Search Results for: "koveris"

„Positivus“ toliau verčia kortas – čia pasirodys „Junip“

„Positivus“ toliau verčia kortas – čia pasirodys „Junip“, „Temples“, „FM Belfast“ ir kiti

Su kiekvienu pranešimu „Positivus“ darsyk patvirtina, kad neveltui yra vadinamas didžiausiu Pabaltijo festivaliu. Tiems, kurie vis dar dvejoja ką veiks liepos 18-20 dienomis, atverčiamos naujos kortos, išduodančios, kad Salacgrīvas miestelyje bus galima išgirsti „Junip“, „Temples“, „You Me at Six“, MØ, „FM Belfast“ ir „Pompeya“. Be šių šviežių kolektyvų į Latvijos pajūrį sugrįžta kadaise jau koncertavę King Charles ir „And So I Watch You From Afar“.

„How To Dress Well“ Rygoje: kai valandos truputį per mažai (koncerto apžvalga

„How To Dress Well“ Rygoje: kai valandos truputį per mažai (koncerto apžvalga, foto)

Dar praėjusių metų spalį koncertinį turą pradėjęs alternative R&B atlikėjas vakar vienintelį savo koncertą Baltijos šalyse padovanojo Latvijos publikai.

Lana

Lana, kodėl dainuoji ne mums, o H&M’ui?

Mylintiems muziką, 2013-ieji yra dėkingi metai: muzikos kiekis ir jos pasiekiamumas dabar yra didesnis nei bet kada istorijoje. Tik problema, kad pačios muzikos vertė nukrito iki maždaug tiek, kiek kainuoja dainos klipo peržiūra „YouTube“ – nulio. Tuomet kaip šiame versle uždirbami pinigai?

Aktualios muzikos gidas (24): Tangerine Kitty

Aktualios muzikos gidas (24): Tangerine Kitty, Dee & Kamy, Fingalick ir kt.

Gidas grįžta į įprastą režimą ir vėl siūlo septynias šviežias, nuo dalijimosi internete kaistančias dainas.

E. Jennings ir J. Didžiulio duetas Guinnesso dieną kviečia į nemokamą koncertą

E. Jennings ir J. Didžiulio duetas Guinnesso dieną kviečia į nemokamą koncertą

Vilniuje Arthuro Guinnesso dienai skirtas Erikos Jennings ir Jurgio Didžiulio dueto „The Ball&Chain” koncertas, į kurį įėjimas nemokamas, vyks rugsėjo 27 d., nuo 19.30 val., sostinės pabe „The Portobello“ (Aušros vartų g. 7).

Aktualios muzikos gidas (12): Karen O

Aktualios muzikos gidas (12): Karen O, Skamp, Fun. ir kt.

Šį sekmadienį pateikti muzikines naujienas yra sudėtinga, mat savaitgalį vykusi Vilniaus muzikos savaitė ir Sostinės dienų koncertai gerokai persotino ausis. Vis dėlto, papurtę galvą ir išgėrę stiklinę vandens bandome, juolab kad klausyti tikrai yra ko.

M.Mikutavičius prieš „G&G Sindikatą“: jau išmokome vieni kitų repertuarą

M.Mikutavičius prieš „G&G Sindikatą“: jau išmokome vieni kitų repertuarą

Iki „Red Bull Soundclash” – didžiosios Marijono Mikutavičius ir „G&G Sindikato” muzikinės dvikovos – beliko viena savaitė, grupių repeticijos intensyvėja, o drauge ir įtampa prieš artėjančią akistatą. Visą pasaulį apkeliavęs „Red Bull Soundclash“ konceptas nė iš tolo neprimins įprasto dviejų grupių koncerto.

„Sudalyvauti tokiame renginyje galimybė pasitaiko vieną kartą gyvenime, todėl ir ruošiamės parodyti tai, ko daugiau niekur niekada niekas neišvys. Daugiau nei du mėnesius trunkančios repeticijos, gerokai padidėjęs muzikantų būrys, visiškai naujas skambesys ir Marijono dainos – tai buvo ir yra nemažas iššūkis mums”, – pasakojo „G&G Sindikato” vyrai.

Birželio 7 dieną „Ūkio banko” teatro arenoje vyksiančiame „Red Bull Soundclash” pasirodyme grupės atliks vos kelis savo kūrinius, kadangi šio koncepto esmė – keturi karšti muzikinės dvikovos raundai:koveris, perėmimas, skirtingi stiliai ir kviestinė žvaigždė.

Pirmojoje dalyje grupės atliks vakaro didžėjaus Rolando Mackevičiaus jiems parinktą koverį. Išgirdę žinomą kūrinį, tiek Marijonas, tiek „G&G Sindikatas” jį atliks savo stiliumi. Antrojoje dalyje atlikėjams teks iš tiesų ne menkai paplušėti, kadangi Marijono repertuare – „G&G Sindikato” dainos ir atvirkščiai.

„Aš tikrai nuoširdžiai nesuprantu, kodėl „G&G Sindikatas” naudoja tiek daug teksto, jaučiuosi kaip prieš skaitovų konkursą – mokausi ir mokausi jų eiles”, – nuotaikingai dėstė M.Mikutavičius.

Trečiojo raundo metu atlikėjams teks improvizuoti – vakaro didžėjus Rolandas Mackevičius pateiks tris skirtingos stilistikos populiarius kūrinius, kuriuos grupės turės čia pat scenoje identifikuoti ir atlikti savaip.

Po kiekvieno raundo publika spręs, kuriai grupei sekėsi geriau – ovacijomis ir šūksniais minia spręs, kas vertas vakaro čempiono vardo.

Paskutinioji užduotis – pasirodymas su iki pat pasirodymo paslaptyje laikoma kviestine žvaigžde. Teko girdėti, jog atlikėjai šiai finalinei užduočiai kviečiasi svečius iš užjūrio kraštų, todėl pasiruoškite nustebti.

„Pasiruošimas šiam pasirodymui prilygsta naujo albumo išleidimui”, – vienbalsiai sutarė atlikėjai.

Iki „Red Bull Soundclash” – didžiosios Marijono Mikutavičius ir „G&G Sindikato” muzikinės dvikovos – beliko viena savaitė, grupių repeticijos intensyvėja, o drauge ir įtampa prieš artėjančią akistatą. Visą pasaulį apkeliavęs „Red Bull Soundclash“ konceptas nė iš tolo neprimins įprasto dviejų grupių koncerto.

Lietuviški dainų „koveriai“ – ne tik juoką kelianti parodija

Lietuviški dainų „koveriai“ – ne tik juoką kelianti parodija

Pasaulinėje muzikos industrijoje svetimų dainų perdarymas („koveriavimas“) tapo neatsietina ir pilnaverte verslo dalimi. Lietuvos muzikantai taip pat neatsilieka. Tiesa, kartais tai pavirsta į apgailėtiną parodiją, tačiau ne visada. Kaip sakoma, iš šimto blogų, bent vienas būna tikrai geras.

Kartais kalbama, kad gerą koverį sunkiau padaryti negu originalią dainą. Štai, prancūzai „Novelle voyage” išgarsėjo perdainuodami ir naujam gyvenimui prikeldami įvairaus stiliaus senus dainų topus. Muzikos legenda – Johnny Cashas – kitų dainas perdarydavo taip gerai, kad net didžiausi melomanai pasimesdavo ir prirašydavo jas prie autorinių Casho darbų.

Deja, Lietuvoje tokių koverių išties mažai. Turbūt visi gerai prisimename realybės šou žvaigždūnų perdarytus pop kūrinius, kurie tiesiog keldavo juoką. Tačiau ir mes turime kuo pasidžiaugti. Tiesa, ar verta perdaryti kitų dainas, ar ne – palieku spręsti jums.

Pateikiame keletą įdomesnių Lietuvos muzikantų dainų, perdarytų tiek iš vietinių, tiek iš užsienio atlikėjų kūrinių:

„Keistuolių teatras“

Šie linksmieji teatralai ne tik metų metus džiugina nuostabiais spektakliais, bet ir pasižymi profesionaliais pasaulinių muzikos hitų koveriais. Tiesa, jie teisybės neslepia ir albumą pavadino „Vogtos dainos“.

„Keistolių teatras“ – „O mes vaikai“

Originalas „USA for Africa“ – „We are the world“

Jazzu

Turbūt viena perspektyviausių ir daugiausiai žadančių Lietuvos atlikėjų. Šilkinio balso savininkė perdarė SEL’o dainą:

Jazzu – „Kiemas“

Originalas SEL – „Kiemas“

„Bora“

Viena pirmųjų ir turbūt pati populiariausia Lietuvoje ir Europoje hardkoro stiliaus grupė Lietuvoje. Perdarė pankroko legendų „The Clash“ kūrinį:

„Bora“ – „Vilnius Dega“

Originalas „The Clash“ – „London’s burning“

„Atsitiko“

Švelniosios „Atsitiko“ perdarė seną lietuvišką pop hitą „Novelle voyage” stiliumi:

„Atsitiko“ – „Kas mes tokie? (ne metalistai)“

Originalas „D.A. 17“ – „Kas mes tokie? (ne metalistai)“

„Arklio galia“

Tikri blizenai iš Lietuvos. Labai jauni ir labai įdomus. Jie pasirinko J. Hendrix’o kūrinį:

„Arklio Galia“ – „Ei, Juozai“

Originalas Jimi Hendrix – „Hey Joe“

„Antis“

Legendinė roko grupė beveik neatpažįstamai interpretavo senos pop grupės dainą:

„Antis“ – „Zombiai“

Originalas „Down Under – Men at work“

Stasys Povilaitis

Mūsų mamų ir močiučių numylėtinis ir pop estrados ikona. Dainą perdarė taip, kad netgi A. Mamontovui koveriavus šią versiją, skliausteliuose buvo rašoma S. Povilaičio autorystė!

Stasys Povilaitis – „Švieski man vėl“

Originalas Tony Ronald – Get Me Some Help

Rinko Goda Raibbytė

Ar ilgai gyvuos koverių kultūra?

Ar ilgai gyvuos koverių kultūra?

Kas yra ir kada gimė pirmieji koveriai? Kodėl jie tokie gajūs ir ar ilgai lemta gyvuoti koverių kultūrai? Ar ji – teigiamas, ar neigiamas reiškinys? Tokios mintys kyla kasdien – įsijungus televizorių, klausant radiją, naršant internete.

Kalbos kertelė

Valstybinės lietuvių kalbos komisija, klausiama, kokie yra lietuviški svetimybės koveris (kaveris) atitikmenys, atsako, kad tai – žargono žodis (angl. cover, cover version), o sakyti reikėtų „dainos versija“, „perdainuota daina“.

Deja, tenka pastebėti, kad koveris – nebūtinai daina, t. y. gali būti ir instrumentinis kūrinys. Todėl turbūt labiausiai tiktų terminas „muzikinio kūrinio versija“, bet liežuvis sunkiai verčiasi taip sakyti. Kažkada, menu, buvo siūlomas ir žodis „perdara“, tačiau neprigijo.

Pikantiška koverio kilmės versija

Dabar truputis istorijos. Kada ir kaip atsirado pirmieji koveriai?

Įdomų paaiškinimą pateikia žmogus, kurio daina tapo bene garsiausiu visų laikų koveriu. Tai – Donas McLeanas (g. 1945), amerikiečių folkroko dainininkas, išgarsėjęs 1971 m. daina „American Pie“. Šis kūrinys – aštuonių su puse minučių impresionistinė baladė, inspiruota lėktuvo katastrofos, įvykusios 1959 m. vasario 3 d., kai žuvo trys žymūs dainininkai – 22 metų Buddy Holly, 17 metų Ritchie Valensas ir 28 metų Jilesas Perry Richardsonas („The Big Bopper“). Ta diena buvo pavadinta „Diena, kai mirė muzika“ („The Day the Music Died“). Daina yra penktoje vietoje tarp 365 geriausių XX amžiaus dainų. Nors „American Pie“ perdainavo daug įvairių stilių atlikėjų (nuo Tori Amos iki ska stiliaus grupės „Catch 22“ bei alternatyviojo roko komandos „Killdozer“), labiausiai ji išgarsėjo beveik po 30 metų – 2000 m., kai ją perdainavo Madonna. Tiesa, jos versija buvo dvigubai trumpesnė ir ne tokia dramatiška kaip originalas, be to, ji buvo atlikta kaip šokių muzikos daina, o ne kaip folkroko baladė. Nepaisant to, prisiminę tragediją, žmonės palaikė Madonną, ir jos versija sulaukė ne mažesnio populiarumo nei paties Dono McLeano daina 1971 m.

Dainininkas jautėsi labai pagerbtas pop karalienės, o apie koverių atsiradimą kalbėjo: „Buvo laikai, kai (Amerikoje) gyvavo juodųjų ir baltųjų radijo stotys, t. y. jei juodaodžiai sukurdavo gerą dainą, baltieji norėdavo ją išgirsti per savąją radijo stotį, tad grupė baltųjų eidavo į įrašų studiją ir perdainuodavo tą pačią dainą. Taigi koveris – rasistų išradimas.“

Komercija, nostalgija, vagystės, smurtas

Donas McLeanas teisus, tačiau tai – tik vienas koverių kultūros aspektas.

Muzikologai, ieškodami koverių kultūros ištakų, mintimis grįžta į menestrelių laikus. Pats terminas koveris atsirado XX a. pradžioje, kai pirmosios (tuo metu – fonografo) įrašų kompanijos, išgirdusios apie sėkmingą dainą, hitą, ieškodavo muzikantų, kurie ją perdainuotų, ir taip ši kompanija išgarsėtų. Pavyzdžiui, Eddie Cantoro atlikta daina „Ain’t She Sweet“ (1927 m.) vėl tapo populiari kitų muzikantų dėka 1949 m., paskui – 1964 m.

Iš tikrųjų galima net nustatyti laiko ribą, kada koveris vėl tampa aktualus. Turbūt pagrindinis variklis (iš žmogiškos, o ne iš komercinės pusės) yra nostalgija. Kai tėvai primiršta gerą dainą, o vaikai nėra jos girdėję, staiga pasirodo koveris, ir abi kartos lieka patenkintos: vaikai – „nauja“ gera daina, tėvai – kad kažkas atgaivino „seną gerą“. Žinoma, dar labai svarbus įprotis: tarkime, niekam Lietuvoje turbūt originali australų grupės „Men at Work“ daina „Down Under“ (1981 m.) nėra geresnė už jos lietuvišką versiją – „Zombius“, atliktą dar tarybinėje Lietuvoje. Tačiau yra subjektyvi priežastis – „Antis“ buvo revoliucinė grupė, o jos dainos (beje, „Zombių“ tekstas skiriasi nuo „Down Under“) mums tiesiog įaugusios į kraują.

Vis dėlto kalbėdami apie koverių kultūrą, turime galvoje globalų komercinį reiškinį (su nostalgijos prieskoniu). Komercinės koverių kultūros nematau prasmės nagrinėti – viskas ir taip aišku: bebalsiai dainininkai ir gudragalviai jų prodiuseriai tiesiog nesivargina ieškoti autorinių dainų ir pavagia skambias melodijas iš žinomų ar mažiau žinomų kūrėjų.

Vienas žymiausių pavyzdžių – Filipas Kirkorovas. Dainininkas turi savo auditoriją, yra populiarus, ir tikrai ne vien dėl koverių. Tačiau bene labiausiai jis išgarsėjo daina „Oi, mama, šika dam“ („Oi, mama, jau kaip driokstelsiu“). Paaiškėjo, kad tai – vagystė. Originalas – vieno populiariausių Turkijos dainininkų Tarkano daina „A-Acayipsin (Hepsi Senin Mi)“ („Keista-a. Viskas– tavo, ar ne?“), kurioje yra žodžiai „Oynama şıkıdım şıkıdım“ („Žaidimas. Uždegti ugnį“).

F. Kirkorovo atvejis – bene būdingiausias koverių kultūroje kaip akivaizdi vagystė. Tarkanas su minėtąja daina tapo ne tik Turkijos popmuzikos žvaigžde, bet ir pirmuoju turku, išpopuliarėjusiu Europoje. 1998 m. iš Bulgarijos kilęs F. Kirkorovas itin pagarsėjo perdainavęs garsiąją Tarkano melodiją. Tuo F. Kirkorovo apetitas pelnytis iš svetimų dainų nesibaigė, todėl jis tapo Rusijos ir kitų šalių žurnalistų pašaipos objektu. Kulminacija – 2004 m. Rostove prie Dono. Rusų žurnalistei, spaudos konferencijoje paklaususiai F. Kirkorovo, kodėl jis dainuoja beveik vien koverius, šis necenzūriniais žodžiais ją išplūdo, tyčiojosi iš jos išvaizdos. Kai įžeista žurnalistė paliko spaudos konferencijų salę, ją užpuolė F. Kirkorovo apsaugininkai, atėmė ir sulaužė diktofoną su juostele. Tačiau viešumon skandalas išėjo kaipmat – viską užfiksavo žurnalistės kolegos.

Duoklė dievaičiams

Vis dėlto koverių kultūra – tai ne vien vagystės, smurtas ir didžiuliai pinigai (čia neturiu galvoje tokių atvejų kaip „Anties“).

Išleista tūkstančiai vadinamųjų tributų (angl. tribute), t. y. duoklės dievaičiams albumų. Juose surinktos žinomos populiaraus atlikėjo ar grupės dainos, kurias atlieka tam tikro stiliaus grupės. Kadangi kai kurie muzikantai yra tikri chameleonai (pirmiausia į galvą ateina Davidas Bowie) ir nepriklauso kuriam nors vienam stiliui, tad ir „duoklę“ jiems atiduoda įvairūs muzikantai: rokeriai, gotai, metalistai, ska, regio, džiazo, popmuzikos atlikėjai.

Iš savo „metalistinės“ praeities gerai pamenu, jog kiekviena save gerbianti thrash, death ar juodojo metalo grupė būdavo įrašiusi bent po vieną kitą „senųjų roko dievų“ (pvz., „Judas Priest“, „Black Sabbath“) koverį. Tai laikyta tartum prestižo reikalu.

Kokie atlikėjai „tributuojami“ labiausiai? Prieš juos vardijant, reikėtų pažymėti, kad egzistuoja netgi „duoklės“ grupės (angl. tribute acts), kurios groja tik vienos kurios nors grupės dainas. Beje, žinomiausios „duoklės“ grupės – „Dread Zeppelin“, „Björn Again“ bei „Gabba“, „Beatallica“ ir „Fab Faux“ bei „The Beatnix“ (originalai – „Led Zeppelin“, „ABBA“, „Metallica“ ir „The Beatles“). Tiesa, būtina pasakyti, kad pirmosios „duoklės“ grupės atsirado būtent „Bitlų“ dėka. Dar įdomi detalė – daugiausia „duoklės“ grupių yra Australijoje. Matyt, nerūpestingas gyvenimas daro savo…

Egzistuoja daugybė Elvio Presley’o antrininkų, „duoklės“ grupių gana juokingais pavadinimais (kai kurių net šifruoti nereikia): „The Iron Maidens“ (moterų grupė, grojanti „Iron Maiden“ dainas), „The Joshua Tree“ (groja „U2“ dainas), „Pink Fraud“ („Pink Floyd“), „AC/DShe“ (moterų grupė, grojanti „AC/DC“ dainas), „Spejbl’s Helprs“ (čekų grupė, grojanti 41 „AC/DC“ dainą; ji labai populiari Vokietijoje ir Austrijoje), „MiniKiss“ (liliputų grupė, grojanti „Kiss“ dainas); beje, tai – bene populiariausia muzikinė liliputų grupė pasaulyje), „Mandonna“ (vyrų grupė, grojanti Madonnos dainas), „West End Girls“ (merginų grupė, grojanti „Pet Shop Boys“ dainas) ir kiti.

Ar tai, kad grupės arba atlikėjo dainos yra labiausiai perdainuojamos ar tributuojamos, reiškia, jog ji / jis labai mėgstamas? Manau, taip. Vargu ar kas trauktų po langais ar užstalėje dainas, kurios nemielos širdžiai (menu Londoną 1995 m. pavasarį, kai visame mieste jaunimas su gitaromis dainavo tuomet išpopuliarėjusios grupės „Oasis“ dainą „Wonderwall“, apie kurią buvo paskleistas gandas neva tai koveris; iš tiesų – tai originali „Oasis“ daina, skirta jų įkvėpėjų „The Beatles“ nariui George’ui Harrisonui)? Neturiu omeny dainos „Ant kalno mūrai“. Tačiau, sutikęs lietuvį kitame pasaulio krašte, gali rasti su juo bendrą kalbą, jei žinosi, tarkime, Andriaus Mamontovo, „Anties“ ar „Bix“ dainą.
Nors informacija mus užvirsta klaikia lavina, tikrosios vertybės lieka. „Nesenstanti klasika“, – kaip byloja kičinis posakis. Kiekvienam ji sava, tačiau, perfrazuojant Joną Meką, kai žmogui bloga, jis dainuoja, ir jam pasidaro geriau. Tą suprato visų šiuolaikinių stilių tėvas – bliuzas. „Jei nežinai bliuzo, nėra prasmės imti gitarą ir groti rokenrolą ar bet kokį kitą populiariosios muzikos stilių“, – yra pasakęs „Rolling Stones“ gitaristas Keithas Richardsas.

Visi didieji muzikantai pradėjo nuo paprasto gitaros brazdinimo, pianino klavišų spaudymo ar kokio instrumento laužymo. „Paprastą muziką groti sunkiausia“, – pareiškė Albertas Collinsas, bliuzo gitaristas, tapęs tokių meistrų kaip Frankas Zappa, Coco Montoya, Gary’s Moore’as, Stevie Ray’us Vaughanas ir kiti mokytoju.

Dar svarbu paminėti tai, kad visi stiliai pagal „amžinojo sugrįžimo“ mitą turi tendenciją grįžti, kartotis šiek tiek keisdamiesi. Kai kurių muzikologų nuomone, kertiniai metai, kai buvo padėtas pagrindas visam šiuolaikiniam rokui bei eksperimentinei muzikai, buvo 1965–1975, nes būtent tada gimė tokie stiliai kaip krautrokas, psichodelinis rokas, sunkusis rokas, ambientas. Vėliau daugelis tiesiog atkartojo tai, kas jau sukurta, bet primiršta.

Artėjanti „Voivod“ kariuomenė anonsuoja būsimą koncertinį albumą

Artėjanti „Voivod“ kariuomenė anonsuoja būsimą koncertinį albumą

Gegužės 17 d. Vilniuje koncertuos metalo novatoriai iš Kanados – grupė „Voivod“. Savo ištikimus gerbėjus, per visą grupės istoriją entuziastingai vertinusius solidžią jos diskografiją, „Voivod“ nariai netrukus nudžiugins koncertiniu albumu „Warriors Of Ice“, kurį išleis „Indica Records“.

Sukūrusi savitą skambesį, nugalėjusi visus sunkumus ir drąsiai žengianti pirmyn, „Voivod“ armija artėja prie veiklos trisdešimtmečio. „Ledinį karių alsavimą“ galima bus pajusti praėjus mėnesiui po „Voivod“ vizito į Lietuvą, birželio 17 d., nors nekantriausi grupės gerbėjai virtualioje erdvėje jau dabar gali jį susirasti.

„Warriors Of Ice“ įrašytas 2009 m. gruodžio 12 d. Kvebeke (Kanada), „Soda“ klube vykusiame koncerte. Albumas ypatingas tuo, kad tai pirmasis “gyvas” garsas, įrašytas per visą grupės istoriją. Šiuo albumu likę „Voivod“ nariai savotiškai atiduoda duoklę 2005 m. šį pasaulį palikusiam gitaristui Denis „Piggy“ D’Amour. Koncertiniame albume esančiose kompozicijose skamba Denis „Snake“ Belangerio vokalas, Jean Yves „Blacky“ Theriaulto bosas, Michelio „Away“ Langevino būgnai ir Danielio Mongraino gitara. Pranešama, kad tokios sudėties „Voivod“ jau ruošia ir naują studijinį albumą.

Koncertinį albumą prodiusavo Glenas Robinsonas, kuris su grupe bendradarbiavo įrašant studijinį albumą „Nothingface“. Dalis „Warriors Of Ice“ medžiagos yra iš koncerto Japonijoje, kurio metu filmuotas DVD „Tatsumaki: Voivod In Japan 2008“. Ten grupė grojo tiek klasikinius kūrinius, tiek kompozicijas, sukurtas jos gretose esant boso gitaristui Jasonui Newstedui, gerai žinomam garsiosios „Metallica“ nariui. Taigi „Warriors Of Ice“, kuriame skamba net 15 kūrinių, pamalonins visus „Voivod“ gerbėjus, nesvarbu, kokio periodo grupės kūrybą jie geriau vertina.

„Warriors Of Ice“ kompozicijos:

1. Voivod
2. The Unknown Knows
3. The Prow
4. Ripping Headaches
5. Ravenous Medicine
6. Tribal Convictions
7. Overreaction
8. Panorama
9. Global Warning
10. Treasure Chase
11. Tornado
12. Nothingface
13. Brain Scan
14. Nuclear War
15. Astronomy Domine („Pink Floyd“ koveris)