Now Reading
Vengrijos didžiojo prizo lenktynėse – dvigubas podiumas Renault varikliams

Vengrijos didžiojo prizo lenktynėse – dvigubas podiumas Renault varikliams

Vengrijos didžiojo prizo lenktynėse - dvigubas podiumas Renault varikliams

macchina.lt

„Renault RS27 V8“ variklį naudojanti „Lotus F1 Team“ užėmė dvi pozicijas ant podiumo savaitgalį vykusiose Vengrijos didžiojo prizo lenktynėse. Kimi Raikkonenas finišavo antroje vietoje, mažiau nei sekunde atsilikęs nuo laimėtojo Lewiso Hamiltono, o Romainas Grosjeanas „Lotus“ komandai iškovojo trečiąją vietą. „Red Bull Racing“ pilotas Sebastianas Vettelis užėmė ketvirtąją vietą, taigi net trijuose iš keturių pirmųjų bolidų buvo „Renault“ varikliai.

Sėkmingą „Renault Sport F1“ dieną užbaigė „Williams F1 Team“ lenktynininkas Bruno Senna, pasiekęs septintą rezultatą ir atvažiavęs greičiau nei „Red Bull Racing“ komandos pilotas Markas Webberis. Tai reiškia, kad net pusė pirmo dešimtuko naudojo „Renault“ pagamintus variklius.

Pastoras Maldonado („Williams F1 Team“) finišavo tryliktoje vietoje, o „Caterham F1 Team“ atstovaujantys Heikkis Kovalainenas ir Vitalijus Petrovas, buvo atitinkamai septyniolikas ir devynioliktas.
„Red Bull Racing“ komandą išlaiko pirmąją vietą konstruktorių įskaitoje ir lenkia antroje vietoje esančią „McLaren“. „Lotus F1 Team“ nuo pastarosios atsilieka vos vienu tašku. „Williams“ yra septinta, o „Caterham“ – dešimta. Vairuotojų asmeninėje įskaitoje Alonso išlieka lyderiu, Webberis yra antras, o Vettelis – trečias. Iš karto už Lewiso Hamiltono esantis Raikkonenas dabar užima penktąją vietą.

„Renault Sport F1“ lenktynių vadovas Rémi Taffinas
Dvigubas podiumas, trys iš keturių pirmųjų pozicijų bei pusė pirmojo dešimtuko yra puikus rezultatas, su kuriuo išeiname į vasaros pertrauką. Hungaroringo vidutinis greitis yra gana žemas, o besitęsiančios posūkių serijos reikalauja tikslių manevrų ir staigaus sukimo momento bei sugebėjimo tausoti padangas. Dėl šių priežasčių Vengrijos žiedas yra toks pat iššūkis kaip ir variklio galiai reiklesnės antros metų dalies trasos. Šis savaitgalis buvo sėkmingas, nes padėjome partneriams laimėti reikšmingą taškų skaičių.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Techniniai išaiškinimai, apie kuriuos pradėta kalbėti savaitės viduryje, nereikalavo didelių pakeitimų dirbant su komandomis, tačiau privertė padidinti darbo apimtis. Išvykimas iš Vengrijos su tokiu dideliu taškų kraičiu parodo ne tik didelius mūsų resursus, tačiau ir gebėjimą greitai prisitaikyti prie pokyčių bei išlikti konkurencingais. Didelė padėka visiems komandos nariams už sunkų darbą trasoje ir Viry bazėje pirmos sezono dalies metu.

Prieš sugrįžtant į varikliams reiklias Spa ir Monzos trasas, turėsime labai lauktą pertrauką. Jau esame arti svarbių rekordų – savaitgalio rezultatas yra devintas kartas, kai „Renault“ varikliu varomas bolidas finišuoja prizinėje vietoje; trūksta vos keturių pergalių iki 150-ojo „Renault“ variklį turinčio bolido triumfo bei dviejų – iki 200-ojo laimėjimo kvalifikacijoje.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top