastą kasdienį gyvenimą pagal savo amžių – eidama į mokyklą, būdama su draugais, piešdama. Julija yra labai harmoninga ir pozityvi asmenybė, ji – viena iš geriausių mano per 20 darbo metų atrastų modelių,“ – sako Massimo Parisi.
Sutartis su tokia garsia kompanija pasaulinėje grožio industrijoje kaip „Max Factor“ yra įrodymas, kad modelio pozityvumas, patyrusių vadybininkų darbas, modelio karjeros planavimas žingsnis po žingsnio gali atnešti puikius rezultatus. Tai didžiulis pasiekimas tokio amžiaus merginai kaip Julija, ji puikiai atitinka „Max Factor“ grožio idealą, ir jai viskas dar priešakyje.

Spalvinga ir elegantiška naujoji „Max & Co“ pavasario–vasaros kolekcija

Spalvinga ir elegantiška naujoji „Max & Co“ pavasario–vasaros kolekcija

Tai viena iš tų kolekcijų, kurios žiūrovą patraukia nuo pat pirmo žvilgsnio. Tokia sudėtinga ir universali naujoji Max & Co. Pavasario / vasaros 2012 kolekcija, galinti patenkinti visus poreikius. Dėmesio! ši naujoji mados linija gali sukelti priklausomybę!

Muzikiniai pusryčiai. Melancholiškasis kompozitorius Maxas Richteris

Muzikiniai pusryčiai. Melancholiškasis kompozitorius Maxas Richteris

Vokiečių kompozitorius Maxas Richteris daugiau kuria filmų garso takelius, o ne koncertuoja gyvai. Jo muzika išsiskiria švelnumu ir melancholija – tokia, kad net kartais norisi verkti…
Kūrinys „Bitter earth“ ypač išsiskiria tuo, kad jame girdime nepamirštamą Dinah Washington vokalą. Šiuolaikinis kompozitorius ir už širdies griebiantis balsas, atėjęs dar iš penktojo dešimtmečio, sukuria ypatingą atmosferą ir susilieja į švelnią odę apie Žemės esybę.

Vairuojančioms moterims pristatytas „Ford C-MAX“

Vairuojančioms moterims pristatytas „Ford C-MAX“

„Lietuvos metų automobilio 2011“ apdovanojimą pelnęs „Ford C-MAX“ pristatytas per Autoledi.lt vairuojančių moterų susitikimą. Vienas iš jau tradicija tapusių susitikimų vakar įvyko bendrovės „Inchcape Motors“ automobilių salone „Vilniaus Vista“. Čia vairuojančios moterys ne tik galėjo susipažinti šį titulą pelniusiu automobiliu, bet ir klausėsi paskaitos apie saugią kelionę su šeima.

„Maximoje" - agurkai su pavojingo pesticido likučiais

„Maximoje” – agurkai su pavojingo pesticido likučiais

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba informuoja, kad UAB „Maxima LT“ uždrausta realizuoti rinkoje 21 384 kg ispaniškų ilgavaisių agurkų ir nurodyta minėtą siuntą skubiai surinkti iš rinkos ir saugiai sunaikinti.

Kupiškio rajono valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos maisto produktų inspektoriai, vykdydami augalinio maisto produktų taršos stebėsenos programą, prekybos centre „Maxima“ (Gedimino g. 53, Kupiškis) atrinko ispaniškų ilgavaisių agurkų, išaugintų po danga, mėginius.

Atlikus tyrimus Nacionaliniame maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo institute, nustatyta, kad agurkuose pesticido dichlorvoso, įtraukto į „pavojingų“ biocidų sąrašą, koncentracija 2,5 karto viršija didžiausią leidžiamą koncentraciją. Pesticido koncentracija agurkuose sudarė 0,05±0,025 mg/kg, tuo tarpu kai didžiausia leistina norma – 0,01 mg/kg.

Remiantis Nacionalinio maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo instituto pateikta laboratorinių tyrimų išvada, minėti agurkai yra nesaugūs ir netinkami vartoti. Todėl UAB „Maxima LT“ įpareigota ilgavaisių agurkų siuntą skubiai surinkti iš rinkos ir saugiai sunaikinti.

Patikslintais duomenimis, prekybos tinkle buvo išplatintos 2 t nesaugių agurkų, prekyba jais sustabdyta. Vilniaus miesto valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba kontroliuoja, kad visa siunta būtų saugiai sunaikinta utilizavimo įmonėje.

Atsižvelgiant į tai, kad nesaugūs agurkai į Lietuvą įvežti iš Ispanijos, Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba Skubių pranešimų apie nesaugius maisto produktus ir pašarus sistema RASFF apie atvejį informavo Europos Komisiją ir kitas šalis nares.

Pieno ir duonos - į el.parduotuvę „e-Maxima“

Pieno ir duonos – į el.parduotuvę „e-Maxima“

Naujiena tinginiams!Nuo šiol vilniečiai šviežio maisto ir kitų reikalingų prekių gali nusipirkti neiškeldami kojos iš namų – sostinėje startavo elektroninė parduotuvė e-Maxima. Joje apsilankę klientai gali rinktis iš 16 tūkstančių prekių asortimento, prilygstančio vidutinio dydžio MAXIMA parduotuvės prekių pasiūlai. MAXIMA yra pirmoji iš didžiųjų prekybos tinklų, pasiūliusi galimybę apsipirkti internetu. Į modernią sistemą bendrovė investavo daugiau kaip 1,5 mln. litų.