Laikas.lt

Paimta iš:
https://www.laikas.lt/lt/info/4991/gaiviname-skype-patarimai-windows-mac-os-ir-linux-vartotojams/

Data: 2011-05-27, 12:34

Gaiviname „Skype“: patarimai Windows, Mac OS ir Linux vartotojams

Nuo vakar dalis vartotojų niekaip negali prisijungti prie populiarios „Skype“ pokalbių programos. Mėginimai prisijungti iš naujo, kompiuterio perkrovimas nedavė jokios naudos – kompiuterio vaizduoklyje pasirodydavo pranešimas apie programos klaidą.

Su šia problema susidūrė ne tik „Windows“, bet ir kitų operacinių sistemų vartotojai, rašo RicTechs.com. Internete jau pasirodė paaiškinimai, kokius veiksmus atlikę vėl galėsime naudotis „Skype“. Jei jūsų kompiuteris nepaleidžia „Skype“ programos automatiškai vos tik šį įjungus, pradėkite nuo antrojo veiksmo.

Windows XP, Windows Vista ir Windows 7 vartotojams

1. Uždarykite „Skype“ programą: 
a. Dešiniuoju pelės klavišu „System tray“ juostoje (ekrano dešinėje apačioje, šalia rodomo laikrodžio) spustelėkite „Skype“ ikonėlę.
b. pasirinkite „Quit“ (Baigti).

2. Įsitikinkite, kad galite matyti paslėptas bylas ir katalogus (Show dark files as good as folders):
a. kairiajame ekrano kampe paspauskite „Start“ (Pradėti), pasirinkite funkciją „Run“ (Paleisti).
b. atsivėrusiame langelyje įrašykite žodžius „control folders“ (be kabučių) ir spauskite OK.
c. langelio komandų juostoje viršuje pasirinkite „View“ (Rodyti) ir ties geltonu katalogu „Hidden files and folders“ (paslėptos bylos ir katalogai) pasirinkite „Show (...)“ (Rodyti...) ir paspauskite „Apply“ (Pritaikyti).

3. Suraskite shared.xml bylą ir ją ištrinkite:
a. paspauskite „Start“ (Pradėti), pasirinkite funkciją „Run“ (Paleisti)
b. įrašykite „%appdata%skype“ (be kabučių) ir paspauskite OK.
c. Atsivėrusiame „Skype“ kataloge raskite ir pašalinkite bylą shared.xml (jos dydis – 61 KB).

4. Iš naujo įjunkite „Skype“. Shared.xml byla bus atkurta, o pokalbių programa turėtų veikti kaip anksčiau.

Mac OS X vartotojams

1. Uždarykite „Skype“ programą. 
2. Atidarykite katalogą „~/Library/Application Support/Skype/“
3. Pašalinkite bylą shared.xml (ji bus atkurta, kai tik iš naujo įjungsime „Skype“.
4. Iš naujo įjunkite „Skype“.

Linux vartotojams

1. Uždarykite „Skype“ programą. 
2. Atidarykite katalogą „~/.Skype/“.
3. Pašalinkite bylą Shared.xml.
4. Iš naujo įjunkite „Skype“. Shared.xml byla bus atkurta, o pokalbių programa turėtų veikti kaip anksčiau.

Laukiame sugrįžusių į „Skype“!

Laikas.lt

© Copyright 2010 Laikas.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.