Search Results for: "reklamos"
Tikriausiai esate matę įvairių lieknėjimui skirtų maisto papildų, treniruoklių reklamą: čia „prieš“ nuotraukoje puikuojasi minkštokas vyrukas, o „po“ – gerokai sutvirtėjęs gražuolis. Asmeninis treneris Andrew Dixon žingsnis po žingsnio pademonstarvo, kaip visiškai elementarūs dalykai fotografijose gali sukurti įkvepiančią pasikeitimo iliuziją. Ir tik per 1 valandą!
Papūstos lūpytės, viliokiški žvilgsniai, seksualūs žavių merginų kūnai… Tokiais vaizdais prieš keletą dienų Kaune gėrėjosi ambicingą reklamą susukti sugalvojusi lažybų kompanijos komanda. „Visi iki šiol prisimena mūsų sukurtą reklamą „Statybos. Lažybos“, todėl sulaukėme klausimų, kada vėl nustebinsime“, – sakė Skirmantas Staniulis „TOPsport“ rinkodaros vadovas
Dizainerė Agnė Kuzmickaitė vakar pristatė savo naujausią mados kolekciją, įkvėptą dukros žaidimų su įvairiaspalviu plastilinu ir kūrybiško chaoso. Vakaro kulminacija tapo finalinėje dalyje pristatyta kolekcijos suknelė, kurią dizainerė pasiuvo iš panaudoto 9 kg svorio „Coca-Cola“ lauko reklamos tento. Šia suknele dizainerė priminė, kad prisidėti prie švaresnės aplinkos kūrimo galima ir labai netikėtais būdais.
Praėjusiais metais daugybės papildomų seansų pareikalavęs ir vos kino teatrams stogų nenunešęs renginys „Geriausios 2013 metų KANŲ LIŪTŲ reklamos“ kviečia įsigyti bilietus nuo lapkričio 7 d. Pirmąją dieną bilietais bus prekiaujama mažesne kaina. Gėrėtis juokingiausiomis, išradingumu labiausiai šokiruojančiomis ir kūrybiškai paveikiausiomis Kanų reklamomis galėsime gruodžio 2 d. septyniuose Lietuvos miestuose.
Reklama turi kelti emocijas. Pasirodo, nebūtinai tik pačias maloniausiasias. Kaip suprasite pažiūrėję žemiau esantį video, tai gali būti baimė, pasišlykštėjimas ar išgąstis. Suprantame, jog toks reklamų dešimtukas labiau tiktų artėjant helovynui, bet tiesiog negalėjome nepasidalinti…
Moterys – žavios ir seksualios, vyrai – stiprūs ir sportiški. Dažniausiai būtent tokius lyčių stereotipus matome televizijos reklamose. O kas nutiktų, jei jose vyrukai ir merginos apsikeistų vietomis? Spėjame, jog būtų daug juoko. Tuo galite įsitikinti peržiūrėję apačioje esantį video…
Reklamos kūrėjai privalo būti tiek šmaikštūs, tiek kūrybingi. Visgi kartais šių savybių duetas gali peržengti ribas, nubrėžtas griežtos televizijos cenzūros. Toks liūdnas likimas laukė ir žemiau esančių dar šiais metais sukurtų televizijos reklamų, kurios taip ir nepasiekė ekranų. Verdiktas: per daug nuogybės, nešvankybių bei vulgarumo. Na, bet kai kurios visgi pakankamai smagios…
Ispanijos sostinėje sėkmingai veikianti reklamos kūrybos mokykla „The Atomic Garden“ šiais metais atidaro atstovybes Peru sostinėje Limoje ir Vilniuje.
Festivalio „Kino pavasaris“ programa „Meistrai“ žiūrovus kasmet supažindina su naujausiais visame pasaulyje pripažintų režisierių darbais. Nereikia būti kino gurmanu, kad atpažintum tokius kino genijus kaip nuolatinius „Kino pavasario“ svečius – Kim Ki-duką ir Michaelą Winterbottomą, o taip pat Romaną Polanskį, Larsą von Trierą, Takashi Miike, Joelį ir Ethaną Coenus.
Kūrybingi reklamos kūrėjai – tikras turtas produktų bei paslaugų tiekėjams. Visgi kartais ir jie „perlenkia lazdą“: šmaikščios, netikėtos, seksualios reklamos galbūt ir yra įsimenančios bei skatinančios vartoti, tačiau ne visada tinka mirgėti plačios auditorijos ekranuose. Šiandien pristatome keletą jų!