Now Reading
Reklamos rinkoje – žingsnis iki pornografijos (Foto)

Reklamos rinkoje – žingsnis iki pornografijos (Foto)

Reklamos rinkoje - žingsnis iki pornografijos (Foto)

Seksas – prekė! Tai žino ne tik vyrų apranga besirūpinanti Nyderlandų kompanija „Suit Supply“, naujajai reklamos koncepcijai „pasikinkiusi” kone pornografinį stilių.

Jau nuo paskutiniojo XX amžiaus dešimtmečio pabaigos reklamos pramonėje vyrauja seksualinius pojūčius žadinančios nuotraukos. Pasirodo, vyrui pakanka apsivilkti kostiumą už 260 eurų (899 litus), ir moterys, ar bent viena iš jų, nuolankiai jau trinasi šalia. O ar įsivaizduojate pasimėgavimą rytine kava be apnuogintų gražuolės kojų?

Ši „Suit Supply“ reklamos kampanija socialiniame tinkle „Facebook” susilaukė daug kritikos. Nedviprasminkai pavadinta „Begėdiška” (Shameless) vartotojams ši reklama pasirodė ne tiek seksualiai jaudinanti kiek šokiruojanti. 

Didžiausias rūbų gamintojas Jungtinėse valstijose „American Apparel“ kartais savo reklaminius plakatus linkęs praturtinti „jaudinančio” pobūdžio turiniu. Dažniausiai modeliai vaizduojami gatvėje, ir būtinai nutaisę viliojančią pozą.

Į šį vilionių verpetą įsisukusios ir kitos kompanijos. „Calvin Klein” (JAV) įsigyti džinsus vilioja laukinėms orgijoms pasiruošęs jaunimas. Ne ką prastesnė buvo ir daug kritikos susilaukė „Dolce & Gabbana” (Italija) kampanija, tačiau gamintojams juk svarbiausia, kad apie juos kalbėtų. Ir visai nesvarbu ar liaupsins, ar keiks. „Diesel” (Italija) dar praėjusio amžiaus pabaigoje savo reklamoje pavaizdavo du gana jausmingai nusiteikusius jūreivius homoseksualus. Neprastesnės ir kitos šio gamintojo reklamos – glamonės, azartas, atokvėpis ir …

Tačiau ir reklamoje yra tam tikros ribos. Didžiojoje Britanijoje buvo uždrausta ledų gamintojo „Antonio Federici” reklamos, kuriose vaizduoti „nuodėmingam” bučiniui besiruošiantys kunigai, besilaukianti ir pusnuogio vyro gundymams pasiduodančios vienuolės.

Dar 1997 metais skandalingasis mados ir seksualaus pobūdžio fotografijų meistras Terry Richardsonas tapo bene pirmuoju, kuris į reklamos pasaulį įnešė pornografijos elementų. Tuomet jis provokuojančiomis erotinėmis nuotraukomis „praturtino” Italijos mados namų „Sisley” pristatymo kampaniją. Viename iš plakatų buvo pavaizduota ganėtinai agresyviai nusiteikusi pora.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Mūsų krašte seksualios gražuolės dažniausiai kviečiamos reklamuoti erotines paslaugas – pažinčių portalus, erotinius masažus ir sekso reikmenų parduotuves.

Kol magistralėje „Vilnius – Kaunas” dar apstu reklaminių stendų, pats laikas juos būtų papuošti smagiai ant naujo čiužinio besimyluojančia porele, šokoladu besidalinančiu duetu. Juk ne visi, o ypač vairuojantys, spėja perskaityti meilingus tekstus. Pradžia jau yra. „Čiužiniai pailsėti ir pamylėti…” – patogumo ištroškusius klientus vilioja ne tik užrašu. Vertinkite patys.

Parengė Nerijus Drochneris

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt