Search Results for: "reklama"
Artėjant Europos krepšinio čempionatui „Viasat“ jam skirtoje reklamoje kreipiasi į krepšinio sirgalius ir kelia klausimą, ar šis sportas tikrai yra antroji lietuvių religija, jei mūsų tautiečiams įdomus tik Lietuvos komandos pasirodymas. Europos krepšinio čempionatas yra aukščiausio lygio renginys su didžiausiomis šio sporto žvaigždėmis, tad visos varžybos vertos fanų dėmesio ir laiko prie ekranų, nes tikri krepšinio sirgaliai domisi ne tik savo, bet ir kitų komandų žaidimu – tokią žinią nori perduoti reklamos kūrėjai Lietuvos fanus ragindami nepraleisti gražiausių čempionato momentų.
Dažniausiai, geras dainas, sugadina tai, kad jas panaudoja reklamose, bet šį rytą klausome soul, reggae, RnB muzikos atlikėjos ir dainų autorės Selah Sue kūrinio „This World“, kurio reklama, mano subjektyvia nuomone, nesugadino. Selah Sue – jauna atlikėja kilusi iš Belgijos, vos debiutavusi su albumu „Selah Sue“ (2011 m.) iš karto sulaukė didžiulio pasisekimo ne tik Europoje, bet ir JAV.
Purškiamą dezodorantą gaminanti kompanija „Lynx“ dar kartą pademonstravo savo gebėjimą reklamomis patraukti vartotojų dėmesį, nebijodami išsišokti, įdėti daugiau pastangų ir leisdami vartotojui pasijausti dalyvaujančiu, gebantys nustebinti. Reklama nebuvo brukama vartotojui nori jis to ar ne, jis tarsi pats ateina ir ją pasiima – triukas iš tiesų vertas dėmesio. Ši „Lynx“ reklama vadinama pirmąja nematoma reklama pasaulyje.
Internete visai neseniai pasirodžiusi tualetinio popieriaus reklama pataikė tiesiai į dešimtuką. Originalus ir tikrai nebanalus būdas pasakyti, kokie svarbūs ir nepakeičiami gali būti seni, patikrinti dalykai, nepalaužiami net naujausių technologijų invazijos. Prancūzai dar kartą pademonstravo savo subtilų humoro jausmą ir gebėjimą paprastus dalykus pateikti aktualiame bei patraukliame kontekste.
Prancūzai žino, kaip tai daryti:
Vienoje rankoje – aparatas, kitoje – ragelis, ir pirmyn. Ir šio malonumo kaina – tik 799 doleriai!
Šiuolaikinis nuolatos kintantis pasaulis įpareigoja nesustoti tobulėti ir keistis. Informacijos srautai pasiekė kritines ribas ir vakarykščiai sprendimai šiandieną vis sudėtingiau perduoda žinią apie parduodamas paslaugas ar gaminius. Siekiant efektyviai panaudoti reklamos biudžetą labai svarbu tinkamai pasirinkti ne tik reklamos turinį, bet ir perdavimo kanalą.
Už profesionalų rezultatą, pasiektą vos už 100 Lt, kalną išsipildžiusių svajonių, sutalpintų į vieną minutę ir gražias gražių žmonių šypsenas, šis darbas gavo vienbalsį „Laikas.lt“ redakcijos palaikymą.