Search Results for: "reklamos kampanija"

„Gyvenimas per trumpas blogam darbui“ - įkvepianti reklamos kampanija Vokietijoje (foto)

„Gyvenimas per trumpas blogam darbui“ – įkvepianti reklamos kampanija Vokietijoje (foto)

Vokiečių įdarbinomo agentūra surengė labai neįprasta reklamos kampaniją, skatinančią žmones keisti nemėgstamą darbą. Naudodami šūkį „Gyvenimas per trumpas blogam darbui“, jie išleido reklamines skrajutes, kuriose – žmonės, besidarbuojantys įvairių automatinių mašinų viduje: bankomate, savitarnos skalbyklėje, muzikos automate ir panašiai. Sveikiname už originalumą ir tikrai neblogą idėją!

Lietuvos nacionalinio dramos teatro reklamos kampanija – efektyviausia 2011-aisiais

Lietuvos nacionalinio dramos teatro reklamos kampanija – efektyviausia 2011-aisiais

Šią savaitę vykusios rinkodaros ir reklamos konferencijos „Password 2012“ metu buvo paskelbti rinkodaros pasiekimų konkurso laureatai. Pagrindinį prizą mažo biudžeto rinkodaros kampanijų kategorijoje pelnė LNDT 72-ojo sezono pristatymo kampanija „Naujo poveikio sezonas“.

Šio rinkodaros pasiekimų konkurso laimėtojus renka komisija, atsižvelgdama į tris kriterijus: kūrybinė kampanijos ir medijos planavimo strategijos bei pasiekti rinkodaros rezultatai.

Naujo LNDT sezono pristatymo kampanija, vykdyta 2011 m. rugpjūčio pabaigoje, išgarsėjo dėl joje naudojamų radikalių šūkių „Aš žudysiu“, „Aš emigruosiu“. Sostinės savivaldybei uždraudus Vilniaus gatvėse eksponuoti kampanijos plakatus, teatro reklama sukėlė dar didesnes diskusijas ir žiniasklaidoje per dvi savaites buvo paminėta daugiau negu 20 kartų.

„Džiugu, jog ši visokeriopo dėmesio – teatralų, žiniasklaidos, visuomenės – sulaukusi reklaminė kampanija neliko nepastebėta rinkodaros specialistų. Toks profesionalų įvertinimas mums yra geriausias įrodymas, jog pasirinkta teatro komunikacijos strategija yra ne tik matoma, bet ir iš tiesų veikia“, – kalbėjo LNDT generalinis direktorius Martynas Budraitis.

Reklamoje LNDT „Naujo poveikio sezono“ įvaizdį atspindėjo trys personažai – žvaigžde tapti norintis kunigas, apie emigraciją svarstantis policininkas ir užguita namų šeimininkė, grasinanti žudyti. Jie pasirodė lauko reklamos plakatuose, spaudos maketuose, interneto užsklandose ir vaizdo klipuose. Personažai buvo sukurti iliustruojant būsimų naujo sezono premjerinių spektaklių „Fundamentalistai“ (rež. J. Vaitkus), „Išvarymas“ (rež. O. Koršunovas) ir „Chaosas“ (rež. Y. Ross) gvildenamas temas.

2010 m. pabaigoje LNDT vadovu tapus Martynui Budraičiui, buvo parengta ir pradėta sistemingai įgyvendinti teatro atnaujinimo strategija: atnaujintas spektaklių repertuaras, į aktorių trupę pritraukti nauji veidai, įkurtas rinkodaros skyrius, išgryninta nacionalinės Lietuvos teatro scenos misija, tikslai ir uždaviniai, suformuota teatro meninė kryptis. Šie pokyčiai visuomenei buvo pristatyti 2011 m. rugpjūčio viduryje startavus „naujo poveikio sezono“ rinkodaros kampanijai.

„Naujo poveikio sezono“ rinkodaros kampanija nešė žinią, jog nuo šiol teatras bus atviras šiuolaikinės visuomenės aktualijoms, diskutuos apie čia ir dabar vykstančius reiškinius ir eis koja kojon su šiuolaikinio žiūrovo gyvenimo realijomis. Be to, šia kampanija buvo siekta plėsti teatro teatro auditoriją, pritraukti skirtingų amžiaus grupių žiūrovus ir didinti bilietų pardavimus.

Preliminariais LNDT skaičiavimais lyginant 71-ojo ir 72-ojo sezonų rugpjūčio – kovo mėnesių rezultatus, pajamos išaugo apie 30 proc. ir iki 20 proc. padidėjo žiūrovų skaičius salėse.

Didelio žiniasklaidos, rinkodaros specialistų ir teatro bendruomenės dėmesio sulaukusią reklaminę kampaniją teatrui sukurti padėjo reklamos agentūra „Love Agency“ (projektą įgyvendinę specialistai šiuo metu dirba bendrovėse „The XX“ ir „New Agency“). Kampanijos nuotraukas kūrė fotografų studija „creep fotografai“, vaizdo klipus – studija „Idee Fixe“.

LNDT informacija

„Benetton” reklamos kampanija šokiravo Vatikaną

„Benetton” reklamos kampanija šokiravo Vatikaną

Italijos mados bendrovė „Benetton” savo reklamos kampanija šokiravo Vatikaną. Jos sukurtas fotomontažas vaizduoja aistringai besibučiuojančius popiežių Benediktą XVI ir Egipto imamą Ahmedą el Tajjebą, praneša agentūra AFP.

Reklamos kampanijos „Unhate” vaizdus nuo trečiadienio buvo galima išvysti tinklo parduotuvėse visame pasaulyje, taip pat laikraščiuose, žurnaluose ir interneto portaluose.

Kitose nuotraukose galima pamatyti aistringą bučinį tarp JAV prezidento Baracko Obamos ir jo kolegos iš Kinijos Hu Jintao bei tarp Izraelio premjero Benyamino Netanyahu ir Palestinos prezidento Mahmudo Abbaso.

Kaip į tokią reklamą reagavo minėtų valstybių vadovai, kol kas nežinoma. Tačiau Vatikane kilo tikra pasipiktinimo audra. Šios nuotraukos yra „visiškai nepriimtinos”. Be to, Šventojo Tėvo atvaizdas naudojamas komerciniams tikslams, pareiškė Vatikano atstovas Federico Lombardi. Jis pabrėžė, kad „Benetton” kampanija demonstruoja „didžiulę pagarbos stoką popiežiaus atžvilgiu”.

„Benetton” į kritiką sureagavo staigiai ir besibučiuojančio popiežiaus nuotrauką iš reklamos atšaukė. Paskelbtame pareiškime teigiama, kad mados namai nenorėjo įžeisti „tikinčiųjų jausmų”.

„Benetton” jau anksčiau yra šokiravusi visuomenę savo reklamos kampanijomis.

„L'Oreal“ priversta stabdyti reklamos kampaniją su Julia Roberts

„L’Oreal“ priversta stabdyti reklamos kampaniją su Julia Roberts

Kosmetikos koncernas „L’Oreal” priverstas stabdyti reklamos kampaniją su Holivudo žvaigžde Julia Roberts, nes aktorė plakatuose atrodo… per graži.

Agnės Kuzmickaitės mados kolekcijoje – iš lauko reklamos pasiūta suknelė

Agnės Kuzmickaitės mados kolekcijoje – iš lauko reklamos pasiūta suknelė

Dizainerė Agnė Kuzmickaitė vakar pristatė savo naujausią mados kolekciją, įkvėptą dukros žaidimų su įvairiaspalviu plastilinu ir kūrybiško chaoso. Vakaro kulminacija tapo finalinėje dalyje pristatyta kolekcijos suknelė, kurią dizainerė pasiuvo iš panaudoto 9 kg svorio „Coca-Cola“ lauko reklamos tento. Šia suknele dizainerė priminė, kad prisidėti prie švaresnės aplinkos kūrimo galima ir labai netikėtais būdais.

Top 5 išmaniosios reklamos išmaniems (video)

Top 5 išmaniosios reklamos išmaniems (video)

Kartais interaktyvios reklamos tampa tikru išbandymu auditorijai. Štai pažiūrėkite šias penkias reklamas ir patys tuo netruksite įsitikinti.

TOP10: įsimintiniausios 2012 metų lietuviškos reklamos

TOP10: įsimintiniausios 2012 metų lietuviškos reklamos

2012-ieji medijų agentūroms buvo tikras iššūkis. Reklamos persotintus žmones atrodo jau sunku kuo nors nustebinti, tačiau vis dėlto nustebinti pavyko ir šiandien galime jums pateikti 10 įsimintiniausių lietuvių kurtų reklamų 2012 metais.

Diskriminacija lietuviškose reklamose egzistuoja?

Diskriminacija lietuviškose reklamose egzistuoja?

Diskriminacija egzisuoja ne tik realiame, bet ir virtualiame pasaulyje. Diskriminacijos netiesiogiai ar užslėptai mus moko ir reklamos, kuriose išskiriamos lytys tam tikros visuomenės grupės. Apžvelgėme lietuviškas reklamas, kuriose galima pastebėti diskriminacijos ženklų.
Kas gali rinktis?

Kiek teko pastebėti, mobiliojo ryšio tiekėjas „Bitė“ labai mėgsta „vyriškas“ ir „moteriškas“ reklamas:

Reklamos epicentras yra viduriniosios klasės vyras, kuris, akivaizdžiai, labiausiai pageidaujamas reklamos užsakovų klientas, nes alternatyvios reklamos, skirtos moterims, nebuvo sukurta.

Reklama kviečia tapatintis su pagrindiniu veikėju, nepriklausomai nuo kliento lyties. Kitaip tariant, visos moterys, jei jos nori rinktis, o rinktis gali tik vyrai, vadinasi, nori būti kaip vyrai, turi naudotis „Bitės“ ryšiu. Tam sustiprinti netgi panaudojama kiaušialąstės ir spermatozoido „dvikova“, nors ištikrųjų mokslininkai yra įrodę, kad renkasi ne spermatozoidas, o – kiaušialąstė. Apie kitus reprodukuojamus moters vaizdinius: arba apsirengusi bibliotekoje, arba graži baseine.

Dar viena „Bitės“ reklama, kurioje lyčių vaidmenys paskirstyti tendencingai:

Ko reikia anytai?

„Gala“ taip pat mėgsta pašiurpinti reklamomis, ir šių Kalėdų proga parengė išties neblogų, liaudyje sklandančių stereotipinių anekdotų rinkinį:

GALA+ZEBRA Kaledinė kampanija from SpilledMilk on Vimeo.
Skirtingi pasauliai…

Kiek senesnė mobiliojo ryšio tiekėjo „Omnitel“ reklama apie šeimą, kurios narių skirtingumas nusakomas pagal du požiūrius: amžių ir lytį.

Kalbant apie pomėgius, į dešimtuką labiausiai pataikė „Viasat“, kurie dargi skatina savotišką lygybę, nes yra variantas ir moterims:

Kuo nekorektiškiau – tuo geriau?

Labai keista, kad ši reklama nesusilaukė jokio griežtesnio vertinimo ar dėmesio. Reklamos pabaigoje, kai savininkiškai apkabinama „mano“ ir ištariama: „visi gaus nemokamų paslaugų“, kyla klausimas, ar tikrai reklamuojamas mobilusis ryšys.

Smurtą Lietuvoje patiria kas trečia moteris, tačiau, vėlgi, šviesių plaukų atstoves galima sprogdinti už neteisingą atsakymą, juk ji pati kalta, kad nežino.

„Išsipildymo akcijos” nors ir veikia dėl kilnaus tikslo, tačiau kai kurie jų vaizdo įrašai stebina. Pvz., viename jų aiškinama, kad gerus darbus sunku suprasti („Šie vaikai sveiki… Tik iš pirmo žvilgsnio.“ „Išsipildymo akcija 2010 m.”). Naujausiame video klausiama, kuris iš vaikas iš vaikų namų suaugęs bus žvaigždė ar didysis talentas ir sūloma keisti požiūrį. Kokį požiūrį? Ar tik šia reklama jis neformuojamas?

Socialinė reklama – kas tai?

Lietuvos viešojoje erdvėje ne itin dažnas reiškinys yra socialinės reklamos, bet ir tos, kurios pasirodo, dažniausiai vertintinos dviprasmiškai, kad ir ši apie kelių gaidelį:

Nustatyta, kad greitį dažniausiai mirtinai viršija vairuotojai vyrai, o apie 30 vyrų gyvenimo metus ženkliai padidėja jų mirštamumas. Nors iš vienos pusės pašiepiamas „drąsus, išdidus kalnų erelis“, tačiau, pasirodo, neatidžius vairuotojus turėtų labiausiai gąsdinti ne šviesiaplaukės gyvybė, o tai, kad jie taps kalėjimų gaideliais.

O kokias lietuviškas reklamas Jūs pavadintumėte diskriminuojančiomis?

Kaip „prasimušti“ reklamos pasaulyje?

Kaip „prasimušti“ reklamos pasaulyje?

Vienas mano protėvis airis įsidarbino „John“ įmonėje ir jam pavyko „papurtyti pinigų medį.“ Kitaip sakant, jis labai praturtėjo. Dabar aš pats esu senolis (Deividas Ogilvis mirė 1999-iais metais) ir leidžiu dienas purtydamas pinigų medį Madisono aveniu. Kaip tai daroma?

Festivalyje „ADrenalinas 2011“ apdovanotos kūrybiškiausios reklamos

Festivalyje „ADrenalinas 2011“ apdovanotos kūrybiškiausios reklamos

Rugsėjo 23 d. vykusiame lietuviškos reklamos festivalyje „ADrenalinas 2011“ netgi keturios aukso strėlės atiteko reklamos agentūrai „Milk“.