Pažiūrėkime šiais metais Didžiojoje Britanijoje populiariausius tinklalapio Youtube.com vaizdelius. Peržiūrų dešimtuke daug daug nulių…
1 vieta. Kalbantis šuo vaizdelyje „Ultimate Dog Tease“, kuris 2011-aisiais žiūrėtas 70 milijonų kartų.
2 vieta. Telekomunikacijų kompanijos „T-Mobile“ karališkosios šeimos vestuvių ceremonijos variancija („T-Mobile Royal Wedding spoof“).
3 vieta. Savotiškai sumontuotas interviu „Winning – A Song by Charlie Sheen“, kurį Didžiojoje Britanijoje žiūrėjo 37 milijonus kartų.
4 vieta. Originalusis „Nyan Cat “.
5 vieta. „Britanijos talentuose“ pasirodęs ir paaugles pravirkdęs Michaelis Collingsas.
6 vieta. Masterchef Synesthesia – Swede Mason maisto gaminimo pamoka.
7 vieta. „Diary of a bad man”, kaip spėjama daug kam labai juokingas.
8 vieta. Vėl montažas, šį kartą Rebeccos Black dainos „Friday“.
9 vieta. Kūdykių dvynių rimtas pokalbis (Talking Twin Babies, PART 2).
10 vieta. „TomSka – Sketch Animations”.