Now Reading
Pagaliau! Drabužių tinklas paplūdimio kolekcijos reklamoje atsisakė perlysusių modelių (foto)

Pagaliau! Drabužių tinklas paplūdimio kolekcijos reklamoje atsisakė perlysusių modelių (foto)

Pagaliau! Drabužių tinklas paplūdimio kolekcijos reklamoje atsisakė perlysusių modelių (foto)

Laikas.lt
Pagal Adweek.com

Be abejo, būtų smagu, jei gyventume pasaulyje, kuriame tai nebūtų didelė naujiena, tačiau kol kas tai tikrai nėra įprasta. Kalbame apie tai, kaip retai normalaus sudėjimo moterys ir merginos pasirenkamos drabužių ar kitos produkcijos reklamai.

Nusistovėjusius standartus, kuomet grožio etalonu laikomos perlysusios dailiosios lyties atstovės, nusprendė laužyti drabužių tinklas „H&M”, šio sezono paplūdimio kolekcijos veidu (ir kūnu, be abejo) pasirinkę sveikai atrodančią merginą Jennie Runk. 12-tą drabužių dydį nešiojanti amerikietė pasirodys šio prekinio ženklo reklamose.

Kaip ir kiti mados tinklai „H&M” pastaraisiais metais buvo kritikuojamas už nesveikai liesų merginų atvaizdo naudojimą reklamoje ir iškreiptų grožio standartų propogavimą.

„Neturėjome tikslo nešti kokią nors žinią ar parodyti idealą. Siekėme tiesiog surasti modelį, kuris galėtų iliustruoti naują kolekciją įkvepiančiu ir aiškiu būdu“, – užsienio žiniasklaidai teigė „H&M“ atstovė Jennifer Ward.

 

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top