Laikas.lt
Arūnas Sraunius, žaismingas ir ironiškas poindustrinio kapitalizmo epochos dainius, lietuvių poezijoje jau įtvirtino naują lyrinį herojų – šiuolaikinį žmogų-vartotoją, kalbantį laikraščių antraštėmis, reklaminių šūkių nuotrupomis ir televizijos žvaigždžių posakiais. Poezijos rinkinyje „Siaubingai herojiškai“ autorius lieka ištikimas sau, o ne lietuvių poezijos tradicijai, ir stačia galva vėl neria į visomis reklamos bei komercijos spalvomis tviskantį vartotojų pasaulį.
Šis pasaulis, kurį suktis verčia anaiptol ne visuotinė gravitacija, o „Elf“ korporacija, tirštai apgyvendintas garsiais prekių vardais ir bevardžiais vartotojais. Sužmoginti ir įasmeninti prekių ženklai A. Sprauniaus eilėraščiuose virsta charakteringais personažais, o reklamos šūkiai – jų gyvenimo kredo. Paradoksaliai gretindamas „amžinus“ kultūros ir „vienadienius“ prekių ženklus, autorius kuria „beprotiškai herojišką“ XXI a. žmogaus identitetą, turintį ir karnavalinio šėlsmo, ir beprasmės egzistencijos bruožų.
genialios idėjos
vonios kambariui
ar girdi
tu vonios
kambary
kad žinotum
kokią genialią
idėją pačiam
turiu tik
susigūžė vonios
kambarys jo
akyse išvydome
ašaras