Search Results for: "automobilis"

Daiktų pusryčiai. Elektrinis vienvietis automobilis.

Daiktų pusryčiai. Elektrinis vienvietis automobilis.

Vis daugiau žmonių pradeda rūpėti ekologija bei jos problemos. Viena iš jų – automobilių teršiamas oras ir aplinka. O ką daryti, jeigu šalies klimatas neleidžia ištisus metus važinėti dviračiu arba motoroleriu?

Knygų pusryčiuose - legendinio iliustratoriaus „Kurmis ir automobilis“

Knygų pusryčiuose – legendinio iliustratoriaus „Kurmis ir automobilis“

Rašytojo Eduardo Petiškos knygelė „Kurmis ir automobilis“ pretenduoja tapti visų mažųjų automobilininkų pradžiamoksliu. Joje pristatomi pagrindiniai dalykai, kuriuos privalu išmanyti kiekvienam vairuotojui: kokios dalys, pasak Kurmio, pačios svarbiausios, kur „gydomi“ sulaužyti ir sudaužyti automobiliai, kaip dera elgtis kelyje ir, kad niekada niekada negalima laužyti savo automobiliukų, nors jie tebūtų tik žaisliniai, prisukami rakteliu.

Ar „Google“ automobilis leis vairuoti akliems?

Ar „Google“ automobilis leis vairuoti akliems?

2010 metai „Google“ kompanija paskelbė apie projektą, kurio tikslas sukurti be niekieno pagalbos važiuojantį automobilį. Testuojant tokio tipo automobilį ir nuvažiavus daugiau nei 200 000 mylių (322 000 km.), „Google“ nusprendė pademonstruoti kaip jiems sekasi.

Automobilis pagal Zodiako ženklą

Automobilis pagal Zodiako ženklą

Planuojate pirkti automobilį, tačiau nežinote, kokį pasirinkti? Čia Jums gali padėti astrologija. Siūlome susipažinti su automobiliais, tinkančiais Jums pagal Zodiako ženklą.

Hiperautomobilis vokiškai: nuo 0 iki 100 km/h – greičiau nei per 1 s (Video)

Hiperautomobilis vokiškai: nuo 0 iki 100 km/h – greičiau nei per 1 s (Video)

Vokietijos bendrovė „Rotary Supercars“ užsimojo tokios galios monstrus įvesti į serijiniu būdu gaminamų automobilių segmentą. 5,2 litro darbinio tūrio, 8 rotorių „Wankel“ variklis su keturiomis turbinomis (angl. – „quadturbo“), 2 840 arklio galių, nuo 0 iki 100 km/h – per 0,9 s, 3 494 Nm maksimalus sukimo momentas ir greičiausio planetoje serijinio automobilio titulas. Ambicijų stoka „RSC Predator GT“ gamintojų iš tiesų neapkaltinsi.

„RSC Predator GT“
©Rotary Supercars

Toks pagreitis (jo ir raketiniu nepavadinsi – didžiosios raketos pirmą sekundę startuoja gerokai santūriau) automobilių pasaulyje nėra pramanytas – šitaip greitėti sugeba „Top Fuel“ klasės traukos lenktynių (angl. – „drag racing“) automobiliai (vaizdo siužetą žiūrėkite rašinio pabaigoje).

Gamintojų teigimu, „Rotary Supercars“ markės hiperautomobilių maksimalus greitis orientuotas 450 km/h. Absoliutus maksimalaus greičio rekordas serijiniu būdu gaminamų automobilių gretose priklauso „Bugatti Veyron Super Sport“, rekordinio mėginimo metu pasiekusiam 434 km/h greitį.

„Rotary Supercars“ šiuo metu tobulina kitus du hiperautomobilių modelius. Be jau aprašyto galingesniojo „RSC Predator GT“ planuojama gaminti ir „RSC VelociRaptor“ su 4 rotorių ir dviejų turbinų varikliu „Wankel“. Beje, šis galios agregatas sukonstruotas rotorinio variklio „Mazda 13B MSP” pagrindu – vokiečių bendrovės inžinieriai japonišką variklį „forsavo“ iki 1,2 tūkst. „arklių“.

„RSC Predator GT“
©Rotary Supercars
Vieną iš kuriamų automobilinių stebuklų bendrovė planuoja pristatyti jau artimiausią pavasarį Monako kunigaikštystėje vyksiančioje parodoje „Top Marques Monaco“. Jei viskas klostysis pagal planus, serijiniu būdu vokiški hiperautomobiliai gali būti pradėti gaminti 2012-iesiems baigiantis. Tikslus modelio pavadinimas, kaip skelbia gamintojas – „RSC SuperRaptor CF (52R4T)“.

Siekiamos techninės charakteristikos

Maksimalus greitis: 450+ km/h

Greitėjimo charakteristikos:

0 – 100 km/h – per 0,9 s

0 – 200 km/h – per 2,7 s

0 – 300 km/h – per 3,6 s

0 – 400 km/h – per 4,8 s

0 – 500 km/h – per 6,1 s

Stabdymo charakteristikos:

100 – 0 km/h – per 1,4 s, 17 metrų

200 – 0 km/h – per 2,8 s, 61 metras

300 – 0 km/h – per 3,8 s, 75 metrai

400 – 0 km/h –

500 – 0 km/h –

„g“ perkrovos greitėjant – 3 „g”

„g“ perkrovos stabdant – 5,6 „g”

„RSC Predator GT“ rotorinio variklio fragmentas
©Rotary Supercars
Ką ir besakyti – užsimota galingai. Bet ar tokias stratosferines aukštumas įmanoma pasiekti?

Kaip atrodo nežemišku pagreičiu dumiantys „Top Fuel“ klasės traukos lenktynių bolidai, pasižiūrėti galite šiame vaizdo siužete.

„Bugatti“ - nebe greičiausias. Koks superautomobilis jį aplenkė?

„Bugatti“ – nebe greičiausias. Koks superautomobilis jį aplenkė?

Savaitgalį paaiškėjo, kad greičiausiu superautomobiliu yra nebe „Bugatti“ gaminys. Dabar šiuo titulu gali puikuotis skandinavų kūrinys – „Koenigsegg Agera R“.
Naujasis greičio rekordininkas po variklio gaubtu slepia net 1115 arklio galių.

Mąstantis automobilis: fantastika ar realybė? (Video)

Mąstantis automobilis: fantastika ar realybė? (Video)

FORD inžinieriai jau netolimoje ateityje į rinką paleis automobilį, kuris gebės pats vairuoti ir net atspėti, kur vairuotojas nori nuvykti. Į slaptą FORD bazę pateko britas Richardas Listeris.

Naujas „Audi Spyder“ - automobilis

Naujas „Audi Spyder“ – automobilis, kuriuo važinėja super herojai (Foto)

Pasak „Audi“ atstovų, naujoji netelpa „Audi Spyder” į jokios kategorijos rėmus ir gali būti apibūdinama kaip kažkas tarp lenktyninės ir miesto mašinos.

Skraidantis automobilis „Transition“ gavo leidimą važinėti gatvėmis

Skraidantis automobilis „Transition“ gavo leidimą važinėti gatvėmis

JAV įmonės „Terrafugia“ kūrinys, skraidyti galintis automobilis, pavadintas „Transition“ gavo JAV Eismo priežiūros tarnybos eksploatacijos leidimą ir taip tapo lygiaverčiu kelių eismo dalyviu. Pernai jis jau buvo gavęs Aviacijos administracijos leidimą skraidyti, klasifikuojant jį kaip lengvą sportinį lėktuvą, taigi antrasis leidimas atveria galimybes „Terrafugia“ pradėti jo gamybą ir siūlyti vartotojams.

Kai automobilis virsta krosnimi

Kai automobilis virsta krosnimi

Kai lauke oro temperatūra yra 33°C, stovinčiame automobilyje per 20 minučių ji pasiekia 50°C, o po 40 minučių – beveik 60°C. Netgi jei aplinkos temperatūra yra neaukšta, pavyzdžiui, 21°C, šviečiant saulei automobilio vidus gali įkaisti tiek, kad buvimas jame kels pavojų sveikatai ir gyvybei*. Dėl šios priežasties vaiko ar gyvūno palikimas automobilyje gali turėti rimtas pasekmes, įskaitant mirtį. Aukšta temperatūra važiuojančiame automobilyje neigiamai veikia vairuotojo koncentraciją ir fizinę būklę, o tai padidina nelaimingo įvykio riziką.