Search Results for: "coca cola"

„Coca Cola“ gamybos receptas pakeitė slaptavietę

„Coca Cola“ gamybos receptas pakeitė slaptavietę

Kompanija „Coca Cola” nusprendė kitoje vietoje laikyti slaptąją formulę, pagal kurią gaminamas sirupas, sudarantis visame pasaulyje populiaraus gazuoto bealkoholio gėrimo pagrindą.

Nuo šiol „Coca Cola” slaptojo pagrindo – vadinamojo preparato 7X – rankraštinis receptas bus laikomas ne vieno Atlantos banko seife, o tame pačiame Džordžijos valstijos mieste esančiame muziejuje „Coca Cola” pasaulis”.

Žiniasklaidos duomenimis, kompanija keičia formulės „dislokavimo vietą” pirmą kartą per 86 metus: nuo 1925 metų slaptasis receptas niekur nebuvo perkeliamas.

Dabar visi muziejaus lankytojai galės pasigrožėti slaptąja formule. Tiesa, bus demosntruojamas ne pats receptas, o seifas, kuriame jis bus laikomas ir saugomas kiaurą parą.

Pasak „Coca Cola” atstovų, sprendimas paimti formulę iš banko „SunTrust” tikrai nesusijęs su jo sprendimu 2007 metais parduoti turėtas kompanijos akcijas.

Slaptąjį „Coca Cola” ingredientą 1886 metais išrado farmacininkas iš Atlantos Džonas Pembertonas (John Pemberton). Nuo tol jis laikomas paslaptyje. Nors 7X daliai tenka tik vienas procentas „Coca Cola” sudėties, būtent jis suteikia gėrimui unikalų skonį.

„Coca Cola“  poveikis organizmui pagal gamintojus

„Coca Cola“ poveikis organizmui pagal gamintojus

Diskusijos, ar „Coca Cola“ žalinga organizmui, ar tai tik mitas, senos ir nenuilstančios. Šį kartą apie „Coca Cola“ poveikį organizmui pasakoja mitybos specialistas iš Atlantos Dr. Maxime Buyx, vadovaujantis „Coca-Cola Company“ sveikatingumo programai:

Coca Cola ir kalėdos. Neatsiejama! (Video)

Coca Cola ir kalėdos. Neatsiejama! (Video)

Ilga balta barzda, raudonas kostiumas, rausvi skruostai ir didelis maišas dovanų – toks vaizdas pirmiausia iškyla mintyse, vos pagalvojus apie Kalėdų senelį. Tačiau kas gi sukūrė tokį didžiųjų švenčių simbolio vaizdą, juk folklorinės Kalėdų būtybės dažniausiai vilkėjo baltus, sidabrinius, mėlynus rūbus ar net išverstus kailinius kaip lietuviškasis Senis Kalėda. Dar kartą prisiminkite klasikinio Santa Clauso vaizdą. Kažko trūksta? Taip, Coca Cola butelio jo rankoje.

Jei superherojus remtų „Nike“

Jei superherojus remtų „Nike“, „Apple“ ar „Coca-cola“… (foto)

Visi puikiai žinome, kad žymūs sportininkai, muzikantai, aktoriai turtus kraunasi ne tik iš savo amato, bet ir reklamuodami populiarius prekinius ženklus. O kodėl taip šiek tiek prisidurti negalėtų ir superherojai?

Pasaulinio garso dizaineriai rengia ir „Coca-cola“ buteliukus

Pasaulinio garso dizaineriai rengia ir „Coca-cola“ buteliukus

Drabužių dizaineriai kuria drabužius? Nebūtinai – kartais jie sukuria pieštukus, dviračius, projektuoja namus arba atnaujina „Coca – cola“ buteliuko dizainą.

„Coca-cola” ir „Nescafe“ receptūros Rytų Europai kitokios

„Coca-cola” ir „Nescafe“ receptūros Rytų Europai kitokios

Pagrindiniai maisto produktų gamintojai skirtingoms Europos šalims tiekia to paties pavadinimo tačiau skirtingos kokybės maisto produktus, pranešama specialų tyrimą atlikusios Slovakijos Vartotojų Gynimo Asociacijos išplatintame pranešime.

Šiuo metu Europos Parlamente yra svarstomas griežtesnis maisto produktų ženklinimą reglamentuojantis teisės aktas, leisiantis vartotojams ne tik pasirinkti sveikesnį maistą, bet ir kovoti su nutukimo problema daugelyje šalių. Tiek politikams, tiek ir vartotojų teises ginančioms organizacijoms akivaizdu, kad įmonių savikontrolės mechanizmų nepakanka, norint užtikrinti tikslios ir neklaidinančios informacijos apie maisto produktą pateikimą etiketėje.

Slovakijos Vartotojų Gynimo Asociacija pasirinktinai ištyrė vienodai paženklintus maisto produktus, kuriuos įsigijo 8 ES valstybių (Vokietijos, Austrijos, Čekijos, Lenkijos, Slovakijos, Vengrijos, Rumunijos ir Bulgarijos) prekybos centruose.
„Žemesnės kokybės maisto produktai buvo įsigyti taip vadinamose „naujosiose“ ES valstybėse“, sakė Asociacijos pirmininkas Miloš Lauko, pristatydamas tyrimo rezultatus žiniasklaidai. „Nepasitaikė atvejo kai prastenės kokybės maisto produktas būtų pateiktas Vokietijos ar Austrijos rinkai“.

Tyrimui pasirinkti „Coca Cola“ gėrimai, „Milka“ šokoladai, „Kotanyi“ juodieji ir raudonieji pipirai, „Nescafe Gold“ tirpi kava, „Jacobs Kronung“ pupelių kava ir „Tchibo Espresso“ kava. Visi šie produktai buvo ištirti akredituotoje Slovakijos Nacionalinio Maisto ir Veterinarijos Instituto laboratorijoje.

Iš visų tirtų produktų tik „Milka“ šokoladų kokybė nesiskyrė nei viename iš visų tirtų mėginių.

Tuo tarpu tiriant „Kotanyi“ pipirų mėginius buvo gautas plačiausias kokybinių rodiklių spektras. Nors „Kotanyi“ savo produkciją, skirtą visų šalių rinkai, fasuoja viename fabrike, tačiau pipirų pakuočių turinys (kokybės prasme) visose šalyse buvo skirtingas. Pavyzdžiui, pipirai įsigyti Vengrijoje, Slovakijoje ir Austrijoje buvo drėgnesni nei tai numatyta standartuose, o Bulgarijos rinkai tiekiamuose pipiruose, lyginant su kitomis šalimis, buvo per daug sutraiškytų ar kitaip pažeistų pipirų sėklelių (iki 10% nepageidaujamų priemaišų).

Raudonųjų pipirų, nupirktų Bulgarijoje, sudėtyje buvo rasta tik 108,9 g raudonųjų pipirų ekstrakto kilogramui viso produkto, tuo tarpu Austrijoje įsigytuose pipiruose šis rodiklis jau sudarė 140 g kilogramui.

Paprašyta paaiškinti tyrimų rezultatus, “Kotanyi” kompanijos kokybės vadovė atsakė, kad įmonėje yra įdiegtas vieningas kokybės standartas, kurį turi atitikti visi gaminami produktai, o nustatyti skirtumai gali būti paaiškinami tik skirtingomis žaliavų partijomis, skirtingu gamybos laiku ir svyravimais, apyvartos laikotarpiu.
„Didelis iššūkis metai iš metų išlaikyti vienodą kokybės standartą, bet mūsų įmonė pajėgi atsisakyti tų produktų, kurie neatitinka mūsų pačių nustatytų kokybės standartų. Žinoma nėra jokio tikslo parduoti skirtingos kokybės produktus skirtingose šalyse“, sakė „Kotanyi“ kokybės vadovė.

Kitoks “Coca-cola” skonis?

“Coca Cola” gėrimų testai parodė, kad Slovakijoje, Vengrijoje, Bulgarijoje ir Rumunijoje parduodami gėrimai savo sudėtyje turi iš kukurūzų gaunamo saldiklio izogliukozės, kuri yra daug pigesnė nei įprastas cukrus (sacharozė), kurio dedama į gėrimus Vokietijoje, Austrijoje, Lenkijoje ir Čekijoje.
„Mūsų produktai gaminami pagal jau 125 metus naudojamą receptą ir visoje Europoje yra vienodai aukštos kokybės. Kai kuriose šalyse mes naudojame skirtingus saldiklius, bet tai neturi jokios įtakos produkto kokybei“, sakė Ibolya Szabo, vyriausioji „Coca Cola“ viešųjų ryšių vadybininkė Europoje.

„Nescafe“ receptūros skiriasi.

„Nescafe Gold“ receptūra skiriasi Europos rinkose priklausomai nuo vartotojų pageidavimų, kurie įvairiose šalyse taip pat skiriasi“, sakė Martin Walter, atsakingasis Nestlé bendrovės Prahos biuro atstovas.
„Gali skirtis pupelių skrudinimo būdai, todėl skiriasi kavos pupelių spalva. Skoninės savybės priklauso ir nuo „Arabika“ mišinių su „Robusta“ rūšių kava.“

Tuo tarpu Slovakijos Vartotojų Gynimo Asociacija, kurios pagrindinis siekis užtikrinti, kad vartotojų teisės Slovakijoje nebūtų pažeidžiamos, teigia, kad jei kompanija siūlo vienodas kokybės garantijas, tuomet jos turi būti gerbiamos visose šalyse vienodai.

Viso tyrimo rezultatus Asociacija perdavė Europos Komisijos Vartotojų teisių komisarui John Dalli Per, kuris neseniai su vizitu lankėsi Slovakijoje. Europos Komisijos atstovybė Slovakijoje, kuri ir finansavo minėtą tyrimą, informavo, kad Briuselyje turės būti priimti atitinkami sprendimai, kaip vertinti šio tyrimo rezultatus.

Kompanijos „Tchibo“ ir „Kraft Foods“ (kuriai priklauso „Milka“ ir „Jacobs Kronung“ prekių vardai) neatsakė į žurnalistų paklausimus.

Su jubiliejumi

Su jubiliejumi, „Coca-Cola“!

Garsiausiam pasaulio gėrimui šių metų gegužės 8 d. sueina 125 metai. Jubiliejiniai metai, lydimi šūkio „125 metai bendro džiaugsmo” švenčiami įvairiais renginiais, koncertais ir parodomis visame pasaulyje. Lietuvą šią vasarą pasieks tiesiai iš Atlantos (JAV) atvežama „Coca-Cola“ istorijai pašvęsta kilnojamoji paroda.

Šie jubiliejiniai metai skirti apžvelgti turtingą „Coca-Cola“ istorinį paveldą, pažvelgti į ateitį padėkoti tiems, kurių dėka pastarieji 125 metai buvo tokie sėkmingi.

„Mes nebūtume sulaukę tokio jubiliejaus be tų, kurie myli mūsų prekinius ženklus. Kiekvienas, kuris bent kartą per pastaruosius 125 metus mėgavosi gėrimu „Coca-Cola“, įnešė savo indėlį. Vis dėlto, šiais jubiliejiniais metais mes labiausiai norime padėkoti tiems žmonėms, kurių dėka gėrimas „Coca-Cola“ pasiekė tokią padėtį, kurioje jis šiandien yra – tai mūsų darbuotojai, partneriai, klientai ir visi jūs, kurie mylite „Coca-Cola“, labai jums ačiū“, – savo šventiniame kreipimesi sakė „The Coca-Cola Company“ vadovas Muhtar Kent‘as.

„Coca-Cola“ jubiliejų pasitinka užimdama neabejotiną lyderio poziciją Baltijos šalių nealkoholinių gėrimų rinkoje. Jau daug metų šis gėrimas yra mėgstamiausias lietuvių gaivusis gėrimas, kurio rinkos dalis kolos segmente sudaro net 70 proc.i

Daugelyje įvairių 125-mečio jubiliejui skirtų renginių galima dalyvauti ir neiškeliant kojos iš Lietuvos. Gegužės 7 d., 19.00 val. Lietuvos laiku, Atlantoje, „Centennial Olympic“ parke įvyks įspūdingas „Coca-Cola“ gimtadienio koncertas, kurio tiesioginę transliaciją galima stebėti internetiniame puslapyje www.Coca-Cola.com/125 arba socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Twitter“ ir „YouTube“. Koncerte dalyvaus „American Idol“ nugalėtoja ir prestižinių „Grammy” apdovanojimų laureatė Kelly Clarkson, taip pat K’NAAN, Natasha Bedingfield, Ne-Yo ir kiti visame pasaulyje žinomi atlikėjai.

Jubiliejaus proga taip pat bus išleidžiamas geriausių su „Coca-Cola“ susijusių reklamų, nuotraukų ir meno kūrinių rinkinys, atskleisiantis vertingiausio pasaulyje prekės ženklo jau 125 metus trunkantį ryšį su pop kultūra. Garsios Niujorko prabangių knygų leidyklos „Assouline“ sudarytas rinkinys bus parduodamas visame pasaulyje, o jo skaitmeninę versiją bus galima parsisiųsti ir į „Apple“ iPad planšetinius kompiuterius.

Renginių nuotraukas ir vaizdo įrašus bus galima rasti www.thecoca-colacompany.com.

„Coca-Cola“ gėrimą sukūrė mokslininkas ir chemikas dr. Jonas Stith Pemberton‘as. Garsiausias pasaulio gėrimas gimė 1886 m. gegužės 8 d. JAV Džordžijos valstijoje esančiame Atlantos mieste.

K.Lagerfeldas sukūrė dietinių Coca-Cola buteliukų kolekciją

K.Lagerfeldas sukūrė dietinių Coca-Cola buteliukų kolekciją

Mados karalius Karlas Lagerfeldas rado laiko savo išties užimtame tvarkaraštyje ir be to, kad kuria drabužius, režisuoja, vaidina ir fotografuoja, dar rado laiko sukurti antrą dietinių Coca-Cola buteliukų kolekciją.

Kuo virsta 0

Kuo virsta 0,5 ir 2 litrai virintos Coca-colos?

Ak, tie saldūs gazuoti gėrimai! Sako, kad nuodas. Užtat koks skanus! Galbūt troškulį mažai naudos teikiantiems limonadams apmalšins šis primityvus eksperimentas: jo autorius nusprendė tiesiog kurį laiką pavirinti Coca-colą ir pažiūrėti, kas iš to išeis.

25 metų vyrukas neteko visų dantų

25 metų vyrukas neteko visų dantų, po to kai kasdien išgerdavo po 8 litrus „Coca Colos“

Tikriausiai ne vieną katrą teko girdėti apie gaivinančio gėrimo „Coca Cola“ žalą sveiukatai, o kur dar burbuliukai, kenkientys moters grožiui bei padedantys bujoti celiulitui. Kaip bebūtų, kiekviuenas kraštutinumas turi savo pasekmes, štai „Coca Colos“ mėgėjas iš Australijos Williamas Kennewellas dar nesenai per dieną išgerdavo apie 8 litrus šio gaiviojo gėrimo. Dabar, būdamas vos 25 metų amžiaus, jis priverstas nešioti dantų protezus.