Search Results for: "satta outside 2012"

Kita „Satta Outside 2013“ pusė – sportas dieną ir naktį

Kita „Satta Outside 2013“ pusė – sportas dieną ir naktį, ES iniciatyvos, trumpametražiai ir kitos veiklos

Ketvirtadienį, rugpjūčio 8-ąją startuosiantis 7-asis festivalis „Satta Outside 2013“ jau baigė skebti muzikinę 7 scenų programą. 135 atlikėjų sąrašą vainikavo leidyklos „Planet Mu“ atstovaujamas škotas Rudi Zygadlo. Be muzikos, festivalininkų lauks ir kitos veiklos, kurias pats metas pristatyti.

„Sattai“ besiruošiantis Markas Splinteris: „Bjelle yra mano mėgstamiausia Lietuvos dainininkė“ (interviu)

„Sattai“ besiruošiantis Markas Splinteris: „Bjelle yra mano mėgstamiausia Lietuvos dainininkė“ (interviu)

„Bjelleproject“ – kol kas dar niekur nepristatyta Marko Splinterio ir komandos kolobaracija su grupės „Bjelle ir Peru“ lydere Bjelle. Jie – elektroninės muzikos kūrėjai, ji – lietuviškam folklorui simpatizuojanti dainininkė. Rezultatas žada būti intriguojantis. Jį pamatyti ir išgirsti bus galima šį savaitgalį Šventojoje vyksiančiame festivalyje „Satta Outside“.

Lietuviškoje „Satta Outside“ programos dalyje – pusšimtis vardų ir projektų

Lietuviškoje „Satta Outside“ programos dalyje – pusšimtis vardų ir projektų

Šeštasis muzikos ir meno alternatyvos festivalis „Satta Outside“ – jau rugpjūčio 10-12 dienomis. Be laukiamų svečių iš Didžiosios Britanijos, Nyderlandų, Vokietijos, Belgijos ir kt. Šventojoje šiemet pasirodys pusšimtis įdomiausių daugeliui aktualių elektroninės ir gyvos muzikos stilių atstovaujančių Lietuvos atlikėjų ir didžėjų. Tarp šių pasirodymų – ne viena specialiai festivaliui sukurtų projektų ar programų premjera.

Vasaros muzikos festivaliai jungiasi prie akcijos „Festivalink!“

Vasaros muzikos festivaliai jungiasi prie akcijos „Festivalink!“

Daugelis populiariausių ir didžiausių Lietuvoje šią vasarą vyksiančių muzikos festivalių jungiasi prie pirmaujančios šalyje bilietų platintojos „Tiketa“ inicijuotos akcijos „Festivalink!“ ir visą savaitę, birželio 4-8 dienomis, festivalių mylėtojams teiks išskirtinius pasiūlymus.
„Sparčiai populiarėjant vasaros muzikos festivaliams Lietuvoje, nusprendėme juos apjungti ir papildomų galimybių bei verčių suteikti jų mėgėjams. Šios naujos iniciatyvos tikslas – paskatinti žmones vasarą leisti gamtoje, klausytis gyvos muzikos, draugauti, bendrauti ir kartu pramogauti“, – aiškina „Tiketos“ vadovas Andrius Žiauberis.
Kasdien, nuo pirmadienio iki penktadienio, bus skelbiama po atskirą specialų pasiūlymą, kuriuo pasinaudoti bus galima tik tą vieną dieną.
Pirmadienį, birželio 4 d., specialią akciją skelbia festivalio „Mėnuo Juodaragis XV“, kuris vyks rugpjūčio 24-26 d. Zarasuose, organizatoriai. Šią dieną tris bilietus į muzikos festivalį „Mėnuo Juodaragis XV“ bus galima įsigyti už dviejų bilietų kainą, t. y. už 198 litus (įprasta trijų bilietų kaina – 297 litai).
Antradienį, birželio 5 d., perkant bilietus į rugpjūčio 17-19 d. Karklėje vyksiantį muzikos festivalį „Karklė 2012 Live Music Beach“, visi pirkėjai vietą kempinge, kurios vertė 25 litai, festivalio metu gaus nemokamai.
Trečiadienį, birželio 6 d., už 99 litus bus galima įsigyti bilietą trims dienoms į du festivalius – rugpjūčio 3-5 d. Zarasuose vyksiantį festivalį „Galapagai / Roko naktys 2012“ ir liepos 6-7 prie Lukšto ežero Varniuose vyksiantį bliuzo festivalį „Bliuzo naktys 2012“. Perkant bilietus į šiuos festivalius atskirai, bilietai vienam asmeniui kainuotų 136 litus.
Ketvirtadienį, birželio 7 d., bilietas trims dienoms į festivalį „Loftas Fest‘12“ kainuos tik 49 litus (įprasta bilieto kaina – 68 litai). Festivalis vyks birželio 22-24 d. Menų fabrike „Loftas“ Vilniuje.
Penktadienį, birželio 8 d., prasidės prekyba bilietais į liepos 14 d. pajūryje vyksiantį festivalį „Summer fire fest su SCOOTER“, o pirmieji bilietai šią dieną kainuos tik 25 litus. Vėliau bilietai kainuos beveik dvigubai brangiau.
„Muzikos festivalių lankytojas, išsirinkęs sau bent vieną tinkamiausią ir pasinaudojęs vos vienos dienos pasiūlymu, sutaupys apie 30-40 proc. išlaidų, – skaičiuoja A. Žiauberis. – Esu įsitikinęs, kad ši akcija taps kasmetine ir bus patraukli ne tik vasaros festivalius pamėgusiai publikai, bet ir tiems, kurie juose dar niekada nesilankė“.
Pirmaujanti šalies bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ platina bilietus į didžiausius šią vasarą Lietuvoje vyksiančius muzikos festivalius: „Loftas Fest‘12“, „Tundra‘12“, „Bliuzo naktys“, „Galapagai / Roko naktys 2012“, „Velnio akmuo“, „Tamsta muzika 2012“, „Satta Outside 2012“, „Karklė 2012“, „Mėnuo Juodaragis“.
Daugiau informacijos apie vasarą Lietuvoje vyksiančius gyvos muzikos festivalius galima rasti adresu www.tiketa.lt.

Bilietai į muzikos festivalius pradedami pardavinėti iki jų likus daugiau nei pusmečiui

Bilietai į muzikos festivalius pradedami pardavinėti iki jų likus daugiau nei pusmečiui

Kasmet augant Lietuvoje vykstančių muzikos festivalių skaičiui, jų organizatoriams tenka gerokai pasukti galvą ieškant būdų, kaip prisivilioti žiūrovus. Be to, konkuruoti tenka ne tik su Lietuvos, bet ir užsienio valstybėse vykstančiomis masinėmis muzikos fiestomis, vasarą arenose vykstančiais garsių grupių koncertais, kurių taip pat sparčiai gausėja.

„Kadangi Lietuvos jaunimas europėja ir atsiranda masinių muzikos festivalių poreikis, natūralu, kad jų daugėja. Daugiausiai naujų atsiranda šiuolaikinės, elektroninės muzikos festivalių, tačiau jaučiame, kad kopijuoja ir mus. Didėjanti festivalių pasiūla žiūrovams nėra blogai – aštresnė renginių konkurencija kasmet skatina mus kelti kokybės kartelę į vis aukštesnį lygį. Visgi, pavyzdžiui, džiazo festivalių kiek buvo Lietuvoje, tiek ir yra, – jų daryti daugiau nėra prasmės. Su bliuzo festivaliais situacija ta pati – turime vieną festivalį, nes bliuzas nėra lietuvių muzika“, – aiškina muzikos festivalių „Galapagai / Roko naktys“ ir „Bliuzo naktys“ prodiuseris Algirdas Barniškis-Blėka bei pripažįsta, jog anksčiau prisivilioti žiūrovą buvo kur kas lengviau.

A. Barniškiui – Blėkai antrina Anykščiuose vykstančio festivalio „Velnio akmuo“ organizatorius Vaidas Voronavičius: „Konkurencija žiauri ir ji yra ne tik tarp festivalių, bet ir tarp koncertų. Žmonių pajamos yra ribotos, todėl jie atsakingai planuoja vasarą, renkasi koncertus ar festivalius, kuriuos nori aplankyti. Be to, yra užsienio festivaliai, su kuriais konkuruoti mes neturime jokių galimybių, nes mūsų biudžetai kelis kartus mažesni“, – kalba V. Voronavičius.

Bilietų platinimo bendrovės „Tiketa“ vadovas Andrius Žiauberis pastebi, jog nemaža dalis lietuvių pastaraisiais metais renkasi užsienio festivalius. Populiariausi jų – „Positivus“ festivalis Latvijoje ir „Heineken“ Lenkijoje. „Nors jie žymiai brangesni už vykstančius Lietuvoje, tačiau visuomet išparduodavome organizatorių Lietuvos auditorijai skirtus bilietus. Manau, kad lietuvius vilioja šiuose festivaliuose koncertuojančios žvaigždės, kurių netenka pamatyti Lietuvoje vykstančiuose festivaliuose“, – teigia A. Žiauberis.

Pasak A. Barniškio – Blėkos, pastaraisiais metais jaučiama ir mažų muzikos festivalių, kurie suburia 300-400 žmonių, banga Lietuvoje. Tokie, dažniausiai labai specifiniai festivaliai, taip pat atsiriekia dalį didesnių festivalių auditorijos, todėl net ir didesniems festivaliams nebepakanka vien vardo ar to, jog pasikviečia žinomesnius atlikėjus ar grupes.

Todėl didžiųjų festivalių Lietuvoje organizatoriai, norėdami išlaikyti jų renginiams lojalią auditoriją, neretai siekia ankstinti bilietų pardavimo laiką. „Anksčiau organizatoriai bilietus platinti pradėdavo likus 5-6 mėnesiams iki renginio, dabar pastebime, jog kai kurie festivalių organizatoriai bilietus į prekybą paleidžia dar prieš Kalėdas, t. y. prieš 9 – 10 mėnesių, ir taip bando pasinaudoti kalėdinių dovanų pirkimo piku“, – atskleidžia A. Žiauberis.

Šiemet pirmieji bilietai į vienus populiariausių Lietuvos muzikos festivalių „Galapagai / Roko naktys“ ir „Bliuzo naktys“ „Tiketoje“ pasirodė lapkričio 11 d., kuomet dar net nebuvo žinoma festivalio programa.

„Didieji ir gilias tradicijas jau turintys festivaliai per eilę metų visuomenėje spėjo susikurti tam tikrą autoritetą ir turi savo vardą. Tokie festivaliai kaip šiemet 20-ąjį jubiliejų švęsiantis „Bliuzo naktys“ ar 10-ąjį jubiliejų švęsiantis „Galapagai / Roko naktys“ turi išsiauginę savą auditoriją, kuri bilietus į juos perka net nežinodama visos programos“, – sako A. Žiauberis.

A. Barniškio – Blėkos skaičiavimais, apie 60 proc. jų festivalių auditorijos sudaro žmonės, kurie festivalyje lankosi ne pirmą kartą. „Ši auditorijos dalis jau „užgrūdinta“ ankstesnės patirties – net nežinodami, kas vyks festivalyje, kas konkrečiai gros, tokie žiūrovai įsitikinę, kad mes nenuvilsime. Iš dalies ankstyva bilietų prekyba ir yra daroma dėl ištikimų festivalio gerbėjų. Jiems suteikiame galimybę nusipirkti bilietą labai nebrangiai, nes prieš festivalį bilietas pabrangsta daugiau negu dvigubai. Tokia praktika taikoma ir užsienio festivaliuose“, – sako jis.

Jau 4 metus vyksiančio festivalio „Velnio akmuo“ organizatoriaus teigimu, šiemet į savo festivalį žiūrovus jie vilios tomis pačiomis priemonėmis kaip ir pernai – inovatyviomis idėjomis ir kūrybiškais jų sprendimais. „Stengsimės konkuruoti išsiskirdami festivalio metu siūlomomis pramogomis. Bandysime publiką pavergti ne tiek per atlikėjus, kiek per pačią festivalio idėją, kad atėję pas mus ypatingai gerai praleisite laiką“, – aiškina V. Voronavičius.

Tuo tarpu A. Barniškis – Blėka sako, jog šiemet, kaip ir paskutiniais keliais metais, jo komanda ypač daug dėmesio skiria festivalių viešinimui pasitelkiant reklamą, ryšių su visuomene akcijas, įvairius pagalbinius renginius Lietuvos klubuose, kuriais stengiamasi parodyti festivalio turinį, su juo supažindinti.

„Anksčiau nereikėjo apie save tiek daug ir taip garsiai „rėkti“. O šiandiena – tai būtina. Dabar mes turime labai pasistengti, kad žmogus pamatytų, kas vyksta mūsų festivalyje. Anonsinius renginius ir išankstinę komunikacijos kampaniją rengiame kartu su ilgamečiais festivalių partneriais, savanorių komanda – siekiame, kad viešinimas ir reklama neturėtų didelės įtakos bilietų kainai, o iš žiūrovų surinkti pinigai būtų skirti kokybiškos muzikos atlikėjų honorarams“, – įvardina A. Barniškis – Blėka.

Praėjusiais metais į 20 muzikos festivalių bilietus platinusios „Tiketos“ darbuotojai pardavė 44 281 bilietą, tai yra 38 proc. daugiau nei 2010 metais, kuomet buvo parduoti 27 502 bilietai. Pasak A. Žiauberio, tokiam šuoliui įtakos turėjo vis didesnis festivalių kiekis bei muzikos festivalio, kaip pramogos, išaugęs populiarumas.

2010 metais bilietų kainos į muzikos festivalius vidurkis buvo 59 litai, 2011-aisiais – 44 litai. Tačiau, „Tiketos“ vadovo teigimu, šį kainos mažėjimą lėmė kai kurių festivalių organizatorių su partneriais vykdomos akcijos, dėl kurių bilietai pigo.

Šiuo metu „Tiketoje“ jau galima įsigyti bilietus į šešis muzikos festivalius: „Galapagai / Roko naktys“ (vyks rugpjūčio 3-5 d.), „Bliuzo naktys“ (vyks liepos 6-8 d.), „Satta Outside 2012“ (vyks rugpjūčio 10-12 d.), „Velnio akmuo“ (vyks liepos 12-15 d.), „Gers 2012“ (vyks birželio 15-17 d.), „Kaunas Jazz“ (vyks balandžio 26-30 d.).

„Tiketa“ yra pirmaujanti bilietų platinimo bendrovė Lietuvoje. Ji priklauso grupei „SEVEN Entertainment. 2011 metais „Tiketa“ išplatino daugiau nei 719 tūkst bilietų, o apyvarta augo daugiau nei dvigubai ir pasiekė 57 mln. litų. Bendrovė valdo populiariausią prekybos bilietais internete sistemą www.tiketa.lt bei 64 bilietų pardavimo kasų tinklą dešimtyje didžiausių Lietuvos miestų.

„Silence Music“ išleidžia dvigubą Few Nolder ir „Kurak“ plokštelę

„Silence Music“ išleidžia dvigubą Few Nolder ir „Kurak“ plokštelę

Penktąjį gimtadienį neseniai atšventusios elektroninės muzikos šeimos „Silence“ įkūrėjas Vidis tęsi sau duotą pažadą sukaktį minėti ištisus metus. Dar viena šventinė proga – naujas kompanijos „Silence Music“ leidinys „My Holy Senses“. Jo autoriai – Few Nolder pseudonimu pasirašinėjantis prodiuseris Linas Strockis ir projekto „Kurak“ idėjinis vadas Vygintas Kisevičius.

Kauno elektroninės muzikos scenoje – nauji eksperimentai

Kauno elektroninės muzikos scenoje – nauji eksperimentai

Skeptikai, manantys, neva Kauno elektroninės muzikos kūrybinės dirbtuvės išgyvena krizę, turėtų suklusti – liepos mėnesį debiutinį kūrinį „For Better“ klausytojų vertinimui pateikė ilgamečiai elektroninės šokių muzikos scenos atstovai – prodiuseris Narimantas Venckevičius a.k.a. NRK1 ir vokalistė Živilė Povilaitytė, kitaip Jazzyvilė.

Kidsuke ir Jealousguy – atsukit juos dar kartą (apžvalga)

Kidsuke ir Jealousguy – atsukit juos dar kartą (apžvalga)

Penktadienį Kidsuke ir Jealous Guy „Soul Boxe“ sugrąžino į 2009-uosius. Kūnas atpažino jau senokai primirštus lingavimo judesius. Kokybiška euforija buvo padalinta po lygiai – visi buvo atpalaiduoti ir patenkinti.

Video pusryčiai: „Sattos“ taip lengvai nepamirši

Video pusryčiai: „Sattos“ taip lengvai nepamirši

Tomas Ramanauskas ir šįkart nepaliko festivalininkų be video flashbacko. Nostalgiškiau užarchyvuoti „Sattos“ kol kas nepavyko niekam.

Aktualios muzikos gidas (8): Markas Palubenka

Aktualios muzikos gidas (8): Markas Palubenka, Crystal Castles, Animal Collective ir kt.

Šios savaitės grojaraštis – kaip niekada kreivas, nepatogus ir elektroninis.