Search Results for: "American Apparel"

„American Apparel” apkūnių modelių paieškoje - ironiškas atsakas

„American Apparel” apkūnių modelių paieškoje – ironiškas atsakas

Viena didžiausių JAV drabužių gamintojų „American Apparel” paskutiniu metu stengiasi kuo labiau patraukti pirkėjų dėmesį.

Neseniai gamintojai paskelbė, kad ieško didelių dydžių modelių, kurie reklamuoti jų naują XL dydžio drabužių kolekciją moterims. Jos raginamos siųsti savo nuotraukas, kuriose matytųsi kūnas ir veidas. Vieną iš jų „American Apparel” skaitytojai išrinks nugalėtoja, kuri taps „American Apparel” veidu.

Nancy Upton į šį konkursą pažiūrėjo ypač originaliai ir atsiuntė nuotraukas, kuriose parodjuoja save: pozuoja apsupta stereotipinių apkūnios moters atributų. Merginos nuotraukos susilaukė didžiulio populiarumo ir jai pranašaujama sėkmė konkurse.

„Mano vardas – Nancy Upton, aš nešioju 12 dydį (amerikietišką) ir noriu „American Apparel” parodyti savo šviežią kūną ir figūrą”, – rašo mergina. Jos prisistatymo frazė labai paprasta: „Aš tiesiog negaliu sustoti valgyti”. Žinoma, šiose nuotraukose galima įžvelgti ir cinišką pašaipą drabužių gamintojų kampanijai, kuri visais būdais stengiasi pakelti savo pardavimus.
Laikas.lt

„American Apparel” ir jų kontraversiška reklaminė kampanija

„American Apparel” ir jų kontraversiška reklaminė kampanija

Viena didžiausių JAV drabužių gamintojų „American Apparel” paskutiniu metu stengiasi kuo labiau patraukti pirkėjų dėmesį, ne išimtis ir naujausia jų reklaminė kampanija, kuri sukėlė didelį atgarsį. Kampanijos nuotraukose pozuoja menkai teprisidengusi mergina, šalia aprašoma jos asmenybė. Kitose nuotraukose pusnuogė mergina, kurios krūtys užretušuotus „fotošopu“, pozuoja tarp daugybės drabužių manekenų. Kitoje – mergina, pozuojanti apsikabinusi medį, o jos kūną dengia tik marškinėliai ir ilgos kojinės.

Stulbinanti 60-metė tapo apatinių drabužių kolekcijos veidu (foto)

Stulbinanti 60-metė tapo apatinių drabužių kolekcijos veidu (foto)

Drabužių reklamose esame įpratę matyti jaunus veidus ir jų nepriekaištingus kūnus. Ypač apatinio trikotažo. Apskritai modelio karjera sėkmingiausia dvidešimtmečio pirmoje pusėje. Tačiau Jacky O’Shaughnessy ėmė ir paneigė šį stereotipą. Ši moteris, būdama 60 metų, ėmė fotografuotis mados fotosesijose, reklamuojančiose naujas linijas. O po dvejų metų, visai neseniai, ėmė ir įsiamžino su populiauraus drabužių prekės ženklo „American Apparel“ apatiniais.

Reklamos rinkoje - žingsnis iki pornografijos (Foto)

Reklamos rinkoje – žingsnis iki pornografijos (Foto)

Seksas – prekė! Tai žino ne tik vyrų apranga besirūpinanti Nyderlandų kompanija „Suit Supply“, naujajai reklamos koncepcijai „pasikinkiusi” kone pornografinį stilių. Juk jau nuo paskutiniojo XX amžiaus dešimtmečio pabaigos reklamos pramonėje vyrauja seksualinius pojūčius žadinančios nuotraukos.

Pasirodo vyrui pakanka užsidėti kostiumą, ir moterys, ar bent viena iš jų, nuolankiai jau trinasi šalia. O ar įsivaizduojate pasimėgavimą rytine kava be apnuogintų gražuolės kojų?

Didžiausias rūbų gamintojas Jungtinėse valstijose „American Apparel“ kartais savo reklaminius plakatus linkęs praturtinti „jaudinančio” pobūdžio turiniu. Dažniausiai modeliai vaizduojami gatvėje, ir būtinai nutaisę viliojančią pozą.

Skaitytojo pusryčiai. Kas yra hipster fotografija?

Skaitytojo pusryčiai. Kas yra hipster fotografija?

Visų pirma, nesu hipsterė. Antra, nesu ir profesionali fotografė – turiu nepigų aparatą, bet jį išsitraukiu per atostogas arba kai ateina nenumaldomas noras nufotografuoti savo miegantį kačiuką. Tačiau su fotografija susiduriu tikrai labai dažnai, nes dirbu tokiame darbe, kur nuolatos reikia ieškoti, redaguoti ir pateikti įvairiems kanalams gražių žmonių nuotraukas, ir būtent hipsteriškas.

Paganyti akis: vyrams į moterį - moterims į jos bikinius (foto)

Paganyti akis: vyrams į moterį – moterims į jos bikinius (foto)

Kai už lango krinta snaigės, norisi ne tik jaukiai gulėti po dekiu ir gerti aviečių arbatą, bet ir šiltos saulės, o gal ir karšto kūno greta.

Šiuolaikinės kultūros etiketė: hipsteriai

Šiuolaikinės kultūros etiketė: hipsteriai

Hipsteriai… šis žodis vis dažniau skamba mūsų lūpose, bet ne visi tiksliai žino, ką ši sąvoka reiškia. Nors hipsterių kultūra pasaulyje populiari jau seniai, į Lietuvą ji atslinko vos prieš keletą metų.

Mados vergai virsta ekspertais?

Mados vergai virsta ekspertais?

Jei milžiniškoje distancijoje tarp aukštosios mados garsenybių ir paprastų žmonių pažymėtume „aukso vidurį“, atrastume ne ką kitą, kaip informacijos amžiaus Dievais tampančius tinklaraštininkus (ang. – bloggers).