Garsus Lietuvos stilistas, televizijos laidų vedėjas Mantas Petruškevičius tapo drabužių jaunimui gamintojo „Cipo & Baxx” reklamos veidu Lietuvoje ir sudalyvavo fotosesijoje, kuri išties nustebins kitokiu Mantu.
„Tiesiog svarbu stilius. Šiuos žodžius dažnai teko kartoti įvairiuose interviu. Daug įvairių džinsų prekės ženklų teko matyti, tačiau būtent „Cipo &Baxx” patraukė novatoriškais ir drąsiais sprendimais. Jų kolekcija išsiskiria kūrybiniu polėkiu ir fantazijos žaismu“, – sako stilistas Mantas Petruškevičius.
„Sprendimas pasirinkti Mantą Petruškevičių „Cipo &Baxx” veidu Lietuvoje buvo gerai apgalvotas. Daugelis įpratę jį matyti klasikiniais drabužiais. Norėjome parodyti visuomenei kitokį Mantą Petruškevičių „Cipo &Baxx” stiliuje“, – sako UAB „JG stilius“, valdančios Lietuvoje „Cipo &Baxx” parduotuves, direktorė Rasa Kiselienė.