Now Reading
Kaip gerai parduoti savo idėją?

Kaip gerai parduoti savo idėją?

Kaip gerai parduoti savo idėją?

Visai nesvarbu, ką Jūs dirbate ar kokia asmenybė esate, visi sukate galvas, kaip geriausiai, plačiąja prasme, „parduoti“ savo idėją. Tai yra, kaip kažką įtikinti, kad būtent jūsų idėja yra geriausia.

Nepaisant to, kaip dažnai Jums tenka „parsidavinėti“ ir kiek naudos Jums atneš sėkmė, daugybė vadybininkų neapgalvoja, kaip racionaliausiai pasielgti. Kai kurie net naiviai tiki, kad idėja ims ir parsiduos savaime… Tačiau jeigu tai būtų tiesa, prabangiausios mašinos atrodytų kaip batų dėžės ant ratų, maistas būtų įpakuotas į vienos spalvos pakuotę, ant kurios tik būtų užrašytas pavadinimas, o knygos neturėtų įmantrių viršelių. Aišku, galite sakyti, kad svarbiausia – tai, kas viduje, o, pasirodo, vidus turi atitikti išorę, kitaip Jūsų „produktu“ taip niekas ir nesusidomės.

Įsivaizduokite, kad Jūsų idėja yra tik, pavyzdžiui, maisto produktas parduotuvėje. Vienas, šalia šimtų kitų spalvingų ir įdomių pakuočių. Žinoma, žmonės pirmiausiai griebs patraukliausiai atrodančius. Jūs turite savo idėją ir save pateikti taip, kad žmogus ne neabejodamas griebtų būtent jus. Kaip tai padaryti? Pabandysime paaiškinti šiame straipsnyje. Šie patarimai pravers ir darbe, asmeniniame gyvenime.

Surask reikiamus atsakymus

Kiekvienas turi atsakyti sau į tris pagrindinius klausimus. Šie atsakymai išgelbės jus net pačiose įtempčiausiose situacijose.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

  1. Ko aš noriu? Prieš atsakydami, turėkite omenyje, kad labai išsiplėsti nereikia. Svarbiausia – esmė. Privalote suformuluoti argumentuotą atsakymą, vengdami smulkių detalių. Jūsų idėja turi būti aiški ir netikėta.
  2. Ko nori JIE? Taip, reikia žinoti ne tik, ko Jūs norite, bet ir ko nori Jūsų „pirkėjai“ (būsimas darbdavys, reklamos, pasirodymo pirkėjas ir pan.). Privalote įlieti savo „produktą“ į JŲ misiją. Sužinokite, kokias idėjas jie priėmė prieš tai. Suraskite jų silpnąsias vietas ir sugalvokite, kaip būtent Jūs sugebėsite tas vietas papildyti. Taip pat, nepatingėkite išsiaiškinti, kokiu tonu ir kalba JIE bendrauja su žmonėmis.
  3. Ko JIE tikisi? Tam, kad sėkmingai „parduotumėte“, privalote žinoti, ko tikisi „pirkėjai“. Pasistenkite išsiskirti iš kitų, todėl pabandykite sužinoti, kokios „prekės“ jau buvo atmestos.

Pasiruoškite galimus klausimus ir atsakymus

Nei vienas „pardavimas“ neapsieis be klausimų. Kartais žmonės pamiršta, kad bus užduodama galybė klausimų, kurių atsakymai bus labai svarbūs. Prieš susitikimą ramiai atsisėskite ir pabandykite nuspėti, kokių klausimų Jūsų galėtų paklausti, suformuluokite atsakymus, argumentus ir panašiai. „Neiškalkite“ jų atmintinai, bet prisiminkite esmę ir jauskitės drąsiai atsakinėdami.

Keletas naudingų patarimų

Taigi suformulavote savo idėją („produktą“), išanalizavote savo potencialius „pirkėjus“, pasiruošėte atsakymus, ką daryti toliau?

  1. Pasirinkite tinkamą susitikimo laiką. Normalu, kad žmogus nuo įtempto darbo greitai pavargsta. Todėl pasistenkite, pavyzdžiui, darbo susitikime nebūti vieni paskutinių – būsimi darbdaviai po visos darbo dienos gali būti pervargę ir priimti nevykusius sprendimus. Paprasta statistika: Amerikos mokslininkai viename kalėjime atliko tyrimą. Jie stebėjo net 1000 prašymų suteikti kaliniams malonę ir anksčiau atleisti nuo bausmės. Net 70 proc. prašiusių dienos pradžioje gavo malonę ir tik 10 proc. prašymų buvo patenkinta dienos pabaigoje.
  2. Venkite skaidrių. „Powerpoint“ tapo nuobodžia ir standartiška programa. Kad ir kaip įdomiai ją panaudosite, kitiems greičiausiai sukelsite tik nuobodulį. Naudokite tik tuo atveju, jeigu neturite kitos išeities. Tačiau ir tai darykite apgalvotai: stebėkite klausytojų reakciją, pasistenkite mintis dėstyti aiškiai, palaikykite normalų tempą (neskubėkite ir nekalbėkite per lėtai).
  3. Sudarykite improvizacijos įspūdį. Labai svarbu neatrodyti taip, kad prieš tai daug ruošiatės ir repetavote. Kiekvienas žmogus nori jaustis ypatingas ir žinoti, kad tai, ką darote, darote būtent jam. Todėl pasistenkite, kad viskas atrodytų taip, tarsi visa, ką Jūs darote yra savaime aišku ir Jūsų dėmesys sukasi tik būtent apie tuos „pirkėjus“.

Įsidėmėkite, kad ir kokia gera bus Jūsų idėja („prekė“), kad ir kaip gerai pasiruošite, jeigu savimi nepasitikėsite – jumis nepasitikės ir „pirkėjas“ ir labai greitai prarasite jo susidomėjimą.

Laikas.lt
Parengta pagal: Artofmanliness.com

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top