Now Reading
„Google +“ – naujas „Facebook“ konkurentas

„Google +“ – naujas „Facebook“ konkurentas

„Google +“ – naujas „Facebook“ konkurentas

Antradienį interneto paieškos gigantas „Google“ pristatė didžiausią iki šiol buvusį kompanijos socialinio tinklo projektą „Google+“. Iš pirmo žvilgsnio jis atrodo kaip „Facebook“ dvynys, tačiau skiriasi pagrindine idėja ir funkcijomis. 

„Facebook“ kurtas kaip atsakas į „MySpace“ ir to meto pažinčių puslapius, o pagrindinė jo funkcija buvo duomenų sutelkimas į ir vartotojo profilį ir jo draugų ratą. Tuo tarpu pagrindinis „Google+“ uždavinys – dalinimosi tarp vartotojų variklis, skelbia „Popular Science“. 

Paieškos milžinas skelbia, kad „Google+“ sukurtas taip, kad būsenos atnaujinimais, nuorodomis, filmukais ir bet kokia kita informacija dalintumėtės tik su tais, kuo norite.

Tokią galimybę suteikia nauja funkcija „Circles“ (Ratai), kuri leis atskirti šeimą, draugus, kolegas ir buvusius bendradarbius. Pats vartotojas spręs, kokią informaciją kuriai grupei suteikti. Iki šiol tik „vienodos žinios“ apie jus pasiekdavo visų prie jūsų profilio prijungtų asmenų ratą. Dabar paskutinio vakarėlio ar jūsų perdėm „geros nuotaikos“ pranešimas pasieks tik reikiamą vartotojų ratą. Kontaktus asmenų, su kuriais nuspręsite daugiau nebebendrauti, tiesiog galėsite lengvai pašalinti.

Anksčiau kompanija buvo sukūrusi ir kitų socialinių tinklų programų, tačiau šios susidurdavo su problemomis. „Buzz“ vadintas saugumo košmaru, Orkut“ prigijo tik Brazilijoje, o „Wave“ programos vartotojai beveik nesuvokė. Vartotojų sąsaja buvo silpnoji „Google“ grandis, tačiau šioje srityje pagirtinai susitvarkė „Google+“ dirbantis buvęs „Apple“ dizaineris.

Naujasis socialinis tinklas siūlo keletą bendravimo galimybių. Mažoms grupėms siūlomi momentiniai pranešimai, o vaizdo pokalbių paslauga „Hangouts“ jums leis lengvai prisijungti prie bendraujančių vaizdu vartotojų. Pastarosios funkcijos, primenančios „Skype“ konferencijas, socialiniuose tinkluose iki šiol nebuvo. Priežastis – „Google“ nori, kad svetainėje praleistumėte kuo daugiau laiko, o ne spruktumėte iš tinklo vos tik šį tą naujo įmetę ar pažiūrėję.

„Sparks“ (Kibirkštys) funkcija – tai tarsi naujienų automatas, leisiantis vartotojui greitai surasti informaciją įvairiuose teminiuose srautuose. Ja bus galima dalintis su draugais ir jungti į bendrų interesų ratus. Funkcija panaši į „Google Reader“, tik naujoji labiau tinkama tingintiems ieškoti RSS adresų.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Į savo vartotojų ratą galite įtraukti ir tuos, kurie nėra linkę naudotis „Google+“ tinklu. Tiesiog į „Circles“ įrašysite šio (ne)vartotojo elektroninį paštą „GMail“, ir jis gaus visus jūsų pasisakymus – kaip ir visi tam ratui priskirti šiame socialiniame tinke užsiregistravę lankytojai.

Naujasis kompanijos moto – nepalikti nei vieno „Google“ vartotojo nemačiusio pasiūlymo į „Google+“. Kiekvienas naudojantis kompanijos programėlę „Android“, išmaniojo telefono „iPhone“ programėles, interneto paiešką, programas „Maps“, „Reader“, „Buzz“ ir elektroninį paštą „GMail“ neliks nepastebėjęs naujojo produkto.

Artimiausiu metu kompanija pasiūlys išbandyti demonstracinę socialinio tinklo versiją. Dabar projektas bandomas su nedideliu vartotojų ratu.

Laikas.lt

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt