Search Results for: "randai"

Tatuiruotėmis pridengti kūno randai (foto)

Tatuiruotėmis pridengti kūno randai (foto)

Randus likusius po operacijų ar sužeidimų, bei kitų sunkių kūno sužalojimų kai kurie žmonės yra linkę paslėpti ne tik po drabužiais, o ir po tatuiruotėmis. Vienos gana šiurpinančios, kitos visai dailios, trečios – laidžia suprasti, kad į kai kuriuos dalykus gyvenime verta pažvelgti iš šiek tiek linksmesnės pusės, ypatingai, kai negali nieko pakeisti.

Ilja Laursas: „Jaunimas inovacijų srityje turi daugiau galimybių nei rinkos grandai“

Ilja Laursas: „Jaunimas inovacijų srityje turi daugiau galimybių nei rinkos grandai“

„Baimė, jog jauną startuolį „suvalgys“ didžiosios kompanijos aplanko beveik kiekvieną inovacijų kūrėją. Visgi daugelis jų turi svarių pranašumų prieš dabartinius rinkos grandus“, – renginyje „READY 2 START“ sakė Ilja Laursas. „Nextury Ventures“ įkūrėjas ir valdybos pirmininkas bei vienas sėkmingiausių šalies verslininkų neabejoja, jog būtent jauni žmonės, studentai, dabar užkariauja pasaulį, o inovacijos – jų pusėje.

Ilja Laursas: „Jaunimas inovacijų srityje turi daugiau galimybių nei rinkos grandai“

Ilja Laursas: „Jaunimas inovacijų srityje turi daugiau galimybių nei rinkos grandai“

„Baimė, jog jauną startuolį „suvalgys“ didžiosios kompanijos aplanko beveik kiekvieną inovacijų kūrėją. Visgi daugelis jų turi svarių pranašumų prieš dabartinius rinkos grandus“, – vakar Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Žinių ir technologijų perdavimo centro bei Lietuvos rizikos ir privataus kapitalo asociacijos (LT VCA) organizuotame startuolių kūrėjams ir investuotojams skirtame renginyje „READY 2 START“ sakė Ilja Laursas. „Nextury Ventures“ įkūrėjas ir valdybos pirmininkas bei vienas sėkmingiausių šalies verslininkų neabejoja, jog būtent jauni žmonės, studentai, dabar užkariauja pasaulį, o inovacijos – jų pusėje.

„Naujojo Baltijos šokio“ grandai: kultinis belgų choreografas

„Naujojo Baltijos šokio“ grandai: kultinis belgų choreografas, danų deimantai ir prancūzų hiphopas

Belgas Wimas Vandekeybusas ir jo trupė „Ultima Vez“, Danijos šokio teatras su Timu Rushtonu priešaky ir prancūzų hiphopo šokio trupė „Compagnie Malka“ – trys užsienio grandai, kuriais džiaugiasi ir didžiuojasi šiųmetis, gegužės 9–15 d. vyksiantis, tarptautinis šiuolaikinio šokio festivalis „Naujasis Baltijos šokis“.

Lietuvių „Lošėją“ Marakeše vertins Martino Scorsese's vadovaujami kino grandai

Lietuvių „Lošėją“ Marakeše vertins Martino Scorsese’s vadovaujami kino grandai

Lapkričio 29–gruodžio 7 dienomis vyksiančiame Tarptautiniame Marakešo kino festivalyje lietuvišką filmą pirmą kartą vertins viena prestižiškiausių kino grandų žiuri. Joje – garsiausi šių dienų režisieriai Italijoje – Paolas Sorrentino, Vokietijoje – Fatih Akinas, Korėjoje – Park Chan-Wookas, aktorės Marion Cotillard ir Patricia Clarkson. Komisijai vadovaus Holivudo režisierius Martinas Scorsese. Festivalio metu bus apdovanotos aktorės Sharon Stone ir Julliete Binoche.

Kovos su krūties vėžiu randai (foto)

Kovos su krūties vėžiu randai (foto)

Spalis – tarptautinis kovos su krūties vėžiu mėnuo. Jo metu visame pasaulyje didžiosios kovos su krūties vėžiu labdaros įstaigos, įvairiomis agitacinėmis kampanijomis, stengiasi supažindinti kuo didesnę visuomenės dalį su šia siaubinga liga. Moterys yra skatinamos nebūti abejingomis ir reguliariai darytis reikiamus tyrimus. Taip pat spalio mėnesį yra renkamos aukos tolimesniems ligos tyrimams, susijusiems su diagnozavimu, gydimu bei prevencija.

Individualūs kosmetologės-vizažistės patarimai. Nuo policistozės atsiradę spuogai ir randai

Individualūs kosmetologės-vizažistės patarimai. Nuo policistozės atsiradę spuogai ir randai

Pristatome GATINEAU grožio salono kosmetologę-vizažistę Norą Vanagaitytę, kuri mūsų skaitytojams patars, kaip prižiūrėti veido odą, kokia kosmetika geriausiai tinka etc.

Individualūs kosmetologės-visažistės patarimai. Randai nuo aknės

Individualūs kosmetologės-visažistės patarimai. Randai nuo aknės

Pristatome GATINEAU grožio salono kosmetologę-vizažistę Norą Vanagaitytę, kuri mūsų skaitytojams patars, kaip prižiūrėti veido odą, kokia kosmetika geriausiai tinka etc.

UNITED VOICES pristato: „Operos grandai ir jaunieji dainininkai“ – Užutrakyje

UNITED VOICES pristato: „Operos grandai ir jaunieji dainininkai“ – Užutrakyje

Šį sekmadienį, spalio 16 d. 16 val. Užutrakio dvaro garbės svečias – vienas žymiausių Lietuvos bosų Vladimiras Prudnikovas.

Ką jūsų turimi "brandai" pasako apie jus?

Ką jūsų turimi „brandai” pasako apie jus?

Ar Jums rūpi, su kokiais prekių ženklais gaminius naudojate? „Žinoma, ne. Svarbu, kad prietaisas gerai veiktų ir atrodytų“, – per oficialias apklausas atsako dauguma. Tačiau ta pati dauguma taip pat žino, jog jos sprendimą įsigyti vieną ar kitą gaminį visada sąlygoja daug dinamiškų aplinkybių: kaina, mada, socialiniai pokyčiai, pasikeitimai buityje ir t.t. Kitais žodžiais, absoliučiai visi Jūsų turimi daiktai perduoda aplinkai žinią apie Jūsų gerbūvį, tvarkingumą, būseną ir jausmus. O gerai pagalvojus, šiame pasaulyje juk nebeliko daiktų be prekės ženklo. Netgi gėlės ar kieme auganti žolė turi savo pavadinimus… Todėl, kad ir ką beteigtų apklausos – prekių ženklai vis tiek yra Jūsų vidinės būsenos ar išprusimo liudininkai.

Pats terminas „prekės ženklas“ (angl. – „brand“) yra kilęs iš Amerikos – taip XIX amžiaus Laukiniuose Vakaruose buvo vadinamas įkaitintas žarsteklis, kuriuo tenykščiai kaubojai išdegindami nuosavo gyvulio šone savo inicialus, taip jį paženklindami. Šis terminas sėkmingai buvo pritaikytas ir rinkodaroje, nors jo reikšmė šiek tiek pakito – kalbant akademiniu žargonu, „prekės ženklas“ – tai prekės pavadinimas su pridėtine verte, paprastais žodžiais sakant – keliantis atitinkamas pasąmonines asociacijas, pavyzdžiui, su kokybe, saugumu, greičiu ar kitomis gerosiomis gaminio savybėmis. Tik pabandykite pagalvoti apie tokius pavadinimus, kaip „Ferrari“ ar „Rolex“ ir iškart pajusite, ką jie primena… Būtent – greitį, ne kiekvienam prieinamą kainą, o tai savo ruožtu reiškia kokybę ir prestižą.

Visų mūsų turimų daiktų paskirtis – atlikti tam tikrą funkciją. Prekių ženklų paskirtis – suteikti Jums socialinį statusą ir pasitikėjimą teikiamų funkcijų kokybe. Prekės ženklas visada parodo savo investicijas į gaminio technologijos ir dizaino tobulinimą, prekės ženklas dovanoja Jums ramybę, suteikdamas galimybę rūpintis visai kitais reikalais ar aukštesniais idealais. Žmonės, perkantys „bet ką“ demonstruoja ne tik savo abejingumą tobulėjimui, jie demonstruoja ir nenorą keisti pasaulį į geresnę pusę.

Po Antrojo pasaulinio karo prekės ženklų vadybininkai mėgo pabrėžti nacionalinį solidarumą ar patriotizmą, ypač, Amerikoje, Izraelyje ar Prancūzijoje, taip skatindami vartoti savos valstybės arba bent jau savo žemyno gaminius. Žinoma, šiais globalizacijos ir politinio korektiškumo laikais tokia nuostata yra praradusi savo emocinę reikšmę, nors dar ir dabar ant gaminio pakuočių galima išvysti tokių užrašų, kaip „Buy British“, „American made“ arba prisiminti dar tokį neseną ir gėdingai žlugusį vajų „Pirk prekę lietuvišką“. Tiesą sakant, sunku jau ir suvokti, kuri kompanija yra išties amerikietiška ar europietiška, juoba kad ir pati prekė dažniausiai yra gaminta kur nors Azijoje.

Septintajame praeito amžiaus dešimtmetyje, kai japonai parodė pasauliui, kaip galima gaminti daug geros kokybės elektrotechnikos gaminių, pasiekiančių bet kurios rinkos užkaborį, prekės ženklų kūrėjai kartais mėgo pabrėžti, kiek daug investuojama, ar kiek žmonių dirba šioje kompanijoje, kurdami vartotojui kokybišką gaminį – taip skatindami žmoniškąjį solidarumą. Kaip jau buvo minėta, netgi Anglijos karalienė ilgai turėjo „Sony“ televizorių, atsižvelgdama į tai, kad šios kompanijos gaminys sudaro net trečdalį visų iš karalystės eksportuojamų televizorių, kitais žodžiais, suteikdama darbo tūkstančiams bendrapiliečių.

Tačiau tikrąjį savo apogėjų prekės ženklai pasiekė vos prieš dvidešimt metų, kai tapo visuotiniu socialinio statuso simboliu. Nuo tada prekės ženklai ėmė simbolizuoti kokybę, inovacijas, malonius pojūčius ir vartotojo finansinę padėtį. Apie tuos laikus didžiųjų kompanijų gaminiai iš esmės pasiskirstė į kelias kryptis ir tapo skirtais „turtingiesiems“, „vidutiniokams“ bei „varguoliams“. Nežymiai, bet planingai ir primygtinai kiekvienam gaminiui buvo priderinama asociacija daikto, kurį privalėjo turėti visi „gydytojai“, „advokatai“ ar „biržos makleriai“. Gamintojams tai buvo „aukso amžius“.

Žinoma, pabudusi Kinija ir globalizacija sudavė stiprų smūgį visų prekių ženklų išskirtinumui, kai funkcija pradėjo imti viršų prieš socialinio statusą – kiekvienam varguoliui tapo prieinamas mobilusis telefonas, DVD grotuvas ar kompiuteris. Kinija pademonstravo, kad bevardžiai gaminiai, lengvai nukopijuojami nuo garsiausių kompanijų išradimų veikia taip pat gerai, o kainuoti gali žymiai pigiau. Kinija taip pat pademonstravo, kad pilkų vidutinybių mūsų aplinkoje kur kas daugiau, nei galėjome įsivaizduoti.

Prekės ženklas – tai trumpiausias kelias į emocinę žmogaus būseną. Prekės ženklas iš esmės parodo tai, kuo Jūs tikite. Prekių ženklai Jūsų svečiams visada pabrėš atitinkamą kainos lygmenį, Jūsų polinkį naujovėms, estetinį lygį bei individualumą. Nes neužmirškite – „bevardės“ prekės NIEKADA nedemonstruoja technologinių ir dizaino naujovių, „bevardės“ VISADA yra tik kopijos.

Taigi, dar sykį pagalvokite apie savo daiktus. Jei savo namuose naudojate „bet ką“, turbūt manote esąs laisvas nuo „vartotojiškumo“. Žinoma, esate. Kitais žodžiais, ir gyvenate „bet kaip“.