Laikas.lt
Nuotr. Dario D
Turbūt visi, suvilioti spalvingos ir „skanios“ greito maisto restoranų vitrinose, esate užsisakę maisto. Deja, dažniausiai tai, ką randate maišelio ar dėžutės viduje, atrodo kaip mokslinis eksperimentas, o ne, tarkime, sumuštinis.
Tačiau dėl įvairiausių priežasčių žmonės vis vien ten perka. Amerikiečių fotografas Dario D 2010 m. pristatė tęstinį projektą, kurio tema – „Greitas maistas reklamose ir realybėje“.
„Greito maisto restoranuose, prie pat staliukų, prieš klientų akis kabo sultingo ir itin patraukliai atrodančio maisto nuotraukos. Taigi dažnai žmonės net nemato to, ką išties valgo“, – apie projekto idėją pasakojo Dario D.
Dario D pirko maistą greito maisto restoranuose, fotografavo ir sumontavo savo darytas nuotraukas pagal jų reklamos stilių. Kas išėjo, galite pasižiūrėti patys.