Now Reading
Daugiausiai kartų 2011 m. peržiūrėti „Youtube“ vaizdeliai D.Britanijoje

Daugiausiai kartų 2011 m. peržiūrėti „Youtube“ vaizdeliai D.Britanijoje

Daugiausiai kartų 2011 m. peržiūrėti „Youtube“ vaizdeliai D.Britanijoje

Pažiūrėkime šiais metais Didžiojoje Britanijoje populiariausius tinklalapio Youtube.com vaizdelius. Peržiūrų dešimtuke daug daug nulių…

1 vieta. Kalbantis šuo vaizdelyje „Ultimate Dog Tease“, kuris 2011-aisiais žiūrėtas 70 milijonų kartų.

2 vieta. Telekomunikacijų kompanijos „T-Mobile“ karališkosios šeimos vestuvių ceremonijos variancija („T-Mobile Royal Wedding spoof“).

3 vieta. Savotiškai sumontuotas interviu „Winning – A Song by Charlie Sheen“, kurį Didžiojoje Britanijoje žiūrėjo 37 milijonus kartų.

4 vieta. Originalusis „Nyan Cat “.

5 vieta. „Britanijos talentuose“ pasirodęs ir paaugles pravirkdęs Michaelis Collingsas.

6 vieta. Masterchef Synesthesia – Swede Mason maisto gaminimo pamoka.

7 vieta. „Diary of a bad man”, kaip spėjama daug kam labai juokingas.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

8 vieta. Vėl montažas, šį kartą Rebeccos Black dainos „Friday“.

9 vieta. Kūdykių dvynių rimtas pokalbis (Talking Twin Babies, PART 2).

10 vieta. „TomSka – Sketch Animations”.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt