Search Results for: "mašina"

Anoreksikė pradėjo gydytis po to

Anoreksikė pradėjo gydytis po to, kai jos vos nesuvažinėjo mašina (foto)

Prieš keletą metų Emma O’Neil buvo tokia liesa ir išsekusi, jog negalėjo atsigulti į lovą „neužsidirbdama“ mėlynių. Mergina tuomet svėrė vos 20 kilogramų…

Laiko mašina: įžymybių susitikimai su... savimi! (foto)

Laiko mašina: įžymybių susitikimai su… savimi! (foto)

Ar kartais, peržiūrėdami senas nuotraukas, nepagalvojate, ką sau pasakytume, jei sutiktumėte save iš praeities? Galbūt apkabintumėte ir palinkėtumete stiprybės, galbūt paskatintumėte daryti vienokius ar kitokius sprendimus? Taip, peno pamąstymui – per akis. Žvelgiant į šias nuotraukas, kuriose įžymybių susitikimai su jaunesniais savimi, atrodo, kad kai kam tokia kelionė laiko mašina pavyko – na ir kas, kad tik „Photoshop’o“ pagalba…

Laiko mašina: įžymybių antrininkai iš praeities (foto)

Laiko mašina: įžymybių antrininkai iš praeities (foto)

Sakoma, jog visi turime kažkur žemėje vaikščiojančius savo antrininkus. O gal vaikščiojusius kadaise? Pristatome vieno užsienio portalo surinktą nuotraukų kolekcijoje, kurioje – įžymybės ir daugiau ar mažiau į jas panašūs žmonės iš praeities. Gal iš tiesų antrininkai egzistuoja, tik jie gyvena skirtingu laiku?

Laiko mašina: štai taip atrodė „Google“ centrinė būstinė 1999 metais (Video)

Laiko mašina: štai taip atrodė „Google“ centrinė būstinė 1999 metais (Video)

1998 m. rugsėjo 7 d. Lorensas Page ir Sergejus Brinas oficialiai įregistravo kompaniją Google. Tą pačią dieną rinkai buvo pasiūlyta bandomoji Google paieškos versija. Šiuo metu Google yra ne tik populiariausia paieškos sistema pasaulyje, bet ir viena iš stambiausių pasaulio korporacijų.

Esė konkursui „Ištrauk mane iš stalčiaus“: Laiko mašina

Esė konkursui „Ištrauk mane iš stalčiaus“: Laiko mašina

Rytas. Suskamba žadintuvas. Laikas keltis. Pirma mintis – man tik pasigirdo. Antra (kurią iššaukia vis garsėjantis, iki kraujo pažįstamas žadintuvo skambutis) – ne, man nepasigirdo. Sukaupusi visą ryžtą (kuriuo, deja, negaliu pasigirti) keliuosi iš lovos… Ne, vis dėlto nesikeliu. Nesikeliu tol, kol nepradedu suprasti, kad jei nesikelsiu dar dvidešimt minučių, nespėsiu pasiruošti į paskaitą. Keliuosi…

Video pusryčiai. Kai dviratis įsimyli siuvimo mašiną...

Video pusryčiai. Kai dviratis įsimyli siuvimo mašiną…

Šio ryto video pusryčiai išties įdomūs ir… romantiški. Tai trumpas dokumentinis filmas apie dviračio ir siuvimo mašinos meilę. Stipru, paveiku ir netikėta. Video sukūrė ispanų tekstilės gamintojai „peSeta” bendradarbiaudami su Naujuoju Niujorko muziejumi. Darbas yra skirtas reklamuoti orginalių kepurėlių dviratininkams seriją, kurios kiekvienas egzempliorius įdėtas į apvalią medinę sūrio dėžutę ir parduodamas kartu su DVD, kuriame Jūs pamatytumėte šį nuostabų video:

Vaikus masina pornografiniai puslapiai

Vaikus masina pornografiniai puslapiai

Birželio mėnesio Kaspersky Security Network debesų technologijos stebėjimo ir greitojo reagavimo sistemos duomenimis iš 150 741 „Tėvų kontrolės“ funkcijos suveikimo atvejų, užfiksuotų Latvijoje, Lietuvoje ir Estijoje, dauguma (60% atvejų) įvyko bandant apsilankyti pornografijos puslapiuose. Antrąją vietą (15%) užima bandymai apsilankyti uždraustuose socialiniuose tinkluose, trečiąją (12%) – bandymai parsisiųsti piratinę programinę įrangą. Be to, birželį, palyginus su geguže padaugėjo „Tėvų kontrolės“ funkcijos suveikimų socialinių tinklų kategorijoje.

„Renault“ renkasi saulės energiją ir elektra varomas mašinas

„Renault“ renkasi saulės energiją ir elektra varomas mašinas

Bendradarbiaudama su „Gestamp Solar“ „Renault“ pradeda didžiausią saulės energijos projektą automobilių industrijoje: ant Prancūzijoje esančių kompanijos pastatų stogų bus sumontuotos saulės energiją surenkančios plokštės.
Projektas bus vykdomas Douai, Maubeuge, Flins, Batilly, Sandouville ir Cléon gamybos vietose (nuo 2000 m. turinčiose ISO 14001 sertifikatą).
Plokštės iš viso uždengs 450 000 kv. metrų plotą (didesnį negu užima 60 futbolo aikščių), tai leis pasiekti 60 MW galią (tiek galios per metus reikia miestui, kuriame gyvena 15 000 žmonių).
Naudodama atsinaujinančią saulės energiją „Renault“ sumažins savo CO2 emisiją 30 000 tonų per metus.

Saulės plokščių įrengimas gamyklose yra ilgalaikio „Renault“ įsipareigojimo aplinkos tausojimui, kurį atskleidžia „eco2“ strategija, dalis. Prieinamų elektra varomų transporto priemonių asortimentas yra geriausias pavyzdys, kaip įsipareigojimas yra vykdomas.

Kartu su „Gestamp Solar“, perėmusia „Eiffage“ pradėtą projektą, „Renault“ pradeda didžiausią saulės energijos plokščių projektą visoje automobilių industrijoje, visame pasaulyje.

450 000 kv. metrų saulės energijos plokščių uždengs plotą lygų 63 futbolo aikščių užimamam plotui. Įrengtos plokštės leis sugeneruoti 60 MW galios, tiek elektros per metus suvartoja 15 000 gyventojų turintis miestas.

Šis projektas yra dalis „Renault 2016 – Drive The Change“ strateginio plano, kuriuo siekiama iki 2013 m. sumažinti kompanijos anglies pėdsaką 10 proc. ir dar tiek pat nuo 2013 iki 2016 m.

Saulės plokščių projektas sumažins kompanijos CO2 emisiją 30 000 tonų per metus.

„Renault“ jau įgyvendino kelis projektus, siekdama mažinti vartojimą savo gamyklose (pavyzdžiui, Tangiers gamykla, pasižymėsianti nuline CO2 emisija). Saulės energijos plokštėmis dengtų stogų projektas „Renault“ leidžia atskleisti savo pastangas tausoti išteklius plečiant elektros energijos generavimo šaltinių įvairovę bei naudojant atsinaujinančios energijos šaltinius.

Saulės energijos plokštėmis bus uždengti pristatymo ir gabenimo centrai Douai, Maubeuge, Flins, Batilly ir Sandouville bei personalo automobilių statymo aikštelės Maubeuge ir Cléon.

Saulės energijos plokštės bus pradėtos montuoti š. m. birželio viduryje, o darbų pabaiga numatyta 2012 m. vasarį.

„Ford“ kartu su „Google“ kurs išmaniąsias mašinas

„Ford“ kartu su „Google“ kurs išmaniąsias mašinas

Korporacijos „Ford“ ir „Google“ suvienijo jėgas naujam projektui, kurio tikslas – sukurti išmaniuosius automobilius, kurie ne tik parinktų tinkamiausią maršrutą, bet ir galėtų nuspėti, kur vairuotojas rengiasi važiuoti.
Automobilių gamintojas planuoja pasinaudoti vienu iš naujų „Google“ programinės įrangos gaminių, kuris pavadintas „Prediction API“ (API – Application Programing Interface, o visą pavadinimą apytikriai būtų galima išversti kaip Numatymo ar prognozavimo programinės įrangos sąsaja). Tai yra bendros paskirties programinės įrangos variklis, galintis numatyti vartotojų veiksmus pagal sukauptos statistinės informacijos analizės rezultatus.

2007 metais Ford pradėjo įgyvendinti ir kitą projektą, susijusį su glaudesne informacinių technologijų integracija, pavadintą „Ford Sync“, kuomet korporacija pradėjo kuri balsu valdomas automobilio sistemas.
Paprastai kalbant, „Prediction API“ panaudojimas turėtų padėti automobiliui registruoti bei analizuoti vartotojo veiksmus, juos numatyti bei prisitaikyti prie vairuotojo įpročių. Kažkuria prasme automobilis tarsi mokysis.
Pavyzdžiui, nusprendus važiuoti į supermarketą, mašinos kompiuteryje liks užkoduotas įrašas, kada vykote, koks buvo maršrutas, koks vairavimo stilius. Po kiek laiko kompiuteris galės prisijungti prie „Google“ serverių, kuriuose veikia „Prediction API“, analizuojanti sukauptus duomenis, ir gauti informaciją, kur Jūs galėtumėte vykti, jeigu, pavyzdžiui, išvažiuojate iš namų 6-tą valandą vakaro. Be to, bus pasiūlytas ir maršrutas, įvertinant duomenis apie automobilių kamščius.

„Ford“ teigimu, ir pats automobilis bus optimizuojamas planuojamai kelionei, tiesa, informacijos apie tai pateikia gana šykščiai – tik kad bus pasirinktas optimalus variklio bei pavarų dėžės darbo rėžimas ir bus atsižvelgiama į įvairiausią automobilio kompiuterio realiu laiku gaunamą informaciją, tiek vidinę, tiek ir išorinę.

Be abejo, dar nežinia, kada tokie automobiliai pasirodys keliuose, tačiau „Ford“ teigia, kad bendradarbiavimas su „Google“ padės sukurti „protingesnes“ mašinas, ir galbūt greičiau, nei mes tikimės.

Pirmoji žmonijos laiko mašina?

Pirmoji žmonijos laiko mašina?

Jeigu Tomo Veilerio (Tom Weiler) ir Čiui Man Ho (Chui Man Ho) sukurta teorija yra teisinga, tuomet Didysis hadronų priešpriešinių srautų greitintuvas (LHC) – sudėtingiausia suabatominio pasaulio tyrimų laboratorija Žemėje – turėtų tapti pirmąja mašina, galinčia priversti medžiagą keliauti laiku į praeitį.