Now Reading
„Mineraliniai vandenys” vynų pristatymui pasitelks inovacijas

„Mineraliniai vandenys” vynų pristatymui pasitelks inovacijas

„Mineraliniai vandenys” vynų pristatymui pasitelks inovacijas

Šiemet gegužės 27-28 d. vyksiančių „Vyno dienų“ lankytojus „Mineraliniai vandenys“ (MV) ketina nustebinti netipišku šiai tradicinei sričiai pristatymu – siekdama informaciją apie vyną pateikti šiuolaikiniam vartotojui patraukliais būdais, bendrovė pasitelks inovacijas.

Moderniame stende bendrovė pristatys ne tik 28-iose vyninėse gaminamus 50-ies pavadinimų vynus, bet ir naujausią savo sprendimą – naudoti QR kodus, kuriuos nufotografavus išmaniuoju telefonu, jo ekrane bus galima iš karto peržiūrėti MV vyno ekspertų parengtą informaciją apie konkretų vyną – kvapo, skonio, derinimo prie maisto ir kitas subtilybes.

„Įvertinę, kokiu tempu QR kodų naudojimas plinta Lietuvoje – lauko bei spausdintoje reklamoje, taip pat ant prekių, bei tai, kaip sparčiai užsienyje jis plinta vyno dalykuose, manome, kad ir mūsų pirkėjai šią naujovę sėkmingai įsisavins“, – sako MV vyno ekspertas Gintautas Jašinskas.

Šie kodai bus naudojami ir specializuotos MV gėrimų parduotuvės (Jasinskio g. 16) produktų lentynose. Pasak G.Jašinsko, ties tuo bendrovė turbūt nesustos ir ilgainiui šie kodai atsiras ir ant gėrimų butelių.

Taip pat „Vyno dienų“ metu MV pakvies išbandyti plačiajai publikai dar nepažįstamą internetinių degustacijų formatą. Jų dalyviai interneto ryšio dėka gali gyvai bendrauti su kitoje šalyje esančiu gėrimo tiekėju – kartu degustuojami gėrimai, užduodami klausimai ir aptariami įspūdžiai. Daugiau nei pusę metų savo naujoje parduotuvėje rengianti netradicines degustacijas bendrovė sulaukė ne tik entuziastingo vyno mėgėjų pritarimo, bet ir garsių gamintojų pagyrimų. Užsienio gamintojų teigimu, internetinių degustacijų iki šiol nerengė jokia kita bendrovė pasaulyje.

Mėgstantiems bendrauti baruose ir kartu pasidomėti vyno naujienomis, MV pristatys savo renginių ciklą „Vyno naktys“. Šis populiariai įvairių šalių vynus pristatantis ciklas socialiniame tinkle „Facebook“ jau įgijo gausų gerbėjų būrį. Prisijungus, jame patogu sekti kiekvieną savaitę skirtinguose Vilniaus, Kauno bei kitų didžiųjų Lietuvos miestų baruose vykstančių „Vyno naktų“ tvarkaraštį ir pasirinkti tinkamiausią.

„Vyno dienose“ MV pristatys ir Vyno čempionate įvertintus vynus. Šiemet jame bendrovė pelnė didžiausią skaičių aukščiausių įvertinimų – jos pateiktiems vynams buvo skirti du Grand Prix bei 14 aukso medalių. Dar penki vynai pelnė sidabro, trys – bronzos medalius. Kadangi dauguma šių metų MV medalininkų patenka į vidutinę kainų kategoriją nuo 20 Lt iki 50 Lt., bendrovės atstovai tikisi, kad juos paragauti turės galimybę platesnis ratas žmonių, nei seniau, kai aukščiausiais balais būdavo įvertinami brangesni vynai.
Grand Prix pelnė vynas „Feudi di San Marzano Sessantanni Primitivo di Manduria DOC 2007“ bei šampanas „Moet & Chandon Grand Vintage Rose Champagne A.C. 2002 brut“. Tuo tarpu aukso medaliai atiteko 10 raudonų, 3 baltiems vynams bei 1 šampanui. Daugiausia medalių susirinko MV atstovaujamo Italijos vyno gamintojų “Farnese” (3 aukso medaliai) bei “Antinori” (2 aukso, 1 bronzos medalis) vynai, taip pat Pietų Afrikos Respublikos (PAR) gamintojo „DGB (Pty) Ltd“ atstovaujami vynai „Tall Horse“ ir „Bellingham“ (2 aukso, 1 bronzos medalis).

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

„Mineraliniai vandenys“ (MV) yra didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais bei tabako gaminiais lyderė Baltijos šalyse. Vilniuje, Jasinskio g. įsikūrusiame „Verslo trikampyje“ nuo 2010 m. rudens veikia specializuota ir itin moderni MV gėrimų parduotuvė, kurios lankytojai gali tikėtis ne tik profesionalaus aptarnavimo, bet ir apžiūrėti unikalią vyndarystės atributų ekspoziciją bei naudotis parduotuvės antrajame aukšte esančia degustacijų sale savo renginiams.

MV Lietuvoje atstovauja „Stumbro“, „Hennessy“, „Moet & Chandon“, „Metaxa”, „Russian Standard Vodka“, CLWB („Scottish Leader“, „Angostura“, „Bunnahabhain“ ir kt.) „Campari“, „Cinzano“, „Red Bull“, „J.P.Chenet“, „Antinori“, ,,Baron Philippe de Rothschild“, „Farnese“, „Bianchi“, , BAT, JTI ir kt. prekių ženklus. 1992 m. Lietuvoje įsteigtos bendrovės dukterinės įmonės nuo 2007 m. veikia Lenkijoje, Latvijoje ir Estijoje. 2011 m. I ketv. MV buvo penkta pagal sumokamus mokesčius bendrovė Lietuvoje.

Laikas.lt

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top