Search Results for: "Avarija"

Nutinka ir taip – žymus modelis per avariją neteko priekinių dantų

Nutinka ir taip – žymus modelis per avariją neteko priekinių dantų

Kadaise žymus modelis, Paula Hamilton, laikyta panašia net į princesę Dianą, visai neseniai pateko į sunkią autoavariją. Nuo kelio 51-erių modelis nuvažiavo ir savo sportinį automobilį suknežino bandydama apsaugoti pasimaišiusį elnės jauniklį.

VKD: Avarija

VKD: Avarija

Režisierius: Xavier Koller Scenarijaus autorius: Jürg Brändli Aktoriai: Ralph Gassmann, Hans Schenker, Johanna Bantzer Jensas Linhartas, ambicingas Sankt Galeno universiteto…

Autoavarijas dažniausiai patiria BMW vairuotojai

Autoavarijas dažniausiai patiria BMW vairuotojai

Draudimo bendrovė BTA, išanalizavusi įmonės 2010 metų draudžiamuosius įvykius pagal Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės draudimo rūšį, praneša, kad šalyje pagal avaringumą pirmauja BMW markės automobiliai.

Remiantis BTA eismo įvykių statistika, 2010 metais net 7 iš 100 BMW markės automobilių vairuotojų buvo eismo įvykio kaltininkais. Panašus yra ir Alfa Romeo, Subaru bei Saab automobilių vairuotojų avaringumas, tuo tarpu Renault markės automobilius vairuojantys asmenys yra drausmingiausi ir avarijų patiriantys mažiausiai, t.y. 4 iš 100 apsidraudusių Renault vairuotojų per metus pateko į eismo įvykį.

„Be jokios abejonės, tai niekaip nėra susiję su automobilio techninėmis savybėmis, o daugiau su vairuotojo asmenybe. Tiesiog galbūt energingesni, labiau veržlūs žmonės renkasi tam tikrus automobilių modelius, kurie turi didesnę galią. Neabejotinai avaringumas labai priklauso ir nuo vairuotojo stažo. Atsižvelgiant į praėjusių metų įvykius, net 14 iš 100 18-20 metų sulaukusio jaunimo buvo eismo įvykių kaltininkais, o tai du kartus daugiau nei BMW vairuotojai.“ – sakė BTA direktoriaus pavaduotojas Gintaras Markevičius.

2010 metų avaringumą vertinant respublikos mastu didžiausiu žalos dažniu išsiskyrė Vilniaus ir Klaipėdos miestai, kuriuose eismo įvykiai siekė 34 – 36 % visų Lietuvoje įvykusių eismo įvykių.

„Natūralu, kad būtent sostinėje ir kituose didmiesčiuose avarijų nutinka dažniau. Didieji šalies miestai pasižymi intensyvesniu eismu, automobilių ir viešojo transporto gausa. Didžiųjų miestų gyventojai renkasi ir galingesnes transporto priemones”, – kalbėjo G.Markevičius.

BTA taip pat pabrėžia, kad daugiausia eismo įvykių nutinka žiemos mėnesiais, kai pablogėja eismo sąlygos dėl plikšalos, sniego, taip pat anksčiau temstant ar persukus laikrodžio rodykles į žiemos laiką. 2010 metais ypač išsiskyrė gruodžio mėnesis, per kurį įvyko net 20 proc. daugiau įvykių nei įprastai. Pernai gruodį pagal Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomąjį draudimą buvo išmokėta daugiau nei 6,4 mln. litų, tuo tarpu iš viso per 2010 metus pagal šią draudimo rūšį BTA klientams kompensavo nuostolių už 57,8 mln. litų.

Didžiausia avarija Vokietijoje: susidūrė daugiau nei 80 automobilių (Video)

Didžiausia avarija Vokietijoje: susidūrė daugiau nei 80 automobilių (Video)

Vokiškuose serialuose dažnai pamatysime greitkelius paralyžuojančias avarijas. Jų padariniai atrodytų minimalūs palyginus su realybe, kur viskas daug sudėtingiau ir siaubingiau.

10 įdomybių apie sunkvežimius: nuo garo variklių iki skraidančių vilkikų

10 įdomybių apie sunkvežimius: nuo garo variklių iki skraidančių vilkikų

Keliuose kone kasdien sutinkame sunkvežimius, tačiau retai kada pagalvojame, kad be šios rūšies transporto ekonomika tiesiog apmirtų. Didžioji dalis prekių parduotuvių lentynas pasiekia būtent sunkvežimiais, tolimųjų reisų vairuotojai gauna vienus didžiausių rinkoje atlyginimus, o šiuolaikiniai sunkvežimiai primena mažus viešbučių kambarėlius. O ką, be šių įprastų faktų, dar esate girdėję apie sunkvežimius?

Kaip meluoja Zodiako ženklai

Kaip meluoja Zodiako ženklai

Kodėl ir kaip meluoja skirtingi Zodiako ženklai ir kaip galima atskirti jų melą?

Ką apie seksą pasako vyro profesija?

Ką apie seksą pasako vyro profesija?

Pasakyk, kuo jis dirba, ir bus galima iš anksto spėti, koks jis bus meilėje. Taip, tokios pranašystės grįstos stereotipais, bet… kas drįs teigti, jog stereotipai – tai ne didžiulis krislas tiesos?

„National Geographic Lietuva“: alkoholis skatino ir bėdas

„National Geographic Lietuva“: alkoholis skatino ir bėdas, ir žmonijos pokyčius

Alkoholis žmonijos istorijoje, kaip teigia mokslininkai, suvaidino neįtikėtinai svarbų vaidmenį ir paskatino ne vieną pokytį. Prieš milijonus metų, kai maisto būdavo sunkiau gauti, etanolio patrauklumas ir smegenyse prasidėję cheminiai procesai, kuriais atlyginta už fermentuotų vaisių atradimą, tikriausiai buvo svarbus privalumas, padėjęs protėviams primatams išlikti. Gali būti, kad šiandien šios genetinės ir neurocheminės savybės lemia daugybės žmonių priklausomybę nuo alkoholio. Skaudus, 9000 metų trunkantis žmogaus ir etanolio „meilės romanas“ tyrinėjamas žurnalo „National Geographic Lietuva“ vasario numeryje.

Kasparas Navickas: automobilių sporte augu kaip asmenybė

Kasparas Navickas: automobilių sporte augu kaip asmenybė

Neseniai savo 20-ąjį gimtadienį atšventęs lenktynininkas Kasparas Navickas jau dabar galėtų pasigirti dideliais pasiekimais ralio-kroso trasose. Šį sezoną lietuvis FIA Europos automobilių ralio-kroso čempionate iškovojo bronzos medalį. Kasparas sutiko prisidėti prie LASF iniciatyvos, kuria siekiama paskatinti domėtis automobilių sportu, ir papasakojo savo istoriją. Kaip pats teigia, automobilių sportas padeda ugdyti geriausias žmogiškas savybes ir augti kaip asmenybei.

Matas Valiulis: „Jeigu prieš startą nėra jaudulio – geriau jau sėdėti namie“

Matas Valiulis: „Jeigu prieš startą nėra jaudulio – geriau jau sėdėti namie“

Matas Valiulis – 22-ejų metų ralio lenktynininko Giedriaus Firanto šturmanas. Vaikinas anksčiau buvo žinomas kaip įvairių sportinių renginių fotografas. Tačiau nusprendęs, kad nori siekti aukštumų automobilių sporte, jis padėjo fotoaparatą į stalčių ir sėdo į lenktyninio ralio automobilio šturmano kėdę. Matas sutiko prisidėti prie LASF iniciatyvos, kuria siekiama paskatinti domėtis automobilių sportu, ir papasakojo savo istoriją.