Now Reading
Kūrybiškumo mokykla iš Madrido augins reklamos specialistus ir Vilniuje

Kūrybiškumo mokykla iš Madrido augins reklamos specialistus ir Vilniuje

Kūrybiškumo mokykla iš Madrido augins reklamos specialistus ir Vilniuje

Laikas.lt

Ispanijos sostinėje sėkmingai veikianti reklamos kūrybos mokykla „The Atomic Garden“ šiais metais atidaro atstovybes Peru sostinėje Limoje ir Vilniuje.

Jau birželį ispanai turėdami tvirtą Lietuvos reklamos profesionalų palaikymą prisistato būsimiesiems studentams Vilniuje – rengia keturių dienų įvadinę sesiją. Joje, be „The Atomic Garden“ įkūrėjų paskaitas skaitys ir geriausi Lietuvos reklamos kūrėjai: Tomas Ramanauskas („New!”), Rimantas Stanevičius, Antonio Bechte ir Elisa Zugno (“Milk”), Dominykas Žilėnas (“Ogilvy”), Renata Šarkauskaitė (TBWA), Tomas Nemūra („The Chocolate“) ir kiti.

Apšilus kojas birželį, vėliau šiais metais „The Atomic Garden“ Vilniuje planuoja atidaryti nuolatinę atstovybę Lietuvai ir kitoms Baltijos šalims, taip pat Baltarusijai, Kaliningrado sričiai ir Ukrainai.

„Mus pasiekė žinios, kad jūsų regione, kuris tampa vis patrauklesnis ekonomiškai, beveik nėra institucijų, kurios ruoštų reklamos agentūrų specialistus, todėl nusprendėme išbandyti savo laimę pas jus“, – sako „The Atomic Garden“ direktorius ir kūrybos agentūros „Kitchen“ Madride kūrybos vadovas Rafa Fortis.
Ispanams įsikurti Lietuvoje padeda ir vienas šio projekto iniciatorių reklaminės fotografijos ir vaizdo kūrybos studijos „Fotelier“ meno vadovas bei bendraturtis Regis Pranaitis.

Jam pačiam teko išbandyti reklamos kūrybos studijas Madrido „Miami Ad School“, o vėliau ir dėstyti šioje mokykloje. R. Pranaitis neabejoja tokios reklamos mokyklos poreikiu ir nauda šios srities gyvenimui Lietuvoje.
„Reklamos specialybė yra ne vienos aukštosios ar aukštesniosios mokyklos programoje, bet patirtis rodo, kad studijas baigę žmonės nebūna pasiruošę dirbti reklamos agentūroje, todėl edukacija turi užsiimti patys darbdaviai, o tam ne visada yra išteklių. Ši problema būdinga ne vien Lietuvos rinkai, su ja susiduria reklamos kūrybos agentūros visoje Europoje“, – sako specialistas ir priduria, kad vien Ispanijos sostinėje Madride veikia bent keturios specializuotos reklamos kūrybos mokyklos, o arčiausiai nuo Lietuvos jų galima rasti tik Berlyne ar Kijeve.

R. Pranaičio teigimu, reklamos srityje dirbti norintys, bet tinkamo pasirengimo neturintys žmonės nepatekę į kūrybines agentūras dažniausiai praranda galimybę siekti karjeros šioje srityje.

„The Atomic Garden“ mokykla yra intensyvi darbo agentūroje simuliacija. Čia dėsto profesionalai, kurie atstoja agentūros vyresnybę. Dėstytojai studentams pateikia realių darbo situacijų, kūrybinių klausimų, vadybos užduočių, o studentai, padedami profesionalų, šiuos uždavinius sprendžia. Vėliau tęsiant studijas ir atliekant praktiką reklamos agentūroje tobulinami darbo su klientais įgūdžiai“, – pasakoja R. Pranaitis. Jis taip pat pabrėžia, kad net krūvis mokykloje yra labai panašus į realų darbą agentūroje.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Idėjų agentūros „New!“ kūrybos vadovas ir bendraturtis Tomas Ramanauskas reklamos kūrybos mokyklos atidarymą Vilniuje vertina kaip gyvybiškai reikalingą žingsnį reklamos „mikroflorai“. „Neįtikėtina, kad užtrukome tiek daug, bet reklamas Lietuva kuria vos dvidešimt metų, tai gal ir suprantama, kad tik dabar pasijutome galintys mokyti, dalintis, aiškinti ir įkvėpti“, – sako T. Ramanauskas. Jis pats ketina aktyviai prisidėti prie šio projekto. „Noriu susitikti su tais, kuriems reklama įdomi, ir papasakoti viską, ką išmokau. Dėstysiu apie kūrybingumą ir iš kur prisigeneruoti įkvėpimo“, – sako agentūros „New!“ atstovas.

Komunikacijos agentūras vienijančios organizacijos KOMAA valdybos pirmininkas Saulius Šukaitis taip pat palankiai vertina pirmosios reklamos mokyklos įkurtuves Vilniuje. „Šio projekto nauda gali būti įvairiapusė – pirmiausia savąją reklamos praktiką papildysime daug didesnėse rinkose dirbančių profesionalų įžvalgomis, taip pat vietoje turėdami reklamos specialistų kalvę kelsime bendrą tokių paslaugų lygį Lietuvoje“, –prognozuoja organizacijos lyderis.


Apie „The Atomic Garden“:

  • Mokykla privačia iniciatyva įkurta 2012 m. Madride.
  • Šiuo metu „The Atomic Garden“ mokosi per 70 studentų.
  • Nuo mokyklos įkūrimo ją jau baigė 178 žmonės – beveik visi šiuo metu dirba kūrybinėse reklamos agentūrose.
  • Studentai gali rinktis iš keturių programų:
  • Reklamos kūryba (497 val.);
  • Reklamos projektų valdymas (164 val.);
  • Strateginis planavimas (110 val.);
  • Reklamos internete specialistas (40 val.).
  • Studijų kainos „The Atomic Garden“, Madride, priklausomai nuo pasirinkto dalyko, svyruoja nuo 2500 iki 4000 eurų.
  • Vieną kursą vidutiniškai dėsto apie 50 profesionalų.
  • Studijuojantiems Vilniuje bus sudarytos sąlygos atlikti praktiką kūrybinėse reklamos agentūrose užsienyje.
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt