Now Reading
Šalin nepilnametes – kelią modeliams, kam virš 30 (Foto)

Šalin nepilnametes – kelią modeliams, kam virš 30 (Foto)

Šalin nepilnametes – kelią modeliams

Laikas.lt

Mados industrija visuomet pasižymėjo jaunystės garbinimu. 30 metų modelis madoje jau turėjo išeiti į pensiją.

Tačiau panašu, jog industrija keičiasi. Krūva žymiausių pasaulio dizainerių kolekcijų pristatymui pasirinko modelius, jau peržengusius 30 metų ribą.

Dizainerė Donna Karan pavasario/vasaros kolekcijos reklamai pasirinko Andrianą Lima (30 metų). YSL ir „Chanel“ vaikiškus paauglių modelių vaidus taip pat iškeitė į jau subrendusias moteris.

Vyresnių modelių mada neaplenkė ir Holivudo aktorių. Monica Bellucci, Sharon Stone ir Kate Winslet taip pat pozavo mados fotosesijose.

Kodėl brandesnės moterys darosi populiaresnės? Pirmiausiai todėl, kad ateinančio sezono topas – 1950 metų mada kuria vyresnės ir savimi pasitikinčios moters įvaizdį.

„Dizaineriai ėmė vertinti vyresnius modelius dėl asmenybės ir patirties. Ko dažnai stinga jaunoms merginoms“, – kalbėjo viena mados industrijos atstovė.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Tuo tarpu kur kas jaunesni modeliai pasaulyje kelia ginčus. „Miu miu“ reklama su 14 metų aktore Hailee Steinfeld, stovinčia ant geležinkelio bėgių, uždrausta, nes „propaguoja jaunų žmonių savižudybes“. 

Marcas Javobsas taip pat susilaukė kritikos, reklaminei kampanijai pasirinkęs 13 metų Ellę Fanning. „Manau, kad 13 ar 14 metų mergaitę naudoti reklaminei kampanijai yra tikrai nepadoru. Ir visai nesvarbu, kad ji žvaigždė ar panašiai. Jos daro mergaitėms tokią pačią įtaką kaip rūkymas ar nepilnamečių seksas“, – kalbėjo Dailymail.co.uk mados redaktorė Liz Jones.


 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top